Citat:
Ursprungligen postat av
SGustafsson91
Blir inte klok på Sakor. Känns som att han har alla attribut för att bli en riktigt bra spelare. Men så blandar han det med dåliga förstatouch, slå bort enkla passningar osv. Förhoppningsvis kan det "klicka till" för honom snart...
Idag var han rätt bra! Men ja, det blandas och ges från honom. Jag hatar de där rätt enkla misstagen och felbesluten som han kan leverera, stör mig något otroligt på det. Förhoppningsvis kan han fila bort det värsta slarvet, för det känns som att det är slarv(vilket är vad jag stör mig på) för då är han rätt solid. Skulle Gurra flytta hem nu i vinter, han har alltid varit den mest troliga hemvändaren så borde han vara given, givet att han håller typ samma klass som senaste sejouren, jag skulle säga att det var den enskilt viktigaste spelaren 2015 när vi var med och slogs om det så då vet i sjutton hur man skulle formera det.
Sedan har vi ju Titi som det snackats en del om, och Erling Jr.
Frågan är väl vad man skall göra med Jensen, jag tycker ju inte att vi kan peta Paka, Georgi eller SebO, och jag tror Söder kommer göra nytta som central anfallare, annars hade man kunnat spela Georgi - SebO - Paka.
Georgi Söder SebO/Paka
Sargon som backup, alternativt startare istället för Söder.
Werner - Sakor/Jensen - SebO/Paka - Emil.
Eventuellt då Gurra, och Erling och Titi om dom kan växla upp...
Edit:
Mycket tankar.... ett mittfält med en mer slipad, mindre slarvig Sakor och en hemvändande Gurra...
Sakor - Gurra - Paka
Werner - Calisir - Starfeldt - Emil
Våra wingbacks har ju inte varit klockrena, men men...