2018-08-20, 23:17
Medlem
whiners avatar
Kung!
Citera
2018-08-20, 23:22
Medlem
0.999...s avatar
Duktig på att marknadsföra sig själv, helt klart. Detta tilltag lär rendera en hel del personvalskryssningar från förstagångsväljare som tycker han är lite edgy så. Helt klart ett smart drag.
Citera
2018-08-20, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Tillsammans kanske de kan lära folk som dig att bemästra det svenska språket.
Folk som du...
Citera
2018-08-20, 23:26
Medlem
Han är skön ju
Citera
2018-08-20, 23:27
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uzor
Rövslickande blatte i samma kategori som arg blatte talar

Nej, jag tror du tar fel. Även blattar har olika åsikter. Jag tror Bali säger vad han tycker utan att hyckla.
Citera
2018-08-20, 23:39
Medlem
Uzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Nej, jag tror du tar fel. Även blattar har olika åsikter. Jag tror Bali säger vad han tycker utan att hyckla.

En rövslickare behöver nödvändigtvis inte vara en hycklare.
Citera
2018-08-20, 23:41
Medlem
Gillar att vara kontroversiell och frispråkig, men så fort det hettar till på riktigt så lyder han snällt husbonden Kristersson.
Citera
2018-08-20, 23:47
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uzor
En rövslickare behöver nödvändigtvis inte vara en hycklare.

Är inte det själva essensen av rövslickande? Att säga vad man tror folk vill höra istället för det man faktiskt tycker. Men okej, lite inställsam är han nog ändå. Man får en känsla av att han älskar att se sitt eget nylle i tidningen.
Citera
2018-08-20, 23:49
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Duktig på att marknadsföra sig själv, helt klart. Detta tilltag lär rendera en hel del personvalskryssningar från förstagångsväljare som tycker han är lite edgy så. Helt klart ett smart drag.

Antagligen en kommande skolminister.
Ordning och reda i skolan uppskattas av förstagångsväljarna.
Citera
2018-08-21, 00:25
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN

Ja, varför inte. Tilltaget måste också ha varit sanktionerat ovanfrån i någon skepnad eller mindre form, speciellt efter hans twitterförbud. Moderaternas egna länk till yngre samt dem som står mellan M och SD.
Citera
2018-08-21, 03:49
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN

Blev han inte petad från ledningen för att DN fixade ett mediadrev mot honom och M offrade honom istället för att be dem dra åt helvete som de borde gjort? Sjukt fegt parti med tråkigaste partiledaren jag sett, gillade t.o.m Batra bättre.
Citera
2018-08-21, 08:09
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Blev han inte petad från ledningen för att DN fixade ett mediadrev mot honom och M offrade honom istället för att be dem dra åt helvete som de borde gjort? Sjukt fegt parti med tråkigaste partiledaren jag sett, gillade t.o.m Batra bättre.

Ja, hanteringen av Bali har ju verkligen visat hur mesig Kristersson är, tyvärr är ju SD ungefär lika mesiga...

Media lyckas ju ofta påverka hur partierna behandlar sina politiker, har man väl gett dem fingret tar de hela handen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in