2018-08-20, 16:55
Medlem
Förundersökningen sekretessbelagd, samtliga 3 behålls i finkan tillsvidare.

https://www.diariosur.es/costadelsol...151600-nt.html
Citera
2018-08-20, 17:26
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FamilyFirst84
Carls pappa är från Egypten. Han är ingen gangster, tränat mkt kampsport, slogs för Bajen. Han är rädd av sig, är rädd för sin egen skugga.

Rädd för sin egen skugga?? Rimmar dåligt om man väljer att delta i sammanstötningar mellan firmor.
Citera
2018-08-20, 17:29
Medlem
Borka88s avatar
Hittade denna bloggen http://wilmaaaas.blogg.se/category/snyggingar.html

Wilma verkar gå i giftastankar med denna Carl:

wilma shine on : nej verkligen inte..nästa man till rakning?
wilma shine on : okej då har vi carl edward rizk. carl lever för hammarby och allt som hör där till. han vill bosätta sig så nära gröna jägarn som möjligt (helst där inne kanske?) antagligen på götgatan iallafall..en porche ska vi ha och den ska han glida runt och hämta mig när jag har varit på krogen..jag vet bara hur vågan bröllopsnatt ska se ut.. haha lovely! vart vi ska gifta oss vet jag inte riktigt än..
wilma shine on : 2 hundar och lite barn (KILLAR!!! väldigt viktigt) ska vi också ha tydligen
Citera
2018-08-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Rädd för sin egen skugga?? Rimmar dåligt om man väljer att delta i sammanstötningar mellan firmor.

Han var en i mängden, absolut ingen ledare. Det har snackats en del faktiskt om att han golat förr. Han har aldrig suttit inne dessutom.

Lite rolig info: Carl är otroligt bortskämd och får allt han pekar på och kan stå och kasta presenter i golvet som han inte gillar som hans mor och far köpt hahahahah
Citera
2018-08-20, 17:34
Medlem
Så BO är S*mon Mell*n och eventuellt kan den överlevande mannen vara K*m? Lite långsökt men men.

En av MgM är C*rl Fr*zk.

Någon skrev att det kunde vara kopplat till Lidingömordet på den 57 åriga mannen på byggföretaget.. Berätta mer!
Citera
2018-08-20, 17:35
Medlem
Citat:
Hittade denna bloggen http://wilmaaaas.blogg.se/category/snyggingar.html

Wilma verkar gå i giftastankar med denna Carl:

wilma shine on : nej verkligen inte..nästa man till rakning?
wilma shine on : okej då har vi carl edward rizk. carl lever för hammarby och allt som hör där till. han vill bosätta sig så nära gröna jägarn som möjligt (helst där inne kanske?) antagligen på götgatan iallafall..en porche ska vi ha och den ska han glida runt och hämta mig när jag har varit på krogen..jag vet bara hur vågan bröllopsnatt ska se ut.. haha lovely! vart vi ska gifta oss vet jag inte riktigt än..
wilma shine on : 2 hundar och lite barn (KILLAR!!! väldigt viktigt) ska vi också ha tydligen
Senaste inlägget är från 2008 så Wilma har säkert hunnit ändra sig både en och två gånger sedan dess.
Citera
2018-08-20, 17:35
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FamilyFirst84
Han var en i mängden, absolut ingen ledare. Det har snackats en del faktiskt om att han golat förr. Han har aldrig suttit inne dessutom.

Lite rolig info: Carl är otroligt bortskämd och får allt han pekar på och kan stå och kasta presenter i golvet som han inte gillar som hans mor och far köpt hahahahah

Låter som en otrevlig skit. Vi får se nu vad han e gjord av, har han pratat förut lär han göra det nu med råge!
Citera
2018-08-20, 17:37
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Senaste inlägget är från 2008 så Wilma har säkert hunnit ändra sig både en och två gånger sedan dess.

Såg att det inte var så aktuellt men ändå rolig kuriosa om Carl..
Citera
2018-08-20, 17:38
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
För att det är så mångas mentalitet är i Sverige idag... Dömas i Spanien, men skicka ut dem direkt.
Tvivlar dock starkt på att ett svenskt medborgarskap är det enda de har.
Jo, men grundregel är väl att brott skall bestraffas i det land de begåtts? Sak samma vad gärningsmannen/gärningsmännen har för medborgarskap.
Citera
2018-08-20, 17:40
Medlem
Citat:
Såg att det inte var så aktuellt men ändå rolig kuriosa om Carl..
Det där med Porschen verkar slagit in åtminstone.
Citera
2018-08-20, 17:54
Medlem
bullangeros avatar
Play stupid games, win stupid prizes
Citera
2018-08-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoteborgU
Om C*rl R*zk är en av MGM, skulle det eventuellt kunna ha kopplingar till mordet på Lidingö för ett tag sen?

Är inte särskilt insatt i just det fallet, men ser via Facebook att C*rl verkar vara ganska nära vän med en *bbe El-B*rawani (*=a) som verkar ha varit den egentliga måltavlan för det mordet.

Förmodligen helt ute och cyklar, eftersom jag knappt minns Lidingö-mordet, men ändå mer OnT än all rasbiologi i tråden..

https://www.facebook.com/*bbe.elb*rawany

Ser i FB-tråden om Lidingö-mordet att de häktade två tjejer i förra veckan, varav en hade kopplingar till Enskede. Det inblandade klientelet känns också hyfsat likt...

Låter iofs troligt, brukades inte en borrmaskin/spikpistol i samband med mordet???(på lidingö) Spansk polis skrev ju att verktyg nyttjats under tortyren, låter som ett svar på borr/spik. Lr ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in