Fast visst är det en slags poetisk rättvisa i att ett multikultiparti som vill rasera tryggheten av högst oklara och tvivelaktiga skäl får smaka på sin egen beska medicin ?
Som man bäddar får man ligga, typ
Gissar att fler ur PK-Patrasket nu råkar ut för kulturberikning ?
Snart blir det väl epidimier av hepatiter också i hood-områdena ?
Vägglössen svämmar det ju över av...
Har tex alla moderater aktier i säkerhetsbranschen ? Övervakningskameror, säkerhetsdörrar mm säljer ju som aldrig förr..
Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpionkvinna
Vilken jävla sopa du är.
Så du hoppas att alla S M osv får genomgå det Mattias gjort ?
Ja, det hade ju varit den ultimata drömmen, -- Kräken kan lika gärna drunkna i Medelhavet för här har de inget att göra om de bara ska slåss, mörda, råna, våldta och spela allan
Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Artikel i Kvällsposten igår:
Citat:
– Jag tänker framåt och är glad över att den svenska sjukvården fungerar så väl så att jag kan bli någorlunda återställd. Jag har samtidigt tur. Om de hade slagit en gång till så hade benen i ansiktet kunnat gå upp i hjärnan, så jag är glad att jag lever.
https://www.expressen.se/kvallsposten/mattias-47-blev-misshandlad-nu-overskoljs-han-av-hat-och-hot/
Det räcker för att kallas för mordförsök, risk för stor blodförlust och/eller skada på vitalt organ räcker...
De jag vet som har råkat ut för sådant här bisarrt oprovocerat livsfarligt våld, de utvecklar nästan alltid social fobi, och tillbringar resten av livet i en skuggtillvaro...
Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpionkvinna
Mao önskar du att alla i bla S M V C MP blir misshandlade och kanske även värre ?
Du borde kolla upp vad du har för sjukdom som gör att din empati är 0
Du kan ju börja med att öka på din empati själv, om du nu gillar multikulti så pallra dig iväg till blodcentralen och lämna blod för det lär behövas nu, när kaosandet lär ta fart ordentligt...
Seså kolla upp imorrn på VC var du lämnar blod, cirka 0,5 liter
- Jag har lämnat så det räcker för mig ja...