Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Edit: Jag kollade nyligen upp den här moderatens facebook och det verkar var en person som inte är helt pk-fierad, utan istället verkar han ha en nyanserad bild. Exempelvis länkar han en artikeln om att alla kan inte hejda flygplan som den här trotsiga socialhögskolestudenten gjorde. Vilket jag håller med om. Likaså vill han ha hårdare straff och menar brottslingar kostar mera ute än inne i fängelset, vilket jag håller med om. Likaså att Almedalsveckan är en stor slösaktig firmafest för politiker, vilket jag också tycker. Jag vet egentligen inget närmare om den här personen. Kanske har han agerat med stort civilkurage? Min bild av den här personen är egentligen inte riktigt klar. Jag menar han agerat rätt eftersom polisen inte svarade i telefon och polisen tror jag jönsade med annat. Vi har en för dålig polis som vi märker i detta fallet.
Har du inte träffat på sådana här typer tidigare? Det här är en typisk WT-svensk utan självinsikt. Han är ett drägg beter sig som drägg men han vill ändå ha fler poliser som ska prygla drägget. Hur tror du det låter när de pryglar honom när han svinar? "POLISEN HAR INGET BÄTTRE FÖR SIG ÄN ATT TRAKASSERA EN FRAMSTÅENDE MEDBORGARE SOM MIG NÄR JAG GIFTER MIG MED MIN ÄLSKADE *HICK*RAAAAAAP*".
Han är medlem i en av Sveriges värsta kriminella organisationer som förskingrar många miljarder i skattepengar varje år. Ändå klagar han över banala offentliga jippon som bekostas med skattemedel. Det han gör i sin politiska gärning och det han tycker går inte ihop.
Kolla på hans beteende i konfrontationen med blattarna och hans åsikter som han klottrat ner på sin facebooksida. Att som otränad ölfet 40-plussare gå och mucka gräl med ett gäng unga spänstiga kaosblattar är liksom inte något som brukar sluta med framgång.
Det bästa utfall han kan hoppas på är att blattarna får ont i fötterna av att sparka skiten ur honom! Med tanke på hur fet och mjuk han är så var han snarare ytterst skonsam för deras ömma blattefötter! Allt han gör och allt han säger och tycker pekar på att han inte har någon förmåga till konsekvensanalys!
Den här idioten tror på fullt allvar att han är en Framstående Medborgare när han i realiteten är WT-slödder i svårt behov av tvångssterilisering. Kolla på hans kärring. Typiskt tattarutseende med svart hår och osvenska ansiktsdrag. Naturligtvis är hon för HBTQ och multikulti. Kolla på hans söner, jag slår vad om att de är exakt lika trashiga och slöddriga som sin far för äpplet faller sällan långt från trädet. Hela familjen hör hemma i gaskammaren tillsammans med Ruinfeldt och resten av Moderata Samlingspartiet.