Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Plus ett handskrivet brev till frun.
Fast låter det särskilt troligt ? Sitter dödsknarkarrasister och skriver gammaldags pappersbrev ifrån sin mammas källare anno 2018 ? Visst kan det finnas sådana, men jag tror inte att de är särskilt frekventa. Dödsknarkarrasister sitter ju i mammas källare och sniffar lim, röker dåligt gräs och smuggelcigg och dricker Explorer Vodka och 7,5-or, det har vi ju lärt oss härifrån Flashback. Så inte så värst troligt att de gör sig besväret att gå till postlådan. Luktar ju lite Kawesa över det hela med hotbrev som hon skrev till sig själv. I och för sig är det ju inte bevisat att det är på det viset, så på det viset ska jag inte ytterligare svärta ner Kawesas anseende. Åja tiden får väl utvisa vad som händer
Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Sen var kommentarerna från fb knappast hot i egentlig mening, åtminstone inte vad jag kunde avgöra. Så man kan ju undra varför han då tvunget ska in på flashback och läsa.
Nyfikenheten tog väl överhanden, eller så är det någon i hans närhet som hämtat in dessa inläggen. Eller så var det MSM som arrangerade det på det viset...
Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Tillhör också forumets natur att syftet här är diskussion, och inte att sända styrkekramar och förhoppningar om bättring till de drabbade. Sådant tillför liksom inget. Jag har själv sympati för de drabbade, måste vara förjävligt att få ansiktet inslaget, men det är ingen större poäng med att skriva det här, eftersom detta inte är riktat till honom.
Ja, inte vet jag, vi får väl hoppas att han kommer till någon slags insikt. Han kan i alla falla vara stolt över att ha tagit några smällar för Mångkulturen, det var ju modigt gjort...
Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpionkvinna
Har förstått att det finns problem med bevisning att styrka brott. Men enligt säkra källor finns det mängder av folk som bevittnade detta och fimade. Inte en endaste jävel med civilkurage att lämna in till Farbror Blå ?
Som sagt tidigare i tråden så antas MGM befinna sig utomlands. Det kan ju också hända att MGM sitter inne för andra brott. Tex att MGM gjort något liknande i utlandet och fått en 8-25 år på kåken där, det vet vi ju inte...
Eller ligger begravd i en massgrav i Syrien...
Eller så har Nya Moderaterna redan en eller flera Einsatzkommando-grupper och har redan likviderat MGM för längesedan och kroppen ligger på lagom djup i havet utanför Karlskrona ?