Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Ja.

Ska citera dig igen efter valet, och på samma gång så ska jag påpeka hur verklighetsfrånvänd du är
Citera
2018-08-17, 22:36
Medlem
Rikskanslerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag gör det för Sveriges bästa, tro mig. Jag gillar Afs. Men de kommer aldrig ge oss det vi vill ha om de inte sammarbetar med det största partiet. Då måste det största partiet förbli störst först. Allt i sin takt.

Din analys är rena skräpet, men tack för visat intresse.
Citera
2018-08-17, 22:39
Medlem
Citat:
Afs kommer finnas kvar om behovet finns. Det kommer det göra. Bättre att de kommer in i riksdagen förberedda 2022 än att sluta som nydemokrati. Bästa effekt blir det av att säkerställa att SD blir störst.

SvP försvann 2015 för att de fick ett pissresultat (som du vill i praktiken gällande AfS) och de behövdes rätt kraftigt hela den här mandatperioden. Så nej, AfS behöver ett acceptabelt resultat 2018. Det bästa är att de ÅTMINSTONE kommer halvvägs 2018, än ingenting.
Citera
2018-08-17, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Din analys är rena skräpet, men tack för visat intresse.

Jag kan garantera dig att det är lättare att få över sossar och borgare till SD innan de tar livet över till Afs.

Hur hade du tänkt att oppositionen bli i majoritet om vi inte får sossar och borgare med oss? Eller hade du tänkt att få över 5000 från MED och NMR istället som redan är radikala och därigenom kunna bilda regering?

Det är Sveriges framtid som står på spel, inget jävla PC-spel. Vi måste ta detta på allvar och öppna dörrarna inför 2022. Det är då det kommer hända.
Citera
2018-08-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Va? 2,5%. Nej, de hade nästan 2% redan i mars enligt YouGov. Nu har det gått fem månader och AfS är både större än KD och L på Facebook och närmar sig med stormsteg Fjamåtpartiet med vision om 30 miljoner nya entreprenörer. De kommer in, frågan är bara om det blir med knapp eller god marginal.

Jag har helt enkelt blyga och konservativa förhoppningar. Sedan ska man inte ta opinionsundersökningar för bokstavligt. Men att de fått nära 2 procent vid minst två tillfällen, och mer än 2 procent vid åtminstone ett tillfälle talar rätt gott för deras chanser i det riktiga valet. Men jag kommer inte ha inställningen att de definitivt kommer in.
Citera
2018-08-17, 22:45
Medlem
Citat:
500 000 extra bidragstagare kommer oavsett fram till 2022. Om inte mer. Vi som svenskar opposition måste se till att bli flest så fort vi kan. Det görs enklast genom att få över borgare och sossar över till SD först. Det är kris redan nu och tiden är knapp.
Skönt att se att ni faktiskt har tänkt till lite - tillskillnad från många andra.
Jag delar din uppfattning om att det är 2022 som gäller, däremot är jag övertygad om att AfS behöver komma in redan 2018 för att vara i fas inför valet 2022.
4år till av samma politik som förs idag, kan göra att vindarna vänder fort och då gäller det att AfS finns där som ett alternativ
Glöm inte att det kan komma att bli ett omval imellan också.
Citera
2018-08-17, 22:51
Medlem
Rikskanslerns avatar
Citat:
Jag kan garantera dig att det är lättare att få över sossar och borgare till SD innan de tar livet över till Afs.

Hur hade du tänkt att oppositionen bli i majoritet om vi inte får sossar och borgare med oss? Eller hade du tänkt att få över 5000 från MED och NMR istället som redan är radikala och därigenom kunna bilda regering?

Det är Sveriges framtid som står på spel, inget jävla PC-spel. Vi måste ta detta på allvar och öppna dörrarna inför 2022. Det är då det kommer hända.

Det enda vi måste är att rösta på Sveriges enda nationalistiska parti. Det är nu det händer.
Citera
2018-08-17, 22:52
Bannlyst
Barfota "gör det för Sverige" Lasse. . Jag önskar att du kunde förstå barfotalasse, men du är så jävla långt ute åt helvete. Typ med en kanot mitt ute på sjön och du tappade årorna. nej men det kommer bli skitbra det här barfotalasse, rösta SD. Se till att vrid om kniven i nationen också innan du är färdig så att man kan vara säker på att hon förblöder!
Citera
Medlem
Herr-Pumps avatar
Jag blir så jävla glad att se livesändningarna, ärligheten, man säger exakt det man vill, gömmer sig inte bakom gamla politiska floskler. Kasselstrand är förmodligen sveriges bästa talare, tydlighet, humor, oräddhet. Skrattat flertalet gånger Hahne är sjukt bra med sina historiegenomgångar som låter dystra med ändå inger hopp och positivitet. Sefastsson sjukt tydlig, Jeff Ahl är pittbullterrier. Fyfan vad jag hoppas att AfS äntrar riksdagen i höst, då skulle jag hellre se riksdagsdebatter än en långfilm på fredagskvällen
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
SvP försvann 2015 för att de fick ett pissresultat (som du vill i praktiken gällande AfS) och de behövdes rätt kraftigt hela den här mandatperioden. Så nej, AfS behöver ett acceptabelt resultat 2018. Det bästa är att de ÅTMINSTONE kommer halvvägs 2018, än ingenting.

Skillnaden ligger i kunskapen och karisman. Afs är sylvassa. SvP var en bunt slödder.

Jag vill att Afs får åtminstone 2,5-3% och tillräckligt detta val. Med handen på hjärtat.

Men jag vill att de flesta Sverigevänner ska rösta på SD detta val för att få den boomen och genomslagskrsften som behövs. Komihåg att det är "gula-Blend"-kärringar och matlåde-gubbar som vi måste få över tröskeln först. Det görs inte via Afs, utan SD.

Afs riskerar på inget sätt att försvinna eller ens bli mindre. Det kommer finnas ett behov før dem och de flesta SDare känner mycket väl till dem redan. Nästa val är det dags att börja fördela röster sinsemellan.
Citera
2018-08-17, 22:57
Medlem
Tjyvass avatar
Om man förstår vad AfS är för något så blir det lika främmande att rösta på SD som på F!.
Citera
2018-08-17, 22:59
Medlem
Citat:
Skillnaden ligger i kunskapen och karisman. Afs är sylvassa. SvP var en bunt slödder.

Jag vill att Afs får åtminstone 2,5-3% och tillräckligt detta val. Med handen på hjärtat.

Men jag vill att de flesta Sverigevänner ska rösta på SD detta val för att få den boomen och genomslagskrsften som behövs. Komihåg att det är "gula-Blend"-kärringar och matlåde-gubbar som vi måste få över tröskeln först. Det görs inte via Afs, utan SD.

Afs riskerar på inget sätt att försvinna eller ens bli mindre. Det kommer finnas ett behov før dem och de flesta SDare känner mycket väl till dem redan. Nästa val är det dags att börja fördela röster sinsemellan.
Det kommer att ge betydligt större genomslagskraft mot etablissemanget om du också hjälper till och rösta in AfS till riksdagen 2018
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in