Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Vilket trams. Jag stöder nationalism, men en nationalism som är befriad från rasism, och det vet du mycket väl.
Mera trams. Vad är det i:
Detta ska inte tolkas som en rekommendation att rösta på SD som du inte förstod?
Det där är ju en direkt lögn. Jag har många gånger argumenterat för att etniska svanskar ska omfattas av HMF i samma utsträckning som andra folkgrupper.
Du
har ju judar på loftet, så jag tycker du ska sluta gnälla över att jag skrev det.
Vad gäller antisemitismen inom AfS så är det deras eget fel att diskussionen kommit att handla om det de senaste dagarna.
Hur många tusen monomana inlägg har du skrivit om judar? Skriver jag om judar, när jag förankrar svensk folkrätt och svensk identitetspolitik i judisk, som ju anses oantastligt legitim - eller om svenskar?
Du är själv den levande förklaringen på det där klistermärket i det att du omöjliggör en normal debatt om dubbla måttstockar kring etnicitet, tribalism och folkrätt. Att utgå från universella principer och väga varje ord på guldvåg, räcker inte.
Du gör en direkt komparativ analys och kommer fram till att SD är att föredra framför AfS. Du tar mer allvarligt på ett klistermärke än en partiledare som förnekar existensen av en folkgrupp på lika villkor. Hade Jimmie sagt samma sak om judar och därmed "löst" problemet med antisemitism genom att "få nu levande kan sägas vara judar" - då hade du INTE tigit still. Hade man oreserverat backat upp ett land där judar exkluderades från medborgarskap via DNA-test, hade du inte tigit still. Ett parti som hade inrättat en etnohierarki för folkrätt och nationalism där judar underordnades svenskar, hade du inte accepterat.
Vad säger det om dig?