2018-08-17, 10:31
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Du glömde nämna döljandet av att jorden är platt. Och lite annat. Annars så skulle du fått med största? delen av konspirationsteorierna.

Jag förutsätter att Republikanerna kommer att vinna midterms.
Och om Trump vinner nästa presidentval, då kommer han vara president 2026 också.
Nej, jag skrev inte fel årtal.

Lyckades hitta hänvisning till eventuell tidsplan:

Jag har inte sett att Q skrivit att jorden är platt. Har du? Du kör de vanliga gate keeper-halmgubbarna. Du kunde lika gärna skrivit att eftersom utomjordiska ödlor inte styr jorden så stämmer inte det andra. När man väl upptäckt er repertoar så inser man att ni har inte så mycket att komma med. Nu vet ju inte jag om varken Q eller Trump är på riktigt, men jag hoppas det. Jag hoppas vansinnet tar slut under min livstid så jag kan dö i förvissning om att mina barn och barnbarn får leva i en bättre värld.
Citera
2018-08-17, 10:48
Medlem
Chris Farrell, Judicial Watch. Trump tweet:

Citat:
“....An incredibly corrupt FBI & DOJ trying to steer the outcome of a Presidential Election. Brennan has gone off the deep end, he’s disgraced and discredited himself. His conduct has been outrageous.” Chris Farrell, Judicial Watch.

Tribunalen väntar för många korrupta/kriminella aktörer för deep state.
Citera
2018-08-17, 11:33
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Den parad som nu inte blir av?
Ja. Anledningen sägs vara av budgetära skäl, vilket jag inte tror är sanningen. Ska bli intressant att få mer information om detta. Det känns som ett nederlag för trumpadministrationen.
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 17 Aug 2018 - 2:32:11 AM
Citat:
Anonymous 17 Aug 2018 - 2:03:31 AM

Screen Shot 2018-08-16 at 7.02.52 PM.png
No military parade this year

BREAKING: Pentagon says military parade proposed for Veterans Day delayed at least until 2019.
cst.
>>2635778
Timelines change.
Watch the budget.
Q
Citera
2018-08-17, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Men du, tar du av dig dina Trump/Q-skygglappar så ser du att det är försvarsdepartementets egna uttalande av dessa officiella presstalesman som citeras och underbygger artikeln:

Så det är inte CNN som påstår någonting. Dom rapporterar.

Men du, tar du av dig din tönthatt, jag är varken Q eller Trump troende, så skippa skitsnacket.

Det kan ske med reflexiv kontroll för ett syfte.
Citera
2018-08-17, 11:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Jag är ingen supporter av någonting, till skillnad från dig som älskar att sära på skinkorna för din arbetsgivare.

Jag har väl aldrig påstått det heller? Jag skrev att det var Trumps favoritkälla - inte din...
Av det borde du kunna dra slutsatsen att om även den nyhetskanal Trump själv föredrar rapporterar nyheter som förstås är ett rejält nederlag för Trump så ligger det troligen rätt mycket sanning i påståendet. Men det kanske du inte förstod?
Citera
2018-08-17, 11:48
Medlem
Vad e detta nu då Gick XBOX live ner efter Q sa det ?

Anyone have problems w/ their 'XBOX Live' accounts shortly after the drop yesterday?
[Purge]
How many coincidences before mathematically impossible?
Q
Citera
2018-08-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har väl aldrig påstått det heller? Jag skrev att det var Trumps favoritkälla - inte din...
Av det borde du kunna dra slutsatsen att om även den nyhetskanal Trump själv föredrar rapporterar nyheter som förstås är ett rejält nederlag för Trump så ligger det troligen rätt mycket sanning i påståendet. Men det kanske du inte förstod?

Jag vet precis vad du skriver, och du får det att låta som att fox är den källa jag godtroget litar på till 100% bara för att Trump håller den kär.

Oavsett vad fox cnn eller någon annan media rapporterar betyder de inte att det är så de kommer sluta.

Spelar inte ens någon roll ens om CIA, NSA, försvarsdepartementet, eller underrättelsetjänstkollektivet säger det.
Citera
2018-08-17, 11:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Jag vet precis vad du skriver, och du får det att låta som att fox är den källa jag godtroget litar på till 100% bara för att Trump håller den kär.

Oavsett vad fox cnn eller någon annan media rapporterar betyder de inte att det är så de kommer sluta.

Spelar inte ens någon roll ens om CIA, NSA, försvarsdepartementet, eller underrättelsetjänstkollektivet säger det.

Nej, jag skrev att sannolikheten att uppgiften stämmer ökar i och med att även de som i vanliga fall stöder Trump rapporterar samma uppgifter.
Jag har sökt på DoD's hemsida men inte hittat orginalkällan - då får man ta det bästa som finns att tillgå för tillfället, att man då hittar samma uppgift från olika läger ökar sannolikheten att uppgiften stämmer i mina ögon - förstår du nu?

Förhoppningsvis kommer DoD att lägga upp källan inom kort - källan har angetts vara ett uttalande och då verkar transcripten ofta ta någon dag innan de publiceras..

Självklart kan det dock ändras framöver, detta var ju också en ändring av planen - Trump kanske kör över DoD, vad vet jag men vi får väl hålla oss till de uppgifter som finns tillgängliga tills vidare..
Citera
2018-08-17, 12:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix

Anyone have problems w/ their 'XBOX Live' accounts shortly after the drop yesterday?
[Purge]
Q

Sa Q det?

Detta är vad han skrev:
Texts, emails (gmail), drafts (gmail), HAM comms, PS/Xbox chat logs..
JC-BO-CS-LL-#2-NO-SY
Bonus round.
Q
Känns ju knappast som en heads-up för att 3500 personer skulle ha login-problem dagen efter på Xbox live...
Citera
2018-08-17, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix

[Purge]
Q

Det var deep state aktörer som tidigare diskuterade via PS/Xbox chat logs.
Q uppmärksammade detta:

Citat:
Aug 15 2018
Texts, emails (gmail), drafts (gmail), HAM comms, PS/Xbox chat logs..
JC-BO-CS-LL-#2-NO-SY
Bonus round.
Q

JC = james Comey, BO = Bruce Ohr, CS = Christopher Steele, LL = Loretta Lynch, NO = Nellie Ohr.

Därefter stängde deep state ner PS/Xbox chat loggen för att göra en 'Purge' dvs rensa ut "olämpliga meddelanden".

Q, igen:

Citat:
Aug 16 2018
[Purge]
Q

Ganska roligt faktiskt.
Senast redigerad av Q-follower 2018-08-17 kl. 12:15.
Citera
2018-08-17, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Det var deep state aktörer som tidigare diskuterade via PS/Xbox chat logs.
Q uppmärksammade detta:

JC = james Comey, BO = Bruce Ohr, CS = Christopher Steele, LL = Loretta Lynch, NO = Nellie Ohr.

Därefter stängde deep state ner PS/Xbox chat loggen för att göra en 'Purge' dvs rensa ut "olämpliga meddelanden".

Q, igen:

Ganska roligt faktiskt.

Anonymous

drop was at 4:55pm, XBOX problems at 5:00pm onwards

dom var snabba o se Q
Citera
2018-08-17, 15:05
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Ja. Anledningen sägs vara av budgetära skäl, vilket jag inte tror är sanningen. Ska bli intressant att få mer information om detta. Det känns som ett nederlag för trumpadministrationen.
Måste förtydliga min ståndpunkt; Jag tror på det när Veterans day 2018 har passerats och paraden uteblev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in