Citat:
Ursprungligen postat av
Hewasright
Jag vet precis vad du skriver, och du får det att låta som att fox är den källa jag godtroget litar på till 100% bara för att Trump håller den kär.
Oavsett vad fox cnn eller någon annan media rapporterar betyder de inte att det är så de kommer sluta.
Spelar inte ens någon roll ens om CIA, NSA, försvarsdepartementet, eller underrättelsetjänstkollektivet säger det.
Nej, jag skrev att sannolikheten att uppgiften stämmer ökar i och med att även de som i vanliga fall stöder Trump rapporterar samma uppgifter.
Jag har sökt på DoD's hemsida men inte hittat orginalkällan - då får man ta det bästa som finns att tillgå för tillfället, att man då hittar samma uppgift från olika läger ökar sannolikheten att uppgiften stämmer i mina ögon - förstår du nu?
Förhoppningsvis kommer DoD att lägga upp källan inom kort - källan har angetts vara ett uttalande och då verkar transcripten ofta ta någon dag innan de publiceras..
Självklart kan det dock ändras framöver, detta var ju också en ändring av planen - Trump kanske kör över DoD, vad vet jag men vi får väl hålla oss till de uppgifter som finns tillgängliga tills vidare..