Citat:
Jag lovar att du har helt fel. Tror du verkligen att gemene man håller på med en massa ansiktstvål och fuktprodukter och skit i ansiktet? Asså väx upp för fan! Hur gammal är du?
Citat:
Hur du ser ut, eller hur sött fin din hy är, det kan jag inte uttala mig om.
Det enda jag kan uttala mig om är att du är ett miffo.
Visst, tänker skriva produkterna, men analysera gärna själv din(a) egna skitprodukt(er) i samma inlägg.
Dagligen, på morgonen:
Dermatologica (gula flaskan) mot finnar
Paulas choice BHA-lotion, för fukt
Kväll:
Dermatologica ansiktstvätt, som jag använder på morgonen.
Ansiktsvatten efter det, märke: Pixie Glow Tonic
Paulas choice fuktmask, som jag sover med.
Dessa är mina stora produkter.
Eftersom jag har turen att ha en kärring som kladdar med saker, in i förbannelse, så har jag prövat en hel del.
På grund av henne så kör jag Paulas AHA-syra en gång per vecka samt Glamglows Flashmud Brightening Treatment cirka två gånger i veckan.
Detta är jävla dyra produkter, så du kommer inte kunna hitta något fel eller peka finger. Däremot så pekar jag finger åt din hjärna, som uppenbarligen är CP.
Vänta 10 år, sen önskar du att du tagit hand om din hy.
Läs på, sluta tramsa och läs forskningsrapporter.
Du framstår som en pajas som skriver bara för skrivandets skull.
Det enda jag kan uttala mig om är att du är ett miffo.
Visst, tänker skriva produkterna, men analysera gärna själv din(a) egna skitprodukt(er) i samma inlägg.
Dagligen, på morgonen:
Dermatologica (gula flaskan) mot finnar
Paulas choice BHA-lotion, för fukt
Kväll:
Dermatologica ansiktstvätt, som jag använder på morgonen.
Ansiktsvatten efter det, märke: Pixie Glow Tonic
Paulas choice fuktmask, som jag sover med.
Dessa är mina stora produkter.
Eftersom jag har turen att ha en kärring som kladdar med saker, in i förbannelse, så har jag prövat en hel del.
På grund av henne så kör jag Paulas AHA-syra en gång per vecka samt Glamglows Flashmud Brightening Treatment cirka två gånger i veckan.
Detta är jävla dyra produkter, så du kommer inte kunna hitta något fel eller peka finger. Däremot så pekar jag finger åt din hjärna, som uppenbarligen är CP.
Vänta 10 år, sen önskar du att du tagit hand om din hy.
Läs på, sluta tramsa och läs forskningsrapporter.
Du framstår som en pajas som skriver bara för skrivandets skull.
Jag tog mig friheten att skriva ner alla ingredienser i den där fuktkrämen som du använder. Du tror alltså på allvar att alla dessa ingredienser är bra för din hud?
Butylene Glycol (hydration), Polysorbate 20 (emulsifier), Cetyl Alcohol (thickener), Salicylic Acid (Beta Hydroxy Acid, exfoliant), Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer (thickener), Cyclopentasiloxane (hydration), Sorbitan Stearate (emulsifier), Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract (antioxidant), Lauric Acid (fatty acid), Allantoin (skin-soothing), Glycerin (skin-replenishing ingredient), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract (plant-based antioxidant soothing agent), Avena Sativa (Oat) Bran Extract (plant-based antioxidant soothing agent), Epilobium Angustifolium (Willow Herb) Flower/Leaf/Stem Extract (plant-based antioxidant soothing agent), Dimethicone (silicone skin-conditioning agent), Xanthan Gum (thickener), Magnesium Aluminum Silicate (absorbent slip agent), PEG-40 Stearate (thickener), Sodium Hydroxide (pH-adjusting agent), Hexylene Glycol (solvent), Disodium EDTA (chelating agent), Ethylhexylglycerin (skin-conditioning agent), Phenoxyethanol (preservative), Caprylyl Glycol (preservative).
Orkar inte leta upp de andra produkternas innehåll men de innehåller antagligen lika mycket nonsens som denna.
Jag tycker innerligt synd om dig och alla andra som känner sig tvungen att hålla på med såna här produkter. Ni har gått på reklamen att man måste använda hudvårdsprodukter för att se fin ut i hyn. När det enda som behövs är vatten och en hälsosam och nyttig diet.
När du börjar bli 30, eller kanske ännu äldre i ditt fall, så kommer du inse hur löjlig du var och hur mycket pengar du har kastat bort på en massa dynga. Kom ihåg mig då.
Senast redigerad av JustZlatan 2018-08-16 kl. 00:54.
Senast redigerad av JustZlatan 2018-08-16 kl. 00:54.