Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Nu är det ju inga politiker som predikar etniskt hat mot oss svenskar, trots ditt envisa tjat om detta. Så den jämförelsen faller platt till marken.
Vad gäller antisemitismen, så är svenska väljare väl informerade om de katastrofer denna farsot ställt till med och förhoppningsvis på sin vakt när den återigen sticker fram sitt fula tryne.
Mitt envisa tjat beror på att jag är partisk, ditt monomana ältande om antisemtism är inget bevis på opartiskhet.
Inget politiskt parti i riksdagen visar skyddsinstinkt för etniska svenskar som ju också råkar ut för rasism och friktion i det mångetniska Sverige. Snart sagt ingen minoritetsdebattör med plattform blir arg å svenskens vägnar. Merparten svenskar är åtminstone så kuvade att de håller tyst med de känslor de har för sin egen ingrupp.
Men du inbillar dig att det finns reservoarer av altruism och indignation mot antisemitismen, som bara väntar på att få manifestera sig vid valurnan?
Jag förstår att du vill tänka dig att så är fallet, men försök tänka dig att svensken är kapabel till samma kallsinne han bemöts med.
Och du menar alltså på fullt allvar att det gått an att "lösa" antisemitismens knutar genom att proklamera att "få nu levande är att betrakta" som etniska judar, som Åkesson gjorde med svensk etnicitet?
Då hade du INTE spammat tusentals inlägg i protest?