Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-15, 18:36
Medlem
Vryzass avatar
Någon som vet i vilket sammanhang han sa detta?

https://twitter.com/Hemlandspolitik/status/1029685300702994432

Karl-Olov Arnstberg har jag alltid haft ett gott öga till nämligen.
Citera
2018-08-15, 18:44
Medlem
deadsets avatar
Ni stollar här inne har lyckats få mig att framstå som antisemit inför hela min bekantskapskrets och släkt. Inför alla mina arbetskollegor. Jag är säkert inte den enda som blivit utskämd på det här sättet heller. Nu måste jag jobba på att återställa mitt rykte igen, trots att jag inte ens delar dessa åsikter. Om ni hade varit öppna från första början så hade jag sluppit detta.
Citera
2018-08-15, 18:45
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
I det stora hela så är den naturligtvis oväsentlig för alla som inte vill att hela det här landet ska bli en No Go Zone (vilket exkluderar dig). Det hela sköts som sagt internt och vi får se vad det leder till

Även om du tycker att det är oväsentligt att hålla rent mot antisemitism så gällde frågan vad väljarna tycker. Jag hävdar att det ligger i AfS eget intresse att kasta ut antisemiten.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ni stollar här inne har lyckats få mig att framstå som antisemit inför hela min bekantskapskrets och släkt. Inför alla mina arbetskollegor. Jag är säkert inte den enda som blivit utskämd på det här sättet heller.

Va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Någon som vet i vilket sammanhang han sa detta?

https://twitter.com/Hemlandspolitik/status/1029685300702994432

Karl-Olov Arnstberg har jag alltid haft ett gott öga till nämligen.
Han sade så i en intervju med swebbtv angående vikten av att äga sitt land. Kolla intervjun!
Citera
2018-08-15, 18:46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Även om du tycker att det är oväsentligt att hålla rent mot antisemitism så gällde frågan vad väljarna tycker. Jag hävdar att det ligger i AfS eget intresse att kasta ut antisemiten.

Vad är en antisemit i det här sammanhanget?
Citera
2018-08-15, 18:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Va?

Jag har delat inlägg från en massa människor som nu visar sig ha dessa tankar och åsikter.
Citera
2018-08-15, 18:50
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Vad är en antisemit i det här sammanhanget?

En person som genom tal eller handling visar att han hatar judar. T.ex. genom att sätta upp antisemitiska klistermärken, som Hagwall gjorde.
Citera
2018-08-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ni stollar här inne har lyckats få mig att framstå som antisemit inför hela min bekantskapskrets och släkt. Inför alla mina arbetskollegor. Jag är säkert inte den enda som blivit utskämd på det här sättet heller. Nu måste jag jobba på att återställa mitt rykte igen, trots att jag inte ens delar dessa åsikter. Om ni hade varit öppna från första början så hade jag sluppit detta.

Jag vet ett par AfS-aktivister lokalt som är välvilligt inställda till Israel och svenska judar. Naturligtvis måste den falangen få ut antisemiterna och SvP-folket. Annars är det kört för AfS.

Helt obegripligt att Kasselstrand och partiledningen fortfarande duckar i denna fråga.
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Citat:

Och med detta inlägg kan vi nu för gott dra slutsatsen att vi har att göra med en störd person med mentala problem som bara trollar...
Citera
Medlem
pinger99s avatar
Har partiledningen tagit ö.h.t uttalat sig med anledningen av sin kandidat som klistrat judenäsor på politiska motståndares affischer?

Har Hagwall uttalat sig?
HAN kan inte vara så världsfrånvänd att han inte vet om dessa anklagelser.

Jag trodde på det här partiet...
280 000 röster..

Nu tror jag snarare på 28 000 röster.
Citera
2018-08-15, 18:54
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Han sade så i en intervju med swebbtv angående vikten av att äga sitt land. Kolla intervjun!

Länk bitte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in