2018-08-15, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabe
Tänk lite utanför PK boxen! Du tror inte det finns invandrare i Sverige som är emot islam? Läs IS.

Som jag nämnt tidigare i tråden; de flesta i min närhet med ursprung från Balkan och syrianer mfl, kommer rösta SD. Deras föräldrar flydde från säker död som kristna och vill inte ha hit förtrycket.

Edit: därmed inte sagt att dom handlat utifrån ett politiskt perspektiv eller är anlitade av extremhögern. Menar bara att vissa invandrare resonerar som oss, ursprungssvenskar vad gäller migrationspolitiken som pågår nu.
Citera
2018-08-15, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Äntligen någon som har fattat nånting. . Automatisk utvisning vid brott som ger mer än sex månaders fängelse. . Skicka hem hela jävla familjen. . Somalier bidrar inte med ett jävla skit. Ingen.grupp i samhället är så värdelösa. Inga jävla ungdomsrabatter. . Det är tusentals som läser den här tråden. Kan nån förklara för oss svenskar va i helvete vi ska ta hit somalier för??

Somalier har ofta en kultur där arbete inte uppmuntras, särskilt inte bland kvinnor. Samma synsätt finns utbrett hos b.la romer. Att ställa krav och inte mata ut bidrag som låter dem upprätthålla sin livsstil är inte så jävla svårt, dock väldigt känsligt. De somaliska kvinnorna behövs, b.la I vården!
Citera
2018-08-15, 17:47
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Jag förstår inte varför invandrare skulle utföra ett sådant här dåd precis innan valet. Det skulle ju bara gynna SD, och vara dåligt för alla invandrare.

Kan någon förklara varför invandrare skulle göra sånt här precis innan valet?

Dessa ungdomar ”kupévärmare” skiter nog fullständigt i valet, det är nog många av dem som inte ens kan nämna tre olika politiska partier, än mindre är dem som bryr sig om vad andra mer integrerade invandrare tycker eller inte tycket om deras uppförande, deras bilar brinner lika bra som svennarnas...
Citera
2018-08-15, 17:48
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Du vet verkligen noll hur Sverige fungerar 2018. Tester har visat vänstersympatisörer har lägre intelligens och du är ett utmärkt exempel på det.

Absolut.. Det är framförallt defekter i det logiska tänkandet som visat sig fallera.

Förklarar förmodligen också klientelets totala faktaresistens.
Citera
2018-08-15, 17:49
Medlem
Äh, de där babbarna vet inte ens att det är ett val 9 sep
Citera
2018-08-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Helt plötsligt så har vänstern blivit de värsta konspirationsteoretikerna man kan tänka sig. Detta har ju alltid folk på andra sidan anklagats för. Nu har vänstern förlorat oskulden och många här är ju fullt i klass med exempelvis Alex Jones. Man lyssnar inte ens på polis och åklagare utan verkar tro att de också är inblandade i konspirationen.

Vi kanske ska börja snacka 911 igen och en massa andra omdiskuterade händelser där alla som har ifrågasatt MSM har blivit kallade foliehattar och stollar.

Är fullständigt överens med dig om varenda ord.

Detta tyder på att vänstern har nått den nivån på desperation, att de
känner sig tvungna att ta tag i det sista halmstrået.

Majoriteten av befolkningen begriper detta och det kommer valresultatet visa.
Om inte, då får vi genomlida fyra år till.

Ironin är, att hälften av ministrarna i sosseregeringen redan lämnat det sjunkande skeppet.
Av ren skadeglädje hade jag sett de ta hand om skutan i fyra år.
Att det inte får ske, är att jag vill den skånska myllan väl med dess befolkning.

Skåne kommer att visa vägen för Sverige även i detta val. SD kommer få en majoritet.
Citera
2018-08-15, 17:52
Medlem
Elikos avatar
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/tullen-tog-stor-mängd-kokain-i-hamnen-1.7623754

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m-bilbranderna

Citat:
Det finns ingenting i vår utredning som tyder på politiska motiv eller att det skulle ha med skolstart att göra. Jag såg till och med någon riksdagsman spekulera och det tycker jag är väldigt märkligt, säger Mats Ihlbom.

Åklagaren vill inte vara detaljerad kring vilka motiv man misstänker.

– Initialt är det ett känsligt läge och det kan vara större än den här händelsen. Men en av arbetshypoteserna är att det är en reaktion på samhällets arbete i området, säger Ihlbom.

Det tyder väl på att det har med fyndet i hamnen som någon tidigare spekulerade om?
Citera
2018-08-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Jag förstår inte varför invandrare skulle utföra ett sådant här dåd precis innan valet. Det skulle ju bara gynna SD, och vara dåligt för alla invandrare.

Kan någon förklara varför invandrare skulle göra sånt här precis innan valet?

Du vet ingenting om förorten va? Du vet absolut ingenting om invandrare i segregation överhuvudtaget eller hur? Ur deras perspektiv existerar knappt bilden utanför förortslivet, Riksdagsvalet är inte en del av deras existentiella sfär. Du tänker som en Svensson nu, försök bredda din mentalitet och försök se livet från deras perspektiv.

De bryr sig inte om det är val eller inte val, det är snarare så att det är slutet av sommaren varför de valde att begå denna bil brand terrorn. Att det skedde under ett valår är sak samma.
Citera
2018-08-15, 17:57
Medlem
Megafailures avatar
Inte ofta jag gör inlägg här men nu måste jag bara.

Jag bevittnade attackerna i Frölunda och följde även efter ett gäng. Dessa var INTE småpojkar utan vuxna män i 30-40års åldern.

Dessa personer var inte heller araber utan min högst amatörmässiga bedömning utifrån språk och utseende var att dom var Ryssar eller i alla fall slaver.

Efter en stund strålade dock några yngre förmågor samman med dessa herrar som verkade leda (eller leda genom exempel).

Detta har jag rapporterat, jag tog säkert 50 bilder på personerna också.
Citera
2018-08-15, 17:57
Medlem
Det hade varit väldigt intressant att ha namn på de inblandade och se om de har kopplingar till tidigare mord och våldsdåd i Frölundaområdet, vad de inblandade har för hemförhållanden, tidigare kriminalitet osv. Polisen antyder att oroligheterna kan vara en del av ett större mönster och det tror jag också.
Citera
2018-08-15, 17:59
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Inte ofta jag gör inlägg här men nu måste jag bara.

Jag bevittnade attackerna i Frölunda och följde även efter ett gäng. Dessa var INTE småpojkar utan vuxna män i 30-40års åldern.

Dessa personer var inte heller araber utan min högst amatörmässiga bedömning utifrån språk och utseende var att dom var Ryssar eller i alla fall slaver.

Efter en stund strålade dock några yngre förmågor samman med dessa herrar som verkade leda (eller leda genom exempel).

Detta har jag rapporterat, jag tog säkert 50 bilder på personerna också.

Och var är bilderna på dessa Putin-soldater?
Citera
2018-08-15, 18:00
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Vilken jävla skittråd med all bullshit och desinformation. En massa malande om allt annat än just brottet och MGM. Slödder från orten är självklara kandidater och allt annat är bara foliehatt-teorier.

Inga namn med andra ord. Det var ju trist, så man kanske ska återkomma då man har namn och eventuella åtal. Eller är dom unga så dom ska tas om hand av socialtjänsten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in