2018-08-15, 18:02
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Inte ofta jag gör inlägg här men nu måste jag bara.

Jag bevittnade attackerna i Frölunda och följde även efter ett gäng. Dessa var INTE småpojkar utan vuxna män i 30-40års åldern.

Dessa personer var inte heller araber utan min högst amatörmässiga bedömning utifrån språk och utseende var att dom var Ryssar eller i alla fall slaver.

Efter en stund strålade dock några yngre förmågor samman med dessa herrar som verkade leda (eller leda genom exempel).

Detta har jag rapporterat, jag tog säkert 50 bilder på personerna också.

Sluta ljug, eller presentera bevis!
Citera
2018-08-15, 18:03
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Och var är bilderna på dessa Putin-soldater?

Putin vete tusan, kan lika gärna vara albaner? Jag är inte så jäkla bra på att ansikten tyvärr. Amatörmässig bedömning som sagt.

Bilderna är i tryggt förvar hos ordningsmakten så om ni vill ha dom så får ni gå dit, jag blev ålagd att inte yppa något.
Citera
2018-08-15, 18:04
Medlem
welcometorealitys avatar
Enligt GP

Citat:
Tre unga män i åldrar mellan 18 och 20 år är anhållna misstänkta för bilbränderna i Frölunda. Alla tre är nyligen dömda: narkotikabrott, grovt vapenbrott, grov misshandel, rån

Så det borde ju finnas FUP på dessa om man visste vilka fall det rör sig om.
Citera
2018-08-15, 18:04
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Sluta ljug, eller presentera bevis!

Jag kan inte bevisa något, ni får ta inlägget för vad det är. Sanningen kommer fram till slut (efter valet?).
Citera
2018-08-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Inte ofta jag gör inlägg här men nu måste jag bara.

Jag bevittnade attackerna i Frölunda och följde även efter ett gäng. Dessa var INTE småpojkar utan vuxna män i 30-40års åldern.

Dessa personer var inte heller araber utan min högst amatörmässiga bedömning utifrån språk och utseende var att dom var Ryssar eller i alla fall slaver.

Efter en stund strålade dock några yngre förmågor samman med dessa herrar som verkade leda (eller leda genom exempel).

Detta har jag rapporterat, jag tog säkert 50 bilder på personerna också.
Dessa.bilder har du förstås skickat till polisen?

Alltså ge dig, trollhelvete.
Citera
2018-08-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Jag förstår inte varför invandrare skulle utföra ett sådant här dåd precis innan valet. Det skulle ju bara gynna SD, och vara dåligt för alla invandrare.

Kan någon förklara varför invandrare skulle göra sånt här precis innan valet?
För att det är ett av deras sätt att driva igenom sin vilja.
Just detta sätt kallas hot.

I svensk kultur ligger vi inte för hot.
Men det förstår dom inte.
Hos dom spelar det ingen roll vad hon säger.

Det är meningen att vi inte ska våga rösta SD.

Det kan också vara att dom blivit tillsagda
--För faan grabbar, försök att ligga lågt nu, ni måste göra det, dom har snart val.
Och dom trodde faktiskt själva, när dom satt där på planet hem från semestern, att dom skulle kunna hålla sig nån månad.
Men sen känner dom förstörelse-brunsten.
Det pockar, sliter i kroppen, i snoppen, det byggs upp, kan inte stoppas, inte ens väntas till skolan börjar.
Därför blev det mer den här gången.
Senast redigerad av eva88 2018-08-15 kl. 18:12.
Citera
2018-08-15, 18:09
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dabe
Tänk lite utanför PK boxen! Du tror inte det finns invandrare i Sverige som är emot islam? Läs IS.

Som jag nämnt tidigare i tråden; de flesta i min närhet med ursprung från Balkan och syrianer mfl, kommer rösta SD. Deras föräldrar flydde från säker död som kristna och vill inte ha hit förtrycket.

Jaa, där tror jag vi har en stor grupp som kommer att rösta på SD.
Citera
2018-08-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Enligt GP

Ja. Naturligtvis finns det ett FUP men det blir inte offentligt förrän det väcks åtal.
Citera
2018-08-15, 18:13
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja. Naturligtvis finns det ett FUP men det blir inte offentligt förrän det väcks åtal.

Nej, men på de tidigare dommarna såklart på snubbarna.
Citera
2018-08-15, 18:15
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dabe
Tänk lite utanför PK boxen! Du tror inte det finns invandrare i Sverige som är emot islam? Läs IS.

Som jag nämnt tidigare i tråden; de flesta i min närhet med ursprung från Balkan och syrianer mfl, kommer rösta SD. Deras föräldrar flydde från säker död som kristna och vill inte ha hit förtrycket.
Kolla tex i en stad som Södertälje där dom flesta invandrare är Syrier/assyrier, där är man som muslim inte speciellt välkommen.
Dom flesta är kristna och som du säger har dom redan flytt från muslimerna. Är de någonstans det kan komma att bli krig så är det där, när muslimerna vill ta över.
Många lägger nog sina röster på SD just för att dom förstår vad som är på väg att hända i Sverige.
Citera
2018-08-15, 18:19
Medlem
Någon som noterat att Jerzy Sarnecki under lång tid varit frånvarande. Varför kan inte systemmedia låta idioten få komma till tals?
Citera
2018-08-15, 18:20
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Enligt GP

Citat:
Anhållna bilbrännaren dömdes förra månaden till fängelse: Var ändå ute i frihet

Medborgare i Iran och Sverige enligt folkbokföringen Dömdes till 10 månader fängelse så sent som förra månaden

Tio månaders fängelse blev domen för en av de nu anhållna bilbrännarna förra månaden. Men trots domen var mannen ute i frihet och är nu delgiven misstanke för de våldsamma bilbränderna som skakade Göteborg.

https://nyheteridag.se/plus/anhallna-bilbrannaren-domdes-forra-manaden-till-fangelse-var-anda-ute-i-frihet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in