Citat:
Ursprungligen postat av
Rosiko
Diskussionen underlättas om du faktiskt besvarar det jag skriver, istället för att tillskriva mig påståenden jag inte fällt. Har inte påstått att det inte finns kontroverser som inte möts av "arga kommentarer och fördömande", däremot finns det självfallet kontroversiella händelser som orsakat SDvänner att yttra kommentarer som skulle kunna tolkas som olika fobier. Enligt din logik skulle detta vara representativt för SD och därmed en anledning att inte rösta på partiet. Jag menar att detta är gravt vänsterblivet och att du sannolikt är autistisk.
Han klistrade ett klistermärke...
Lär dig skilja på din uppfattning och den objektiva verkligheten.
Åh nej, kommer DN att påstå att AfS är NMRs systerparti.. bäst att ta avstånd!

Han saboterade andras valaffischer med att sätta upp skit på dem, det är ett antidemokratiskt beteende, något som vänstern annars sysslar med (Hitlermustasch osv).
AfS gör ingen bra debut här, och när ni vägrar att erkänna misstaget så blir slutbetyget definitivt underkänt.
Det är inte "mitt tyckande" som räknas, det är DITT och ERT tyckande som räknas. Jag har sett kommentarerna kring den här händelsen och istället för arga kommentarer över killen beteende så exploderade det istället med antisemitism och att han har rätt angående judar.
Visst är det jobbigt när skandaler händer och folk dömer partiet efter det, men då är det upp till supportrarna och ledningen att visa att de inte heller finner sig i det, annars så är du faktiskt skyldigt.
Så valstrategin är alltså att helt ignorera kommande granskningar och public opinion. Partiet kommer inte att överleva en jävla månad kan jag lova dig. Just nu så tiger media eftersom AfS sabbar för SDs chanser att bli Sveriges största parti och det vill man gärna inte förhindra.
När valet är över så kommer operation Barbarossa att inledas och det ska bli intressant att se hur bamseklubben AfS hanterar det när de saknar en ansvarsfull ledning helt utan riktlinjer.
För övrigt så ska jag kalla AfS för nazistpartiet tills motsatsen har bevisats, ni verkar ju inte ta det så seriöst ändån.