Citat:
Ursprungligen postat av
Cannibalization
Jag förstår vad du menar. Men jag hatar ingen folkgrupp eller religion själv. Jag hatar de som sitter vid makten, de som styr bankerna, de som styr EU, George Soros, dem kan jag hata. De är vår tids skurkar.
Sen om det är antisemitism i dina ögon, det är upp till dig.
Men jag är inte specifikt emot Judar, tvärtom.
Du är alltså
för folket som håller på att förstöra ditt land och hela Västvärlden? Som håller på att förinta jordens vita folk?
Är du för zigenare också? Alla zigenare är ju faktiskt inte kriminella.
Den här pk-cuckiga attityden kan man tyvärr se även inom AfS. Man kritiserar glatt muslimer på ett svepande negativt sätt men när det gäller den verkliga fienden, själva orsaken till att det ser ut som det gör i Sverige, ja då vågar man inte kritisera dem alls eller så gör man det i krystade och förtäckta ordalag.
Om man konstaterar att Bonniers, George Soros och så gott som alla andra destruktiva makthavare i Västvärlden "råkar" vara judar, ja då är det bara dessa enskilda individers handlingar man kritiserar och judar i övrigt är fina människor som man älskar och beundrar. Detta är ynkligt, patetiskt, pinsamt och korkat.
Jag inser att det kan vara taktiskt felaktigt att vara helt öppen i judefrågan om man t.ex. vill in i riksdagen, och det behöver man inte heller vara, men man bör fan inte kräla runt och cucka i stoftet inför judarna.