Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 06:53
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Judehatet flödar genom hela tråden. Det finns något på varenda sida genom hela tråden.

Du och jag hade en lite diskurs igår om antisemitism. Vill du på fullaste allvar ha en privilegierad minoritet i landet som det är olagligt att kritisera? En grupp som i mångt och mycket sitter på viktiga poster både i Sverige och västvärlden.

Det handlar inte om hat utan om kritik och fakta som läggs fram. Att AFS vill riva upp HMF-lagen är ett mycket välkomnat förslag. En lag som inte omfattar Svenskar, för där finns det ingen lag alls. Gör om gör rätt!
Senast redigerad av motarbetar 2018-08-15 kl. 07:16.
Citera
2018-08-15, 07:58
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Judehatet flödar genom hela tråden. Det finns något på varenda sida genom hela tråden.

Du tar upp det i nästan varje inlägg. Din strategi från början. Kolla din egen posthistorik.
Citera
2018-08-15, 08:00
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Floppy
Här kommer en jävligt dum fråga, med det är ju bara val vart fjärde år så varför skulle jag vara insatt

Om man vill rösta på AFS, finns det något sätt att personrösta på så att inte Martin Hagwall hamnar i riksdagen om AFS kommer in?
Bortsett från att personkryssa någon annan eller rösta på ett annat parti så har du nog inga alternativ. Man kan ju inte så att säga antirösta på ett parti eller en kandidat. Jag rekommenderar att du kryssar en kandidat i AfS som har ingett förtroende hos dig.

Givetvis kan du ju även kontakta partiet och ta upp din synpunkt.
Senast redigerad av Ropethink 2018-08-15 kl. 08:21.
Citera
2018-08-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Wtf, kolla vad notch skriver på sin twitter
https://twitter.com/notch/status/1029463006801846272?s=21

Vad jag får ut av hans tweet är att han menar att Sverige och dess politisk korrekthet är en symptom utav en större sjukdom möjligtvis kulturmarxism och globalism?

(Kanske OT, men det var AfS-vänliga twitterkonton som notch besvarade)

Om en person är någorlunda intelligent och självständigt tänkande, har tillgång till internet och följer med lite i nyhetsflödet och läser lite själv, så kommer den personen ganska snart förstå att det är judarna (aka kulturmarxister och globalister) som ligger bakom nästan allt som är dåligt i världen och att vår verklighetsuppfattning, vår bild av omvärlden och historien, vår självbild och hela vårt samhälle är baserat på lögner, falsk och felaktig information och ännu mera lögner.

Den här "Notch" är säkert en smart snubbe och lär ju spendera mycket tid på nätet. Då är det oundvikligt. Detsamma torde gälla för många av AfS sympatisörer och väljare.
Citera
2018-08-15, 08:22
Medlem
Citat:

Härligt! Riksdagsspärren är 4 procent och där står det att 5 procent av befolkningen är inbitna antisemiter. Det här kommer gå hur bra som helst.
Citera
2018-08-15, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Jag förstår vad du menar. Men jag hatar ingen folkgrupp eller religion själv. Jag hatar de som sitter vid makten, de som styr bankerna, de som styr EU, George Soros, dem kan jag hata. De är vår tids skurkar.

Sen om det är antisemitism i dina ögon, det är upp till dig.

Men jag är inte specifikt emot Judar, tvärtom.

Du är alltså för folket som håller på att förstöra ditt land och hela Västvärlden? Som håller på att förinta jordens vita folk?

Är du för zigenare också? Alla zigenare är ju faktiskt inte kriminella.

Den här pk-cuckiga attityden kan man tyvärr se även inom AfS. Man kritiserar glatt muslimer på ett svepande negativt sätt men när det gäller den verkliga fienden, själva orsaken till att det ser ut som det gör i Sverige, ja då vågar man inte kritisera dem alls eller så gör man det i krystade och förtäckta ordalag.

Om man konstaterar att Bonniers, George Soros och så gott som alla andra destruktiva makthavare i Västvärlden "råkar" vara judar, ja då är det bara dessa enskilda individers handlingar man kritiserar och judar i övrigt är fina människor som man älskar och beundrar. Detta är ynkligt, patetiskt, pinsamt och korkat.

Jag inser att det kan vara taktiskt felaktigt att vara helt öppen i judefrågan om man t.ex. vill in i riksdagen, och det behöver man inte heller vara, men man bör fan inte kräla runt och cucka i stoftet inför judarna.
Senast redigerad av Tumidanda 2018-08-15 kl. 09:27.
Citera
2018-08-15, 09:10
Medlem
Citat:

Tyvärr är det så, judehatet flödar i stort sätt på varenda sida.

Det finns några stycken som förpestar tråden med sin besatthet och sitt ständiga judehat men dom är inte representativa för partiet och dom är egentligen inte många heller även om dom tar stor plats.

AfS har ingenting om JQ, det finns ingenting om det i partiprogrammet. Kasseltrand har överhuvud taget aldrig nämnt ordet judar i alla dom tal och framträdande han gjort sen lanseringen. Det finns helt enkelt inte hos AfS.
Citera
2018-08-15, 09:33
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E

Det finns några stycken som förpestar tråden med sin besatthet och sitt ständiga judehat men dom är inte representativa för partiet och dom är egentligen inte många heller även om dom tar stor plats.

AfS har ingenting om JQ, det finns ingenting om det i partiprogrammet. Kasseltrand har överhuvud taget aldrig nämnt ordet judar i alla dom tal och framträdande han gjort sen lanseringen. Det finns helt enkelt inte hos AfS.

Nej precis för det behövs inte. De är en del utav globalisterna som dom attackera, så då slipper vi ta denna disskusionen nått mer?

Släpp näs-gate nu.
Citera
2018-08-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E

Om man är tillräckligt intelligent för att läsa mellan raderna så inser man snabbt att AfS har en viss förståelse för "JQ". Det har ju redan visat sig att jag hade rätt medan AfS Thailand-gänget hade fel i fråga om folk, etnicitet och ras, precis som jag hävdade från början. Jag är helt enkelt en mycket bättre uttolkare av politik och ideologi och en mycket bättre människokännare än de imbecilla men envisa "Sverigevänner" som har hoppat från SD till AfS.
Citera
2018-08-15, 09:39
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Om man är tillräckligt intelligent för att läsa mellan raderna så inser man snabbt att AfS har en viss förståelse för "JQ". Det har ju redan visat sig att jag hade rätt medan AfS Thailand-gänget hade fel i fråga om folk, etnicitet och ras, precis som jag hävdade från början. Jag är helt enkelt en mycket bättre uttolkare av politik och ideologi och en mycket bättre människokännare än de imbecilla men envisa "Sverigevänner" som har hoppat från SD till AfS.
Så du menar att Kasselstrand inte är Thorbjörn Fälldin reinkarnerad (i politiskt hänseende)? För andra har ju gjort den tolkningen att så är fallet.
Citera
2018-08-15, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Nej precis för det behövs inte. De är en del utav globalisterna som dom attackera, så då slipper vi ta denna disskusionen nått mer?

Släpp näs-gate nu.

Jag hade gärna sett att så var fallet.
Citera
2018-08-15, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda

Eller så är man så sjukligt besatt att man läser in saker mellan raderna som inte finns där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in