Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 02:09
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Här är rapporten:

Här är citatet (sid. 8):

Endast 5% av befolkningen lider av dessa vanföreställningar. 95% gör det inte.

Men AFS är ju inte antisemitiskt? Eller hur menar du? NMR kan jag förstå, då det uttrycker sådant öppet, förnekar förintelsen osv. Men AFS?
Citera
2018-08-15, 02:10
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Men AFS är ju inte antisemitiskt? Eller hur menar du? NMR kan jag förstå, då det uttrycker sådant öppet, förnekar förintelsen osv. Men AFS?

Ja, hatet flödar ju i denna tråd. De som stannar kvar trots detta är uppenbarligen likadana själva.
Citera
2018-08-15, 02:16
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ja, hatet flödar ju i denna tråd. De som stannar kvar trots detta är uppenbarligen likadana själva.

Tycker du att jag är en del utav det hatet då?

Jag försöker faktiskt göra det goda här. Trots att det kräver uppoffringar.

Vad är det du ser som "hat" i tråden?
Citera
2018-08-15, 02:18
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ingen AfS-representant har sagt eller gjort något antisemitiskt vad jag vet. Det är väl bara Jeff Ahl som har deltagit i den här tråden som är bekräftad AfS-medlem så om du kan hitta något antisemitiskt från honom så har du och Dagens Dumheter ett scoop.

Vad sympatisörer eller troll skriver i den här tråden representerar inte AfS.

Det som står klart är att AfS sätter Sverige och svenskarna först i alla lägen. Det provocerar säkert dig som inte gör det, men någon antisemitism kan du aldrig finna i det så tillvida du inte erkänner att judarna är anti-svenska och därför blir en pro-svensk hållning "antisemitisk".
Citera
2018-08-15, 02:20
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Tycker du att jag är en del utav det hatet då?

Jag försöker faktiskt göra det goda här. Trots att det kräver uppoffringar.

Vad är det du ser som "hat" i tråden?

Judehatet flödar genom hela tråden. Det finns något på varenda sida genom hela tråden.
Citera
2018-08-15, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Ingen AfS-representant har sagt eller gjort något antisemitiskt vad jag vet. Det är väl bara Jeff Ahl som har deltagit i den här tråden som är bekräftad AfS-medlem så om du kan hitta något antisemitiskt från honom så har du och Dagens Dumheter ett scoop.

Vad sympatisörer eller troll skriver i den här tråden representerar inte AfS.

Det som står klart är att AfS sätter Sverige och svenskarna först i alla lägen. Det provocerar säkert dig som inte gör det, men någon antisemitism kan du aldrig finna i det så tillvida du inte erkänner att judarna är anti-svenska och därför blir en pro-svensk hållning "antisemitisk".

Men Martin Hagwall satte upp en klibba! Snälla grabbar, rösta inte på AfS! De kommer att utvisa min thaifru. #SD2018
Citera
2018-08-15, 02:25
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Judehatet flödar genom hela tråden. Det finns något på varenda sida genom hela tråden.

Jag förstår vad du menar. Men jag hatar ingen folkgrupp eller religion själv. Jag hatar de som sitter vid makten, de som styr bankerna, de som styr EU, George Soros, dem kan jag hata. De är vår tids skurkar.

Sen om det är antisemitism i dina ögon, det är upp till dig.

Men jag är inte specifikt emot Judar, tvärtom.
Citera
2018-08-15, 02:27
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Jag förstår vad du menar. Men jag hatar ingen folkgrupp eller religion själv. Jag hatar de som sitter vid makten, de som styr bankerna, de som styr EU, George Soros, dem kan jag hata. De är vår tids skurkar.

Sen om det är antisemitism i dina ögon, det är upp till dig.

Men jag är inte specifikt emot Judar, tvärtom.

Skönt att höra.

Här i Sverige är det ju dock Löfvén som aldrig stänger gränsen, oavsett vad som sker där ute.
Senast redigerad av deadset 2018-08-15 kl. 02:29.
Citera
2018-08-15, 02:34
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Skönt att höra.

Här i Sverige är det ju dock Löfvén som aldrig stänger gränsen, oavsett vad som sker där ute.

Bla Annie Lööv har ju slutit upp vid hans sida. För de 9000 Afghanernas skull.

Ät upp din högra sko Annie, för dessa bidragsmigranter skall UT!
Citera
2018-08-15, 03:31
Medlem
mr.Floppys avatar
Här kommer en jävligt dum fråga, med det är ju bara val vart fjärde år så varför skulle jag vara insatt

Om man vill rösta på AFS, finns det något sätt att personrösta på så att inte Martin Hagwall hamnar i riksdagen om AFS kommer in?
Vill inte vara representerad i riksdagen av en fjant som springer runt och vandaliserar! Många säger att det bara är ett klistermärke, och visst, det är det ju, men för mig hade det varit lika illa vilket jävla klistermärke det än var, det är detta barnsliga beteende jag inte tål. Speciellt inte på en riksdagskandidat. En riksdagskandidat ska vara ett föredöme i ord och handling. Skadegörelse är straffbart. Ordning och reda borde vara något alla som kallar sig nationalister eller konservativa kan skriva under på.
Lag och ordning är dessutom en av punkterna i AFS folder jag har framför mig, där de anser att det daltas med brottslingar bland annat. Det är väl därför Martin Hagwall kan springa runt och vandalisera utan att få spö av ordningsmakten.

Förresten helt klockrent bemötande mot DN av Kasselstrand! Så ska MSM bemötas. Inte vika ner sig utan sköta sådant här internt.
Kan bli AFS för mig.
Senast redigerad av mr.Floppy 2018-08-15 kl. 03:40.
Citera
2018-08-15, 06:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Floppy
Här kommer en jävligt dum fråga, med det är ju bara val vart fjärde år så varför skulle jag vara insatt

Om man vill rösta på AFS, finns det något sätt att personrösta på så att inte Martin Hagwall hamnar i riksdagen om AFS kommer in?
Vill inte vara representerad i riksdagen av en fjant som springer runt och vandaliserar! Många säger att det bara är ett klistermärke, och visst, det är det ju, men för mig hade det varit lika illa vilket jävla klistermärke det än var, det är detta barnsliga beteende jag inte tål. Speciellt inte på en riksdagskandidat. En riksdagskandidat ska vara ett föredöme i ord och handling. Skadegörelse är straffbart. Ordning och reda borde vara något alla som kallar sig nationalister eller konservativa kan skriva under på.
Lag och ordning är dessutom en av punkterna i AFS folder jag har framför mig, där de anser att det daltas med brottslingar bland annat. Det är väl därför Martin Hagwall kan springa runt och vandalisera utan att få spö av ordningsmakten.

Förresten helt klockrent bemötande mot DN av Kasselstrand! Så ska MSM bemötas. Inte vika ner sig utan sköta sådant här internt.
Kan bli AFS för mig.

Du kan klappa dig gott på axeln när svenskar blir i minoritet att du inte "vandaliserade" med att sätta upp klistermärken iaf, vilken hjälte. Eller så identifierar man de riktiga problemen.
Citera
2018-08-15, 06:11
Medlem
Bobby Knights avatar
Sverige behöver lösningar mer än någonsin. Inget annat parti än AfS är handlingskraftigt och tydligt nog i frågan.

Dom är helt rena från HMS det är bara att läsa partiprogrammet (illegala, kriminella, parasiterande senaste 20 åren, och de som ljugit för att få uppehälle ska ut... de som ansträngt sig för att integreras får vara kvar), sen går det inte att kontrollera att personer med de åsikterna/är rasister sympatiserar med AfS. Det betyder inte att man har fel i frågan beträffande återvandring som en lösning på problemen.

Det spelar ingen roll om SD får 20-30 % detta val, dom får ändå ingen reell makt. Med AfS i riksdagen minskar risken att SD assimileras in i den rådande politiska geggan och förlorar sin profil. AfS kommer heller inte be om ursäkt för att man tycker som man tycker vilket SD mer och mer gör. Man talar klarspråk.

Valet 2022 kommer regimskiftet med SD och AfS i spetsen. Detta val måste man taktikrösta på AfS.
Senast redigerad av Bobby Knight 2018-08-15 kl. 06:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in