Här kommer en jävligt dum fråga, med det är ju bara val vart fjärde år så varför skulle jag vara insatt
Om man vill rösta på AFS, finns det något sätt att personrösta på så att inte Martin Hagwall hamnar i riksdagen om AFS kommer in?
Vill inte vara representerad i riksdagen av en fjant som springer runt och vandaliserar! Många säger att det bara är ett klistermärke, och visst, det är det ju, men för mig hade det varit lika illa vilket jävla klistermärke det än var, det är detta barnsliga beteende jag inte tål. Speciellt inte på en riksdagskandidat. En riksdagskandidat ska vara ett föredöme i ord och handling. Skadegörelse är straffbart. Ordning och reda borde vara något alla som kallar sig nationalister eller konservativa kan skriva under på.
Lag och ordning är dessutom en av punkterna i AFS folder jag har framför mig, där de anser att det daltas med brottslingar bland annat. Det är väl därför Martin Hagwall kan springa runt och vandalisera utan att få spö av ordningsmakten.
Förresten helt klockrent bemötande mot DN av Kasselstrand! Så ska MSM bemötas. Inte vika ner sig utan sköta sådant här internt.
Kan bli AFS för mig.