Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Stod dom där med sina banderoller eller delade de bara flygblad? Delade dom bara flygblad så ser jag inte problemet i det hela.

Problemet är just att NMR delade ut sina valsedlar. AfS borde ha kört iväg NMR.
Citera
2018-08-12, 15:26
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
En intressant grej jag kom o tänka på är hur lite motstånd AfS verkar drabbas av. Med tanke på hur extrema AfS ändå är så borde det inte vara svårt för vänstern att skrapa med sig folk som stör men när jag lyssnar verkar det inte vara några idioter i huvudtaget som dyker upp. Det är bara så konstigt o se ett parti som inte har den där försiktigheten som SD har när dom talar och det är inget motstånd alls.
Citera
2018-08-12, 15:27
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt

Nej AfS ska inte köra iväg någon. Man får infinna sig i att det finns många som vill vara herre på täppan. När allt kommer omkring så skadar det ingen att få en valsedel. Tror inte NMR tvingar åhörare att rösta på dom.
Citera
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
AfS måste göra tydliga avstånd mot NRM. SMR är ett hot mot de seriösa invandrarkritiska partierna. Stor majoritet av det svenska befolkningen AVSKYR NMR. Det är en terrororganisation. NMR kommer få under 0,01% i valet precis som SvP.

Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt

AfS bör och ska inte ha någon hållning till NMR alls. DE ska definitivt inte börja ta avstånd från allt och alla, som SD gjort. Den fällan kommer bara leda till en massa tjafs i framtiden. Frågar media eller folk, så kan de bara säga att de inte har något med NMR att göra och att NMR får stå för sina egna åsikter och handlingar.

Punkt slut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Ingen gråter din jävla idiot, men det ger ett ytterst omoget och barnsligt intryck. Stick tillbaka till ditt antirasistiska SD där du hör hemma. Och du verkar även inte vara vidare smart, då det framgår väldigt tydligt i flera inlägg att jag också är emot att NMR närvarade.
Jag läser väl för fan inte dina tidigare inlägg bara för att du hoppade in i mitt svar till en annan. Ingen aning vem fan du är och bryr mig ej. Men bra då förstår vi varandra. NMR skall köra sin egen grej.
Citera
2018-08-12, 15:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Blir jobbigt nu när NMR snyltar röster av afs precis som afs snyltar röster av SD.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/nmr-tilleverkar-systematiskt-illegala-vapen

Lycka till med att komma in i riksdagen.

Tack för din tid i den här tråden.
Citera
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Att ställa Reinfeldt inför riksrätt är en metafor. Inte ett hår kommer att krökas på hans huvud även om han förtjänar massor av obehag för det oförlåtliga och oåterkalleliga han gjort mot oss mot Sverige.

Han sitter och öser in pengar till sitt bolag, miljoner varje år efter 8 år av förräderi mot landet och folket.

Haha du är rolig du. En metfor för vad kan man då fråga? Sedan när ska man ta ord för vad det är? Inte dömer man folk som folkförrädare i något land som jag känner till. Möjligtvis muslimska länder som Saudiarabien. Är det verkligen det du vill byta ut vår fina svenska demokrati mot?
Citera
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Blir jobbigt nu när NMR snyltar röster av afs precis som afs snyltar röster av SD.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/nmr-tilleverkar-systematiskt-illegala-vapen

Vart vill du komma med ditt inlägg?
Citera
2018-08-12, 15:29
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Varför detta helt otroliga off topic-inlägg? Som att vi skulle sitta och skitposta samma länk i några SD-trådar. Skärp dig!
Citera
2018-08-12, 15:30
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
En intressant grej jag kom o tänka på är hur lite motstånd AfS verkar drabbas av. Med tanke på hur extrema AfS ändå är så borde det inte vara svårt för vänstern att skrapa med sig folk som stör men när jag lyssnar verkar det inte vara några idioter i huvudtaget som dyker upp. Det är bara så konstigt o se ett parti som inte har den där försiktigheten som SD har när dom talar och det är inget motstånd alls.

(FB) Alternativ för Sveriges valturné /\ 11 augusti - 7 september
Citera
2018-08-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
AfS bör och ska inte ha någon hållning till NMR alls. DE ska definitivt inte börja ta avstånd från allt och alla, som SD gjort. Den fällan kommer bara leda till en massa tjafs i framtiden. Frågar media eller folk, så kan de bara säga att de inte har något med NMR att göra och att NMR får stå för sina egna åsikter och handlingar.

Punkt slut.

Precis, tjafs, splittring och att de till slut fullkomligt har målat sig in i ett hörn. SD är verkligen ett skräckexempel på just detta.
Citera
2018-08-12, 15:31
Medlem
erikp121s avatar
Enad front, svenskar. Att NMR "trottar" är bara positivt och visar på vilken dynamisk rörelse vi är.

Jeff Ahls Bullerby-blonda-blåögda-tal var en fröjd att höra för vilken svensk som helst. Det är de svenskfientliga vi ska attackera, inte våra egna som "råkar tycka lite fel i ekonomiska frågor"...

Bokstavskombinationshögern, förena eder! AfS till Riksdagen 2018! NMR kommunalt om de ställer upp i din kommun!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in