Citat:
Ursprungligen postat av
DogDog
Inte for att det har nat med denna handelse att gora men. MS 13 Stands for Mara Salvatrucha (Fire Ants) 13 ar for sekunderna man blir slagen under "Initiation". Dom startade i USA av folk fran El Salvador och styrs numer fran El Salvador da manga av ledarna utvisats fran USA. Militarer ar troligen inblandade da de utfor ganska avanserade attacker mot polis. Prickskytte attackerar fran langa avstand osv. Hur folk koplar detta till bilbrander i Sverige fattar jag ej.
Njae, just 13 i namnet står för den trettonde bokstaven M i alfabetet. "La Eme" på spanska som betyder M:et på svenska och med detta M menar man att man är affilierad till fängelsegänget Mexican Mafia som också bildades i USA. Det är paraplyorganisationen som latinogäng samlas under i fängelserna och de måste hålla ihop och inte ta med sig krig och konflikter in till kåken.
Allt annat håller jag med om! Jag tror det kom in i tråden under en konspirationsteori att det skulle vara organiserat, och att MS13 är ett exempel eller nåt, vete tusan, jag reagerade på att det lät som svammel.
I Sverige har säkert värstingarna bara använt typ Snapchat för att tända på samtidigt, ligister bara.