Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-14, 18:13
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ingen uteslutning, med andra ord. Det säger allt man behöver veta om partitoppen.

Jag tor inte att man ska fästa för stor vikt vid spekulationerna i tråden. Men hanteringen av Hagwall är onekligen ett lackmustest för AfS avsikter. Det går inte längre att mörka med vad de står för.
Citera
2018-08-14, 18:13
Medlem
deadsets avatar
Någon av er uttryckte det som att "många många många" sitter vid köksborden hemma med dessa vanföreställningar, pratar om "problemet" och längtar efter att lösa det. Det ska bli intressant att se vad slutfacit på "många många många" blir i september.

Om partiet inte är upplöst innan dess, det vill säga.
Citera
2018-08-14, 18:14
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
AfS FB-gilla började strömma in ungefär samtidigt som rapporteringen om bränderna.
Så klart är det den som ligger bakom den stora ökningen av likes. Jag hade helt missat att inlägget blivit så viralt.

Otroligt bra agerat av Gustav i DN! Så ska det se ut!
Citera
2018-08-14, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
https://www.dn.se/nyheter/politik/riksdagskandidat-for-afs-sprider-antisemitiskt-budskap-pa-pendeltag/

Gustav Kasselstrands sätt att hantera det hela får 10 av 10.

Yepp, klockren respons. Dagens Dumheter, good one. Detta kommer nog dö ut ganska fort ändå, han får väl en tillsägelse men jag tror knappast det kommer bli mer än så.
Citera
2018-08-14, 18:15
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag tor inte att man ska fästa för stor vikt vid spekulationerna i tråden. Men hanteringen av Hagwall är onekligen ett lackmustest för AfS avsikter. Det går inte längre att mörka med vad de står för.

Om AfS inte klarar testet enligt din tolkning så kan du väl sluta skriva i den här tråden?
Citera
2018-08-14, 18:20
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Om AfS inte klarar testet enligt din tolkning så kan du väl sluta skriva i den här tråden?

Nej, det kan jag inte lova. I ett sådant läge blir det ju desto viktigare att upplysa folk om vad AfS egentligen står för.

Men låt oss först se hur Kasselstrand hanterar denna screwball.
Citera
2018-08-14, 18:20
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Någon av er uttryckte det som att "många många många" sitter vid köksborden hemma med dessa vanföreställningar, pratar om "problemet" och längtar efter att lösa det. Det ska bli intressant att se vad slutfacit på "många många många" blir i september.

Om partiet inte är upplöst innan dess, det vill säga.
Om du tror att det finns en tillstymmelse till risk att AfS kommer upplösas innan valet har du ju inte alla hästar hemma. I det fall att man får ett uselt resultat, dvs under 1%, så kan en sådan profetia bli sann under nästa mandatperiod - det ska man inte sticka under stol med. Men innan valet? Rena vanföreställningar eller provokationer.
Citera
2018-08-14, 18:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink
Om du tror att det finns en tillstymmelse till risk att AfS kommer upplösas innan valet har du ju inte alla hästar hemma. I det fall att man får ett uselt resultat, dvs under 1%, så kan en sådan profetia bli sann under nästa mandatperiod - det ska man inte sticka under stol med. Men innan valet? Rena vanföreställningar eller provokationer.

Vi får väl se. Kämpa på.
Citera
2018-08-14, 18:22
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ja, det var sverigedemokrater. De är dock inte kvar i partiet.

Sverigedemokraterna utesluter extremister. Ni välkomnar dem med öppna armar.

Afs är inte sd. Afs låter inte Msm, Expo, FI, Hbtbbq konslulter och andra mysproggare diktera vem som är kosher eller inte.

Det är hela poängen. Afs är inte ditt parti. Så du kan spamma vidare någon annanstans.
Citera
2018-08-14, 18:23
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
https://www.dn.se/nyheter/politik/riksdagskandidat-for-afs-sprider-antisemitiskt-budskap-pa-pendeltag/

Gustav Kasselstrands sätt att hantera det hela får 10 av 10.
Det var det jag visste. Jag har fullt förtroende för att Kasselstrand och övriga i partiet vet hur man hanterar och bemöter lögnmedia som tillsammans med etablissemangspolitikerna arbetar för att utrota svenskarna. Rättar man sig efter vänsterns moral är man körd, då är man inte längre en del av lösningen utan en del av problemet. Så som Sverigedemokraterna har utvecklats för att ta ett exempel, med deras nolltolerans mot rasism.
Citera
2018-08-14, 18:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Det är inte det som är intressant här. Det som är intressant är hur ledningen hanterade ärendet.

Det som är intressant är att du påstod att Hagwalls positioner gör att AfS i sin helhet måste ta ansvar för det han gjorde. Det glädjer mig att du nu distanserar dig från detta dumma påstående.
Citera
2018-08-14, 18:25
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Det som är intressant är att du påstod att Hagwalls positioner gör att AfS i sin helhet måste ta ansvar för det han gjorde. Det glädjer mig att du nu distanserar dig från detta dumma påstående.

Det måste de ju göra om de inte utesluter honom. Det betyder ju att de sanktionerar beteendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in