Citat:
Ursprungligen postat av
srail
Vänstern är ju bara för rolig. Vi alla vet ju att det är Daniel Riazats "Bröder och kusiner" som bränner bilar. Vi ser ju hur de gör detta i sina hemländer och även i det nya landet. Så roligt att folk inte fattar att om man beställer hem billig skit från mena länderna så får man billig skit. Det är ju helt sjukt att man tar in kameltekniker och sedan tror att de ska vara välutbildade läkare ingenjörer mm. Vakna det fungerar inte så. Det är ju S,M,V och Mp som är den direkta orsaken till att mina och era bilar brinner. Det är dessa partier jag kan tacka för att min sambo inte vågar gå till affären efter mörkrets inbrott i dubbel bemärkning.
Ja ansvaret ligger helt och hållet på politikerna. Polisen har inget ansvar alls. Att dessa människor skulle bete sig på det här sättet kunde man ha insett för minst 10 år sedan, men det var då som politikerna tryckte på gasen om massinvandringen. Alla problem skulle lösas bara vi fick in miljontals afrikaner och muslimer.
Nu är det dags att politikerna städar upp i den röra som de har skapat och det kvickt.