2018-08-14, 12:20
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Efter Afs lilla fadäs där en kandidat framstår som psykopat klistrar judenäsor på tunnelbanan så tar jag dem inte seriöst och tror helt ärligt inte de har chans att komma inn i riksdagen.

SD måste bli störst. Det är prio ett. Efter det är dörrarna öppna och vi kan börja se på radikalare alternativ om så behövs.

Slösa inte bort din röst på ett parti som inte på långa vägar är riksdagsdugliga detta val. Välj SD.

Sverige är, så som jag ser det, rökt oavsett.

Vi har 0 krisberedskap, folk är tokbelånade, vi har inte råd med ett skit trots högkonjunktur. Minusränta i högkonjunktur. Nästa finanskris står inför dörren, med allt vad det innebär.

SD på 30% kommer inte hinna hindra det som är påväg.
En röst på AfS kan däremot sända en signal om vad för slags viljor som faktiskt finns ute i landet.
Citera
2018-08-14, 12:27
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Härligt Rizzlor! Din tappra krigare!

Helt rätt tankegångar. SD ligger redan på runt 26% och kommer således bli största parti.
Det finns abolsut inga initiament att det skall få ha helt monopol.

Så därav är det helt självklart att vi skall få in även AFS.
Vilket kommer få etablissemanget att fullständigt gå i taket.

Tänk er, SD störst på valnatten...OCH...AFS kommer in.
Vi kommer se kulturmarxister sitta gråta i direktsändning.

Detta kommer bli större världsnyhet än Brexit och Trump.
Sverige, det land som alla hånat i åratal. Sverige det land som hundratusentals immigranter varje år flytta till sitt land, säger nu äntligen NEJ.

Precis som du skriver så består även AFS politiker av ett dream team av läkare, egna företagare, poliser m m.

Jag håller med om att Jimmie om någon bör bli statsminister.
Men det kommer aldrig hända i höst.

Så är det.
Tänk: AfS kommer in trots att man bara funnits i bara några månader (?). Samtidigt har medierna och alla PK-hjon försökt få in Fi sedan åtminstone 2010.

Sverige behöver STOPP och ÅTERVANDRING. Allt annat är bara plåster på köttsåret.
Citera
2018-08-14, 12:29
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
jag planerade att rösta på sd. Jag ser mig själv som en av partiets kärnväljare. Men i år blir det AfS. Mycket på grund av Paula Bieler-planen om fördubblad kvotflyktinginvandring. Det sista Sverige behöver är mer invandring. Det räcker nu. Därför blir det AfS.

Ja, det där tycker jag låter som en riktigt jävla dålig kompromiss.

Sverige ska inte ta emot 20k kvot"flyktingar".
Vi ska inte ta emot 10k.
Vi ska inte ta emot 2k.
Vi ska inte ens ta emot 10.
Vi ska ta emot NOLL, och sen skicka hem folk i tusentals.

Mångkulturen har misslyckats. Åk hem.
Citera
2018-08-14, 12:29
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Så är det.
Tänk: AfS kommer in trots att man bara funnits i bara några månader (?). Samtidigt har medierna och alla PK-hjon försökt få in Fi sedan åtminstone 2010.

Sverige behöver STOPP och ÅTERVANDRING. Allt annat är bara plåster på köttsåret.

Tidigare än så faktiskt. FI bildades 2005 och media har försökt få in dem redan 2006.
Citera
2018-08-14, 12:32
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Tidigare än så faktiskt. FI bildades 2005 och media har försökt få in dem redan 2006.

Ännu roligare.

Snacka om att visa för alla feminister, soyboys och PK-idioter vart skåpet ska stå.

Jag skiter i om nån politiker för AfS "klistrar judenäsor".
a
Sverige har PROBLEM. Den som korrekt kan peka ut problemen och presentera konkreta och TILLRÄCKLIGA lösningar får min röst. Jag hade fan kunnat rösta på MP om de snodde AfS återvandringspolitik + invandringsstopp rakt av.

Jag skiter i VEM som kommer med budskapet, sålänge budskapet är sant.
Citera
2018-08-14, 12:48
Medlem
Jag förstår varför aftonbladet har börjat publicera mer AFS artiklar nu på senaste... Dom vill splittra SD så att dom inte kommer att bli det största partiet i år. Men tyvärr är det många lättlurade som faller för det. Jag vill dessutom inte ha ett parti i riksdagen som kallar SD för svenskfientliga... sammarbete är bättre än att trycka ner...

Det finns 0% chans att afs kommer in i riksdagen och kommer inte kunna göra någon som helst skillnad.

Jag vill se SD som det absolut största partiet så folk börja förstå att det är ett seriöst parti och på så fall kunna få ännu mer röster 2022. SD är det enda partiet som lyckats dubbla sina valresultat för varje valår. Så det är inte helt omöjligt att SD får 40-50% röster nästa år!

Rösta smart nu och rösta SD så får ni se hur mycket inflytande dom kommer att komma med. Det är alldeles för riskabelt att låta socialdemokraterna vinna det här året. Vem vill ni helst se vinna valet i år... Löfven eller Åkesson?

SD är det enda partiet som kommer kunna göra skillnad
Citera
2018-08-14, 12:58
Medlem
Lydans avatar
Det blir självklart AfS.

Väldigt stor chans att de kommer in, jag skulle säga runt 90%. De har ofta mest eller näst mest engagemang i sociala medier, senaste opinionen visade att de antagligen redan nu ligger runt 4%, bra och kunnig partiledare och redan ett par i partiet som sitter i riksdagen vilket gör att de har både erfarenhet och nytt tänk och blod.

Är man inte övertygad än så rekommenderar jag att lyssa på några avsnitt av Den Kokta Grodan så får ni höra Kasselstrands resonemang. Han talar till folket, och håller sig inte undangömd. Och han ber framför allt inte om ursäkt.

Det viktigaste med att få in dem är att det då blir 2 invandringskritiska partier som tar plats i både debatter och media. Och den här gången är det inte en Åkesson som sitter och ber om förlåtelse i SVT för att han råkat vara kulturellt okänslig mot någon muslim.

AfS kommer att lyfta upp nya frågor som MÅSTE börja diskuteras i politiken, främst den som rör hur extremt vänsterstyrda alla institutioner är. Folk förstår nog inte hur illa det är. De gör vad de vill och de har INGET ANSVAR ALLS.

Nu är det dags för förändring. Inga mer förlåt. Ingen mer förståelse. De har kallat oss rasister, nazister och fascister i år. De mörkar politiskt våld och censur. Det är dags att ge tillbaka. Som vi sett lönar det sig inte att spela snäll.

Inga fler ursäkter. Inget mer daltande. Sverige ska vara svenskt.
Citera
2018-08-14, 13:03
Medlem
Tror det blir AfS för min del, 80% säker. Kan ju vara så att de inte kommer in, men hur mycket jag än gillar SD så måste vi inse att om vi vill att Sverige ska återgå till ett land som är trevligt och tryggt att bo i så måste hundratusentals MENA åka hem.
Citera
2018-08-14, 13:09
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Hur ser du på att en riksdagspolitiker för afs som bland annat är med på riksdagslistan, enligt ett vittne varit ute och satt upp "judenäsor" på politiska affischer

Det ser jag väldigt ljust på. Jag garvade rejält när jag såg näsorna cirkulera i olika alternativmedia för några dagar sedan. Det är helt rätt. De giriga politikerna har roffat åt sig och spottat på människorna alldeles för länge. Varenda en ska ha en näsa på sin valaffisch som signalerar deras girighet. Det är inget kontroversiellt alls.

VI BER INTE OM URSÄKT LÄNGRE!

Det är nog med det nu. Det är slut med all vänsterskit. Det är bara spel och lögn de håller på med, och det saknar folkligt stöd. De har enbart stöd av institutionerna och media, och de ska rensas ut. Träsket ska dräneras. De som skor sig på våra gemensamma resurser är inte längre välkomna!

Stå du gärna och värdesignalera bäst du vill. Se vad gott det gör dig. Svenskarna har vaknat.
Nu är det du som bestämmer vem du är.
Senast redigerad av Lydan 2018-08-14 kl. 13:12.
Citera
2018-08-14, 13:18
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Det ser jag väldigt ljust på. Jag garvade rejält när jag såg näsorna cirkulera i olika alternativmedia för några dagar sedan. Det är helt rätt. De giriga politikerna har roffat åt sig och spottat på människorna alldeles för länge. Varenda en ska ha en näsa på sin valaffisch som signalerar deras girighet. Det är inget kontroversiellt alls.

VI BER INTE OM URSÄKT LÄNGRE!

Det är nog med det nu. Det är slut med all vänsterskit. Det är bara spel och lögn de håller på med, och det saknar folkligt stöd. De har enbart stöd av institutionerna och media, och de ska rensas ut. Träsket ska dräneras. De som skor sig på våra gemensamma resurser är inte längre välkomna!

Stå du gärna och värdesignalera bäst du vill. Se vad gott det gör dig. Svenskarna har vaknat.
Nu är det du som bestämmer vem du är.

Jag värdesignalerar inte. Jag är konservativ precis som du. Däremot tycker jag det är onödigt att ta till med vänstertilltag. Den som avstår från detta är den som blir värdig att leda landet.
Citera
2018-08-14, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Hm inte mycket vinst där faktiskt. Det blir svårare för arbetaren med SD då de planerar att öka välfärdens utgifter vilket betyder mer pengar ur fickorna på medelklassen. Medelklassen är Sveriges motor.

Ja, alltså SD kommer inte själva att göra någon positiv skillnad för Sverige. Däremot ifall de vinner (blir största parti) så kommer hela politiken flyttas mer åt det nationalistiska hållet, vilket öppnar för AfS 2022 (då folk har hunnit inse att det inte räckte med SD).
Citera
2018-08-14, 13:40
Avslutad
Vänstern JUBLAR för varje högerröst som kastas bort på AfS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in