De flesta här inne verkar dela målbild, det som skiljer oss är hur vi tror att bästa vägen dit ser ut.
Det enda sättet att få till förändring är att väcka massorna. Det kan ske antingen genom att nuvarande politik drivs in i kaklet med en resulterande okontrollerbar kollaps som följd, eller en rejäl förskjutning av Overton-fönstret på kort tid så att de vanliga vindflöjespartierna tvingas implementera AfS-politik innan problemen blivit oöverstigliga.
Jag tror att ett bra resultat för AfS är vårt bästa hopp för att få en ordentlig impact i detta val. Det svänger fort nu så det gäller att skyffla på med kol!
Betänk också att tidiga SD-röster (tack till er, själv röstade jag FP så sent som 2010

) lade grunden för dagens läge. Ett AfS på 0% eller 3% i detta val kan vara skillnaden mellan ett AfS på 0% eller 20% år 2026, och som politiskt intresserade högermän och kvinnor är det är vårt jobb att agera spjutspetsar. Jag uppmuntrar därför alla som tilltalas av AfS program och Kasselstrand att rösta på dem redan i år!
Mina fem öre.