2018-08-14, 02:15
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Bara trevliga människor? Instigera folkmord och driva apartheidstat är typiska judiska företeelser. Hur kan du ha missat det, du som även varit Israel.

https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ&bpctr=1534206361

Skillnaden mellan det judeinfesterade SD och AfS torde vara milsvid. SD är riksdagens mest judevänliga parti. Kanske inte så märkligt när det sitter zionister på höga poster i partiet.

Zionister i höga poster i partiet? Vilken verklighet lever du i och vad är det du tittat på som vaskat din hjärna så pass allvarligt?

Håll dig till sanningen - den är din vän.
Senast redigerad av Diskuterarn 2018-08-14 kl. 02:19.
Citera
2018-08-14, 02:21
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Zionister i höga poster i partiet? Vilken verklighet lever du i och vad är det du tittat på som vaskat din hjärna så pass allvarligt?

Håll dig till sanningen - den är din vän.
Den tog skruv! Tror juden kröp fram här och börjar yra om sanning. Din sanning då lr?

Bara googla så hittar man hur mkt som helst om zionister i SD:
https://galnegunnarsblogg.wordpress.com/2015/07/16/sionistiska-judar-styr-sverigedemokraterna/
Citera
2018-08-14, 02:25
Medlem
SD är det rationella valet då dom har ett bra läge att verkligen kunna påverka politiken under nästkommande mandatperiod. Jag anser att SD ändå lyckats uträtta en del under de senaste åren, givet deras position. Samtidigt har SD mognat och kunnat förbereda sig på att ta mer politisk makt. Därför är jag villig att ge SD ett förnyat förtroende för att se vad dom kan uträtta under kommande 4 år. Det ska dock sägas att med ett större politiskt inflytande blir även förväntningarna större. Om SD inte levererar till belåtenhet så ryker förtroendet mycket snabbt.

Vad jag kan säga om AfS. Jo, att dom har många skruvar kvar att montera innan dom kan stå på egna ben. Jag tycker att partiet är intressant, och att dom kommit till vid en intressant tidpunkt. Jag ifrågasätter dock partiets bärighet. Nästkommande mandatperiod så får dom visa vad dom går för i längden, för i ärlighetens namn så ser jag en risk att AfS upplöses kort efter valet om dom inte får det resultat dom hoppas på. Om AfS fortsätter att tåga på, och SD inte levererar, så kan jag se mig själv lägga en röst på AfS... till valet 2022.
Citera
2018-08-14, 02:28
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Den tog skruv! Tror juden kröp fram här och börjar yra om sanning. Din sanning då lr?

Bara googla så hittar man hur mkt som helst om zionister i SD:
https://galnegunnarsblogg.wordpress.com/2015/07/16/sionistiska-judar-styr-sverigedemokraterna/

Vet du varför bloggaren kallar sig för just Galne Gunnar. Kan du gissa möjligen? Två bilder på en israelisk flagga stödjer inte påståendet att "SD har högt uppsatta zionsister i riksdagen". Jag synar det som totalt skitsnack.
Citera
2018-08-14, 02:32
Avslutad
All vänster med lägre IQ än 50 är så till den grad dumma, att de kastar bort sin röst på Fi, som ändå inte kommer in. Högern jublar över dessa "nyttiga idioter".

All höger med lägre IQ än 50 är så till den grad dumma, att de kastar bort sin röst på AfS, som ändå inte kommer in. Vänstern jublar över dessa "nyttiga idioter".
Citera
2018-08-14, 02:35
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Vet du varför bloggaren kallar sig för just Galne Gunnar. Kan du gissa möjligen? Två bilder på en israelisk flagga stödjer inte påståendet att "SD har högt uppsatta zionsister i riksdagen". Jag synar det som totalt skitsnack.
Istället för att bemöta det som står i blogginlägget så väljer du att skjuta på budbäraren och sen såga alltihop. Två flaggor förresten? Det dryper av judeflaggor i inlägget fast du kanske inte ville läsa längre när du fick brallorna neddragna. Ynkligt.
Citera
2018-08-14, 02:36
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Jag har också varit i Ryssland, ett bra land det också. Oavsett. Jag tror inte det finns några sionister i Sverige. Jag tror det är en konspirationsteori. Wolodarski är inte så envis vid att fortsätta massinvandringen för att han är jude, utan för att han tillhör den politiska skaran, dvs vänstern. Judendomen i detta fall är helt orelevant som kopplingspunkt, då man inte kan hänföra dagens situation i Sverige till just den religionen. Snarare påverkas många judar negativt på grund av invandringen då de knappt kan visa att de är judar utan att trakasseras, lägg till detta att högerextrema som NMR även är "på dem" på olika sätt. Judarna är utan tvekan en av de mest trakasserade grupperna i samhället just nu, tom. mer än svenskar.

Det är intressant att du tar upp ett citat från George Orwell. Detta är ett annat citat från Orwell efter att han läst Mein Kamp (1940): "Hitler Envisages a Horrible Brainless Empire".

Du tappade mig vid "Jag tror inte det finns sionister i sverige"

Två st. välkända sionister i svensk nationalistisk förklädnad är Richard Jomshof och Paula Bieler.

Sätter man Israel först så är man sionist till viss grad. Det finns mängder i Sverige.

Din trovärdighet och kunskapsnivå visas nu och jag väljer då att avsluta diskussionen med dig nu för lite skönhetssömn. Du kan vakna

P.s. ja Hitler förlorade ju kriget. Googla envisages meaning. Du verkar inte vara vidare smart.

Men ha det bra!
Senast redigerad av Lilabanan 2018-08-14 kl. 02:40.
Citera
2018-08-14, 02:49
Medlem
Inget slår så hårt mot vänsterpacket och batikhäxorna som en röst på AfS. Jäklar vad gött det var att höra Jeff Ahl säga till Fatemeh Khavari att "du är den vi skickar hem först av alla!"

SD har som mål att bli det statsbärande partiet och för att bli det fungerar det inte med för radikal politik. SD har därför tonat ned sig i en massa frågor. Det kan vara klokt av SD för att locka stora väljargrupper av f.d. sossar och moderater men Sverige behöver ett riktigt nationalistiskt parti och där har AfS sin plats.

AfS kommer inte att ändra sin politik för att fiska röster utan kommer köra sitt race och se hur långt det räcker. Tids nog kommer många att inse att återvandring är nödvändig.

SD behöver dessutom en samarbetspartner i riksdagen och jag tror SD och AfS kommer samarbeta bra på sikt.

För mej är valet av AfS självklart. Inte som tsktikröst utan för att deras politik ligger mej närmast och det påverkar mej inte alls vad opinionsundersökningarna säger.

Här är en länk till första mötet på återvandringsturnen. Det börjar ca 7:30 in i filmen.
https://youtu.be/pu-naEcoaRA
Citera
2018-08-14, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
https://www.youtube.com/watch?v=-afMDC9Z6kE
Tack för videon.
Alla som är det minsta intresserade utav svensk historia vet att Sverige var fram till 1940-talet Europas mest isolerade land. Sverige har enbart haft 2 stora invandringsvågor sen folk började att befolka landet.
Den ena för 13 000 år sedan i takt med inlandsisens smältande och den andra för 6 000 år sedan.
Sen efter dessa strömmar så var Sverige fram till 40-talet i princip helt orört från utländsk påverkan åtminstone sett ur ett demografisk perspektiv, och det svenska folket utvecklades i samklang med naturen och genom evolutionen till att bli ett alldeles särartat genetiskt folk som fastställs här :
https://i.gyazo.com/84f6df0fc8d5a882648c23d52effeb2a.png
https://i.gyazo.com/2f5a13893bf53e65a0cfd967c943722b.png
https://i.gyazo.com/6a0a85582ff95ae4bdf208fd5a9c9fa7.png

Att Åkesson påstådd "nationalistledare" säger att svenskar inte finns och att Sverige alltid haft invandring är för jävligt. Men vad kan man förvänta sig från mannen som inte visste när Sverige förlorade Finland (1809)

Åkesson kan dra åt helvete.
Senast redigerad av lurre55 2018-08-14 kl. 02:52.
Citera
2018-08-14, 02:54
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Istället för att bemöta det som står i blogginlägget så väljer du att skjuta på budbäraren och sen såga alltihop. Två flaggor förresten? Det dryper av judeflaggor i inlägget fast du kanske inte ville läsa längre när du fick brallorna neddragna. Ynkligt.

Två judeflaggor sedan 2011. Är det allt man kunna hitta? Stödjer det verkligen din tes. Två flaggor och en jude på valvakan, då SD kom in i riksdagen?
Citera
2018-08-14, 02:56
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Du tappade mig vid "Jag tror inte det finns sionister i sverige"

Två st. välkända sionister i svensk nationalistisk förklädnad är Richard Jomshof och Paula Bieler.

Sätter man Israel först så är man sionist till viss grad. Det finns mängder i Sverige.

Din trovärdighet och kunskapsnivå visas nu och jag väljer då att avsluta diskussionen med dig nu för lite skönhetssömn. Du kan vakna

P.s. ja Hitler förlorade ju kriget. Googla envisages meaning. Du verkar inte vara vidare smart.

Men ha det bra!

Sätter Israel före vad (?), och tänk efter noggrant innan du svarar, då folk som ser inlägget kommer döma dig och din intelligens utifrån det. God natt.
Citera
2018-08-14, 03:14
Medlem
libbens avatar
Säg att AFS klarar spärren. Vad ska de bidra med? De blev bokstavligt talat utkastade av SD för att de inte kunde spela sina kort rätt.

Så AFS kommer in, vad, ska de få igenom sin politik med SD och något blått kappvändarparti? Ska SD som byggt upp ett gigantiskt förtroende kapital helt plötsligt säga när de hamnar i sittande regering. Ja, nu tar vi alla bra saker som AFS inte tycker som oss och så kör vi på enligt va de vill.

Jag förstår att debatten behövs och tonen för vissa saker kanske måste vara hård och finnas där som motpol.

Enda scenariot där AFS är bra i detta val är ifall de får röster från rödgröna röran eller alliansen som inte kan lägga den på SD. Då är det bra och om de sedan kan samarbeta med SD och SD kan luta sig på AFS i de lite mer hårdare tongångarna så visst.

Men det är ju inte vad som kommer ske. Näe, AFS är välkomna, men att sno röster från SD i detta val är bara en björntjänst. Så om du inte är från rödgrön röran med DÖ alliansen sorgliga tryne så är det en rätt bortkastad röst detta val. Nästa val är saken något helt annat. Då får nog SD ytterligare 5-15 procent om landet inte börjar styras upp och AFS kommer in och kanske får 4-6 procent. Men detta val har AFS i princip inget att tillföra mer än att göra SD svagare ifall rösterna kommer därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in