2018-08-13, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Nu min korkade vän är det inte jag som skiter på mig likt en snöflinga, och yrar om uteslutningar.

Om man är det minsta seriös så måste man dessutom ha överseende med att AfS är ett väldigt nytt parti som kan få problem som äldre partier inte har. Tunnelbane-incidenten är dock en icke-händelse som SD-botar som du försöker exploatera till max. Det är så genomskinligt.

Och nej det är fan inte acceptabelt att en riksdagspolitiker super omkring på helgerna och svingar omkring med järnrör och kallar tjejer för horor. Återigen Ekeroth var med på det och gjorde inga inflikningar över huvud taget. Riksdagspolitiker är inget vanligt jobb och det BÖR INTE vara ett vanligt jobb.

Personligen tycker jag inte händelsen på tunelbanan är speciellt farlig som sagt, men det är irrelevant vad du och jag tycker. Du verkat inte i se problemet här. Folk KOMMER inte rösta på Afs i den utsträckning ni hoppas på efter detta. Allt är förstört.

Dumförklara gärna andra i Sverige, men gnäll inte om ni inte får över dem till er när sånt här händer. Det är svårt att få över folk från tex Finland.
Citera
2018-08-13, 21:58
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tclaesson
Ni SD:are får väl ta er i kragen och se till att hjälpa AfS in i riksdagen så att SD och AfS kan bilda ett nationellt block. Det skulle betyda oerhört mycket mer för svensk politik än att enbart SD blir störst.

Det räcker att maximalt 2-3 procent av er stödröstar på AfS sä är saken klar med marginal och ni slipper ligga och grubbla på att nationella röster hamnar utanför riksdagen.

AfS har faktiskt ingen chans till något. Allt ni gör och röstar på kommer till samlingen "Övrigt". Vi pratar om promille här. Enda chansen ni verkligen kommer kunna påverka något, är att rösta på SD. Vet inte om ni lever i samma verklighet som mig, men kom igen?
Citera
2018-08-13, 21:58
Medlem
Det kanske mest underhållande med hela det här ”drevet” är de som på fullt allvar nu dömer ut AfS. Ni verkar inte ha lärt er någonting de senaste åren.

Sa ni samma sak om SD när de gång på gång var inblandade i någon skandal? Eller om Donald Trump?

Jag vill inte säga att det här är det bästa som hänt AfS, men långt ifrån är det inte. Vänta och se.
Citera
2018-08-13, 21:59
Medlem
Citat:
Och det bästa han kan göra är att ignorera den här icke-händelsen. AfS ska vara ett offensivt parti. Allt jävla ursäktande och avståndstaganden kan vi lämna åt SD.

Jag personligen vill inte göra någon affär av det. Men det är knappast något man vinner potentiella väljare med. Problemet är att du ser bara AfS ur ditt eget perspektiv.
Citera
2018-08-13, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Tror inte många svenskar väljer bort sin räddning genom AfS återvandring för att en kandidat klistrat en ljugnäsa i tunnelbanan? Varför är dessa näsor så viktiga för dig i relation till Sveriges räddning? Menar du på allvar att hela partiet, återvandring, dränera träsket, allt går bort för detta klistermärke?

Det är Sverige vi pratar om. Känner du till det landet? Världens sjukaste folk som röstat för sin undergång i över 40 år. Det är exakt sånt här som får dem att inte vilja rösta på ett parti. Hur kloka de än tycks vara.
Citera
2018-08-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Personligen tycker jag inte händelsen på tunelbanan är speciellt farlig som sagt, men det är irrelevant vad du och jag tycker. Du verkat inte i se problemet här. Folk KOMMER inte rösta på Afs i den utsträckning ni hoppas på efter detta. Allt är förstört.

Dumförklara gärna andra i Sverige, men gnäll inte om ni inte får över dem till er när sånt här händer. Det är svårt att få över folk från tex Finland.

Den största majoriteten kommer inte ens känna till den här jävla incidenten när de lägger ner sin röst i lådan. Och det har skett betydligt värre skandaler utan att något har hänt. Lägg ner ditt jävla trams. Varför skriver du ens här om du anser att "allt är kört"? Stick ifrån tråden. AfS kommer tydligen att implodera pga en jävla klisterlapp. Inget mer att diskutera för din del, annat än att älta detta.
Citera
2018-08-13, 22:02
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Det kanske mest underhållande med hela det här ”drevet” är de som på fullt allvar nu dömer ut AfS. Ni verkar inte ha lärt er någonting de senaste åren.

Sa ni samma sak om SD när de gång på gång var inblandade i någon skandal? Eller om Donald Trump?

Jag vill inte säga att det här är det bästa som hänt AfS, men långt ifrån är det inte. Vänta och se.

Ha! Jag skrev precis samma sak alldeles ovan. Väldigt trumpskt this
Citera
2018-08-13, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Jag personligen vill inte göra någon affär av det. Men det är knappast något man vinner potentiella väljare med. Problemet är att du ser bara AfS ur ditt eget perspektiv.

Nej jag tror inte att man kommer att vinna väljare PGA denna "händelse", men jag tror heller inte att man kommer förlora väljare. De enda som blir "upprörda" är SD-botar och vänsterhjon. Inga potentiella väljare alltså. Sedan lär knappast många känna till detta i vilket fall (och om de gör, lär de inte göra AfS-kopplingen om de endast ser filmen), och i annat fall kommer det att vara bortglömt lagom till valet.
Citera
2018-08-13, 22:09
Medlem
SvenskOppositions avatar
Herregud. Nog för AfS-tråden har kapats sedan länge, men den här vågen av juderunkardårar är det mest bisarra jag sett. Spring hem till SD eller MED.
Citera
2018-08-13, 22:12
Medlem
MrSkargards avatar
AfS får absolut inte följa den före detta skinnskallen Mattias Karlssons uppmaning.
Citera
2018-08-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
AfS får absolut inte följa den före detta skinnskallen Mattias Karlssons uppmaning.

Oroa dig inte.
Citera
2018-08-13, 22:17
Avslutad
Citat:
Den största majoriteten kommer inte ens känna till den här jävla incidenten när de lägger ner sin röst i lådan. Och det har skett betydligt värre skandaler utan att något har hänt. Lägg ner ditt jävla trams. Varför skriver du ens här om du anser att "allt är kört"? Stick ifrån tråden. AfS kommer tydligen att implodera pga en jävla klisterlapp. Inget mer att diskutera för din del, annat än att älta detta.

Nej. Ytterligere en som inte förstår. Denna händelse kommer gå runt och intetgöra Afs till den grad att de aldrig kommer i närheten av riksdagsgränsen. Det pågår just nu förfullt. Jag tror faktiskt de hade en ringa chans innan, men nu är det kört. Jag är helt seriös.

Skärmdumpa min kommentar och spara den så kan vi prata efter detta val och nästa. Snälla. Jag hoppas egentligen jag har fel för Sveriges skull (även fast jag är besviken på deras omogna beteende), men jag är säker på att jag inte har det. Jag känner Sverige alldeles för gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in