Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Det heter alltid att nationella rörelser utgörs av dumbommar. Farliga element sedan, är precis vad som styr Sverige och har gjort det sedan länge. Livsfarliga. Många av dem är klappmongon även om några av dem, som satan själv Fredrik Reinfeldt, tvärtom har varit sluga. Det är fel att ensidigt angripa nationella som att vara de som är dumbommarna.
Förvisso att vissa saker du skriver stämmer. Det är massmedia som är intelligenta och det är svenskarna som är bakom. Det förnekar jag inte.
På slutet har du fel ånyo. Adolf Hitler vore bättre än Gudrun Schyman. Svenskarna är så illa ute att rasister, nazister, fascister är att lita på som vänner. Det är ju de andra som fördärvat landet. Nazister är utan skuld.
Med det resonemanget så är Vänsterpartiet och FI harmlösa, de har ju trotts allt inte styrt landet och är därför utan skuld. Nej du jag motarbetar FI ungefär lika mycket som jag motarbetar NMR (och nu har en väldigt skeptisk hållning till AfS). Den enda anledningen till att jag lägger nästan all min fokus IRL på Fi och V är precis som du säger för att de är mer aktuella. NMR (och kanske snart AfS) fungerar just nu mer som ett söndagsnöje man kollar lite på när man har tråkigt.
Nej jag kommer inte att lita på dem för de förespråkat ett Sverige som inte jag vill ha, och de försöker normalisera en retorik som jag inte vill kännas vid.
Jag kan säkert titta lite närmare på hela återvandrings policyn, att bli tuffare mot kriminella invandrare är självklart önskvärt och utvisningar borde vara standard för brottsliga nykomlingar, ibland hade jag nästan vilja se Rista Blodörn på de som kommit till Sverige som asylflyktingar och sedan våldtar nån svensk tjej.
Men man ska inta ta till några oetiska, omoraliska eller odemokratiska metoder mot de som nu bor i Sverige och har blivit svenskar. De är här för att stanna vare sig du vill det eller inte. De är medborgare och individer och skall behandlas därefter. Och även om jag vill ha en stark svensk kultur, ett folk i gemenskap och gärna svensken i majoritet så tänker jag varken skriva under på något judehat eller etnisk resning, snarare tvärtom.