2018-08-13, 21:28
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Jo jo jo. Visst.

Fast det finns inga antisemitiska åsikter som har uttryckts. Antisemitismen finns dessutom spridd överallt, inte minst bland invandrarna själva, eller hur? Det angrips inte. Räddas inte Sverige från invandringen slutar hela landet som islamistiskt och antisemitiskt. Hoppas AFS kan försvara sig såhär istället för att krypa inför packet och göra avbön. Svenskarna har inte tiden på sin sida längre. "Angrepp mot AFS" blir petitesser svenskarna måste lära sig att inte påverkas av för det är svenskarna som förlorar och de förlorar mer och mer.

ReiseReise, är du en svensk helt obrydd över massinvandringen? Eller är du en invandrare som skiter i hur det går för det svenska folket?

Du vet att media anfaller på flankerna där de ser öppningar och kan skapa blödningar, de är inte dumma. De kommer för övrigt att klämma till Kasselstrand i nerven riktigt jävla hård så att han inte längre kan varken ignorera eller vika sig. Det märks redan nu att AfS liknar ett Jugoslavien med olika falanger, fast med en gemensam ledare. Man kommer att utnyttja detta till fullo för att söndra och härska.

Jag är svensk och har brytt mig rätt länge (bor utomlands just nu). Det förändrar dock inte faktumet att jag inte vill se fullskaliga idioter och farliga element styra landet, Skulle såna som Hagwall komma in i riksdagen så vore det lika illa som Gudrun Schyman. Varför skulle jag vilja byta ut en dåre mot en annan?
Oavsett om läget i landet är kritiskt så sätter jag mig inte med nazister bara för att få bort kommunister. Somliga av oss vill fortfarande bevara principer. Hela utgångspunkten är att förnuft ska segra och styra Sverige.
Senast redigerad av ReiseReise 2018-08-13 kl. 21:36.
Citera
2018-08-13, 21:30
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej hon blir som sagt frustrerad över att han inte ger sig och inte beter sig som den cuck hon hade förväntat sig. Hon börjar skrika till alla i vagnen om "nazister" som en hysterisk toka. Återvandringsverket får titta på hennes papper sen.

Hennes text på Facebook var som hämtad direkt från typ 2013. Fattar dessa idioter inte att tiden har sprungt förbi dem? Svensken har tröttnat på mångkultur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej hon blir som sagt frustrerad över att han inte ger sig och inte beter sig som den cuck hon hade förväntat sig. Hon börjar skrika till alla i vagnen om "nazister" som en hysterisk toka. Återvandringsverket får titta på hennes papper sen.

Martin Hagwall är inte ens etniskt svensk, hans mamma är från Ungern.
Blir än mer komiskt när du visar prov på att du inte endast är PK-befriad, du är även IQ-befriad. Dina språkkunskaper är högst mediokra och du uttrycker dig på ett ganska obildat vis. Du om någon ska inte ifrågasätta andra individers etnicitet och hur svenska dessa är.

Hon blir inte frustrerad, hon ifrågasätter mannens beteende varpå hon inte får något svar, han vänder sig istället till passageraren bredvid och frågar om han är uzbek. Relevant.
Citera
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
AfS är ute och cyklar. Går inte att jämföra med SD på något sätt. Vad har judenäsor med politik att göra?

Du borde nog ta upp babbebruden som spårar ur istället. fast är man för öppen svenskhet som hatbabbar, så är det nog tvärtom. Alla hatbabbar är välkomna, bara de kan åka pendeltåg.
Citera
2018-08-13, 21:31
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Oy, vey. The country is burning but cuckservatives prefer to continue debating stickers?!

-All Jews are not Globalists or Cultural Marxists, but there is a clear overrepresentation.
-All Muslims are not terrorists or rapists, but there is a clear overrepresentation.
-All immigrants from the Middle East and North Africa (MENA) and Afghanistan as well as specific countries such as; Algeria, Tunisia, Morocco, and Palestine, are not rapists, but there is a clear overrepresentation.
-Most of the Globalists are Jewish and certainly so in proportion to their total population. There are more Whites than Jews in the world, thus you cannot look at absolute numbers you should look at relative numbers.
- Jewish creations, such as “Globalism and Cultural Marxism” is basically Judaism in disguise
Citera
2018-08-13, 21:33
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Problemet stavas Martin Hagwall, avkomma till Anna Hagwall som är antisemit och främlingsfientlig, trots att hon själv inte är etniskt svensk eller behärskar det svenska språket.

Vad du har emot och inte, det skiter jag fullständigt i. En vuxen man som utför valsabotage samtidigt som denne kandiderar för AfS, ja, det om något är bevis för ren och skär idioti. Sedan när blev det fräscht att sabotera genom att lägga "judenäsor" på saker och ting för att hävda korruption?

På vilket sätt är hon antisemit. För att judarna råkade äga för mycket av svenska media ? Har svårt att tro att judarna i Israel vill låta en annan folkgrupp äga deras massmedia. Svenskar vill väll ha samma rättigheter till sitt eget land liksom de hycklande judarna?
Citera
2018-08-13, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Han är inte ens svensk enligt din definition till att börja med, hans mamma Anna är en invandrare från Ungern. Samma Anna kan knappt svenska, trots att hon har bott i Sverige under en väldigt lång period.

Faktum är att tjejen är saklig och ifrågasätter endast mannens idioti, hon var aldrig ur balans.
Delvis rätt observerat, förutom att hon var fullständigt UR balans. Ett nervvrak som representerar folk längre vänsterut.
Citera
2018-08-13, 21:39
Medlem
Johan-Palms avatar
De tjafsar lite på tunnelbanan och säger inget vettigt i videon. Han driver med henne och hon är lättprovocerad.
Varför bryr sig människor

Tydligen 100% facebookdrev-värdigt
Citera
2018-08-13, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Du vet att media anfaller på flankerna där de ser öppningar och kan skapa blödningar, de är inte dumma. De kommer för övrigt att klämma till Kasselstrand i nerven riktigt jävla hård så att han inte längre kan varken ignorera eller vika sig. Det märks redan nu att AfS liknar ett Jugoslavien med olika falanger, fast med en gemensam ledare. Man kommer att utnyttja detta till fullo för att söndra och härska.

Jag är svensk och har brytt mig rätt länge (bor utomlands just nu). Det förändrar dock inte faktumet att jag inte vill se fullskaliga idioter och farliga element styra landet, Skulle såna som Hagwall komma in i riksdagen så vore det lika illa som Gudrun Schyman. Varför skulle jag vilja byta ut en dåre mot en annan?

Det heter alltid att nationella rörelser utgörs av dumbommar. Farliga element sedan, är precis vad som styr Sverige och har gjort det sedan länge. Livsfarliga. Många av dem är klappmongon även om några av dem, som satan själv Fredrik Reinfeldt, tvärtom har varit sluga. Det är fel att ensidigt angripa nationella som att vara de som är dumbommarna.

Förvisso att vissa saker du skriver stämmer. Det är massmedia som är intelligenta och det är svenskarna som är bakom. Det förnekar jag inte.

På slutet har du fel ånyo. Adolf Hitler vore bättre än Gudrun Schyman. Svenskarna är så illa ute att rasister, nazister, fascister är att lita på som vänner. Det är ju de andra som fördärvat landet. Nazister är utan skuld.
Citera
2018-08-13, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
De tjafsar lite på tunnelbanan och säger inget vettigt i videon. Han driver med henne och hon är lättprovocerad.
Varför bryr sig människor

Tydligen 100% facebookdrev-värdigt
Det kan ju vara viktig information för väljare som tycker Sd är för mesiga, bra för dem att känna till att det finns ett riktigt nazistparti som man kan rösta på. Komplett med kroknäsor och allt.
Citera
2018-08-13, 21:46
Avstängd
FranzXavierWernzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Och varför ska nationella bry sig om vad marxistgänget tycker?

Kasselstrand behöver inte hantera någonting uppenbarligen eftersom han har sagt att media kan skrika om "nazism" bäst fan dom vill.

Man ska inte bry sig om vad marxisterna tycker. Men vad vanliga väljare, alltså normies, tycker. Så är det. Och det är även anledningen till varför NMR aldrig ens kommer att få 1%.

Vi har redan några stycken AfS-sympatisörer i denna tråd som överväger soffan nu.

Ytterligare en skriver i NI:s artikel:

Citat:
Det är bara för Kasselstrand att städa i partiet annars blir det soffan för mig. Hur svårt att gå ut offentligt med att AFS på inget vis ogillar judar.

För att verkligen åstadkomma förändring måste man nå makten. Därför är det relevant att driva sitt parti på ett vettigt sätt. Det innebär att hålla fokus på rätt och relevanta saker i människors vardag.

En individ som klistrar judenäsor i tunnelbanan ska så klart inte stå på valbarplats i en Riksdagslista.

Som jag sa tidigare, så tror jag inte ens att NMR-kandidater skulle komma på denna idioti, trots att de driver en tydlig anti-judisk linje.
Citera
2018-08-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
På vilket sätt är hon antisemit. För att judarna råkade äga för mycket av svenska media ? Har svårt att tro att judarna i Israel vill låta en annan folkgrupp äga deras massmedia. Svenskar vill väll ha samma rättigheter till sitt eget land liksom de hycklande judarna?

Du kan börja med att lära dig språket du värnar så mycket om, vad fasiken är "väll"?
Judar kan vara svenskar med, religion är ingen ras, din imbecill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in