2018-08-13, 21:33
Medlem
me-wes avatar
Expo-Karlssons inlägg på facebook säger väl allt. Detta har han suttit och väntat länge på; en första skandal för AfS. Så till den grad har han väntat att han inte kan avvakta mer än någon timme innan han skriver att AfS nu måste visa sig vara ett riktigt parti genom att utesluta den inblandade personen. Dessutom förklarar Karlsson att om man väljer bort uteslutning och ursäktande bekräftar man den ideologiska skiljelinje som låg bakom uteslutningen av Kasselstrand & co. Man kan bara skratta åt eländet.

När jag först såg skrämdumpen trodde jag faktiskt det var fake. Det är verkligen otroligt hur Karlsson inte ser att man kan agera på något annat sätt än att be om ursäkt, krypa på knäna inför media och direkt börja utesluta. Nåväl. En stor del av AfS hela existensberättigande bygger på att de inte kommer be om ursäkt eller cucka ur så jag tror inte vi behöver oroa oss. Kasselstrand förstår kulturkriget alltför väl för att ge medierna någon form av blodvittring.
Citera
2018-08-13, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Med tanke på din autistiska brist till självinsikt så är gruppboende inte så långt från sanningen, alltid svider det lite extra när man träffar rätt.

Klistermärket är en bagatell i jämförelse med det folkmord som sker på svenskar men jag gissar att när Jan Sjunnesson klär ut sig till någon jävla lädertransa och går runt i förorten för att provocera mohammed med hans sjutton inavlade kusiner så applåderar du festligt åt bögflörten. Vad har sd och sd-väljare blivit för perversa mongolider egentligen!

https://www.youtube.com/watch?v=MIxN4up8amw

Jag håller med om att klistermärket är en bagatell, jag hatar pridetåg och vill stoppa folkmordet till varje pris.

Det är inte det som är poängen här, utan hur kontraproduktivt detta risiga och korkade beteende av Afs är och hur de drar mattan undan fötterns för de som vill rösts på ett tuffare alternativ än SD. Jag var en av dem. Nu gick den chansen upp i rök.

Folk i gemen kommer aldrig få för sig att rösta på partier vars kandidater glider omkring på tuben och klistrar judenäsor på diverse ting. Det är nämnligen folk i gemen vi måste ha med oss om vi överhuvudtaget ska göra Sverige helsvenskt igjen. Om det ens är möjligr.

Jag antar att du mellan dina skämt inser hur komplext och omfattande uppgiften är? Det kräver fullständig fokus och seriösitet. Ingen kommet investera sin framtid på oseriösa partier.
Senast redigerad av barfotalasse 2018-08-13 kl. 21:36.
Citera
2018-08-13, 21:36
Medlem
Svagbegåvade användare med jude-tourettes som tycker detta var en bra idé. Tro fan att dessa tomtar dyker upp i AfS också. Vad i helvete skall man göra som vanlig nationalist för slippa alt-right bögarna?

(Allt är retoriskt. svar ignoreras)
Citera
2018-08-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
AfS är ett pragmatiskt parti, och inte bara det, det är även ett väldigt fritt parti med ett väldigt högt tak. Då riskerar sådana här incidenter att ske. Det är ett pris som man får betala helt enkelt. Personligen föredrar jag alla gånger i veckan ideologi och ärlighet framför pragmatism och taktik, men eftersom det förstnämnda har gått skitdåligt, och att AfS både har realistisk chans att ta sig in i riksdagen och är tillräckligt radikala för att göra mig nöjd, har jag helt sonika valt att stödja dem.
Det är ju det som är grejen. AFS är tänkt som en pragmatisk satsning och så har de folk i ledningen som väljer maximalt opragmatisk approach. Tycker det är helt oacceptabelt både lojalitetsmässigt och omdömesmässigt.

Får väl se vad som händer, men tycker det pekar på allvarliga organisationsproblem.
Citera
2018-08-13, 21:44
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag håller med om att klistermärket är en bagatell, jag hatar pridetåg och vill stoppa folkmordet till varje pris.

Det är inte det som är poängen här, utan hur kontraproduktivt detta risiga och korkade beteende av Afs är och hur de drar mattan undan fötterns för de som vill rösts på ett tuffare alternativ än SD. Jag var en av dem. Nu gick den chansen upp i rök.

Folk i gemen kommer aldrig få för sig att rösta på partier vars kandidater glider omkring på tuben och klistrar judenäsor på diverse ting. Det är nämnligen folk i gemen vi måste ha med oss om vi överhuvudtaget ska göra Sverige helsvenskt igjen. Om det ens är möjligr.

Jag antar att du mellan dina skämt inser hur komplext och omfattande uppgiften är? Det kräver fullständig fokus och seriösitet. Ingen kommet investera sin framtid på oseriösa partier.

Tror inte många svenskar väljer bort sin räddning genom AfS återvandring för att en kandidat klistrat en ljugnäsa i tunnelbanan? Varför är dessa näsor så viktiga för dig i relation till Sveriges räddning? Menar du på allvar att hela partiet, återvandring, dränera träsket, allt går bort för detta klistermärke?
Citera
2018-08-13, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av me-we
Du är inte frisk. Om du väljer bort att rösta på AfS på grund av Hagwalls beteende i tunnelbanan, men samtidigt kan tänka dig att rösta på SD som har exempelvis Jörgen "afghan" Fogelklou i partitoppen då är det bara att applådera. För maken till kognitiv dissonans har sällan skådats.

Jag väljer SD alla gånger just nu och har inte planerat nåt annat. De måste bli störst. Det är prio ett naturligvis. Det öppnar dörren och mjuknar upp folket. Vi måste tänka langsiktigt och politilstrategiskt.

Efter det är alla dörrar öppna och återvändandet kan ta fart. Men då krävs det seriösa partier som är tuffare än SD, som tillsammans med SD kan möjliggöra det. Då kommer folk välja det och en chans till en regering med SD efter valet 2022 är fullt möjligt. Det är det snabbaste sättet.

Afs sumpade den chansen. Jag trodde verkligen på dem.

Jag är djupt besviken.
Citera
2018-08-13, 21:45
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrofa
men man bör också undvika omoget och klasslöst beteende såsom Hagwalls näs-gate. Klistermärken... Är karln 14 år och 4chan-frälst eller riksdagskandidat?

Halv-ungrare vettu, ingen nordisk disciplin där

Men wow! Det här har ju potential att verkligen explodera i media!

Om jag varit lite konspiratoriskt lagd så skulle jag ha trott att tjejen och Hagwall var i maskopi på uppdrag av Kasselstrand, för att ge AfS en extra medie-push i valspurten. Det vore ju helt logiskt eftersom OU har gått lite trögare än vad de torde hoppats på. Allt handlar alltid om att ta mycket plats i media.
Citera
2018-08-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomodoFall
Det är ju det som är grejen. AFS är tänkt som en pragmatisk satsning och så har de folk i ledningen som väljer maximalt opragmatisk approach. Tycker det är helt oacceptabelt både lojalitetsmässigt och omdömesmässigt.

Får väl se vad som händer, men tycker det pekar på allvarliga organisationsproblem.

Visst är det problematiskt, men vad kan man göra? Kasselstrand kan inte bara börja rycka folk i örat, och bibehålla "högt i tak"-imagen. Jag tror faktiskt att detta kommer glömmas bort tämligen fort. Låt det försvinna från aktuella ämnen på Flashback, så kommer endast SD-botar och vänstertroll husera där. Det kommer hända så mycket grejer framöver med tanke på att det är val om mindre än en månad, så jag är inte orolig. Om vi har lärt oss något så har skandaler tenderat att gynna partier som SD, när alla trott att de skulle sjunka.
Citera
2018-08-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomodoFall

Opragmatiskt är att få panik och tro att världen går under. Det är olämpligt att en vuxen karl är fjortisfull i tunnelbanan, men något att få fnatt över är det inte.

Kan jämföras med sossarnas "skandal" när toppnamnet Daniel Suhonen stod och pratade om att han skulle meja ner folk med AK 47:a och göra revolution. Det var en miljon gånger allvarligare än ett klistermärke med internethumor. Fick sossarna fnatt av det? Nej, de hanterade det pragmatiskt och sket i princip i det. Sedan kanske någon bakom kulisserna tog Suhonen åt sidan och frågade om han har alkoholproblem, men du såg inte en enda sosse på internet som satt och dampade. Det är tyvärr en borgerlig sjuka som finns bland en del nationalister, där man ser smärre snedsteg från sina egna som dödssynder och direkt vill hudflänga sig i offentligheten.

Ja ja, bara för oss andra att örfila upp cuckarna ännu en gång och få ned dem på jorden igen.
Citera
Medlem
wwrs avatar
Hur skall man förklara incidenten med klisterlappen?

AfS verkar totalt strunta i om de får några röster eller inte. Deras beteende verkar bäst förklaras av att de vill sprida hat mellan grupper. De hatar burkor och judar med samma frenesi för att hålla konflikter mellan grupperna gående.
Citera
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Ni som tänkt rösta för AfS vet väll att era röster inte kommer påverka Sveriges politiska klimat ens en promille? Varför slutar ni inte trolla med er själva, och rösta på SD så vi kan få lite ordning i politiken? Förstår om det är en protest, men kommer inte leda till något. Partiet kommer verkligen inte in i riksdagen, ni kommer inte få något gjort. Däremot kan era röster faktiskt påverka invandringen till vårt land. Om ni röstar på ett parti som redan finns i riksdagen. Helt bortkastade röster.
Ni SD:are får väl ta er i kragen och se till att hjälpa AfS in i riksdagen så att SD och AfS kan bilda ett nationellt block. Det skulle betyda oerhört mycket mer för svensk politik än att enbart SD blir störst.

Det räcker att maximalt 2-3 procent av er stödröstar på AfS sä är saken klar med marginal och ni slipper ligga och grubbla på att nationella röster hamnar utanför riksdagen.
Citera
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Har kvinnan någon politisk koppling? Skulle kunna handla om sabotage isåfall. Provocera en AFS:are och få personen att se dålig ut på kamera. Ljug ihop en dålig historia och lägg upp på nätet, kontakta några tidningar.
Haha, det sköter han så bra själv. Han visar ju sig vara mer korkad än kvinnan. Intelligens som en sten som sitter och klistrar judenäsor. Hejja AFS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in