Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-08-13, 21:03
  #49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Du är en ladylover, men din tes är inte stärkt. Den är bara standardfeminism.
Det var ju precis det här jag menade. Istället för att bemöta något av det substantiella som jag skrev - hur jag fungerar och mina erfarenheter - så valde du att fokusera på att angripa min person.
Citera
2018-08-13, 21:06
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Håller med, detta beteende observerade jag direkt under nollningen i universitetet. Killar som är lite socialt "på", dominanta typ, tar plats, visar sig vara populära blir extremt bra behandlade av tjejerna. Killarna som är lite mer försiktiga, eftertänksamma, introverta, kanske blyga, de blir verkligen behandlade som luft eller ännu värre, med noll respekt.

Kvinnor är extremt hierarkiska av naturen verkar det som.
Människor är extremt hierarkiska.

Månen tävlar om dominans och skapar en inbördes hierarki.

Kvinnorna föredrar män högre upp i hierarkin. De skapar den inte, det gör män. Därför grupptrycket är värst när det bara är killar i gruppen (flest okynneskörnings bilolyckor). Vilket stärker mitt argument.

Sluta kasta skit på kvinnor för ni är under andra män i hierarkin. De väljer inte vilka de blir attraherade av, lika lite som män gör det.

Skärp till er och tävla bättre med andra män, typ mig
Citera
2018-08-13, 21:14
  #51
Medlem
Katzyns avatar
Alltså, det bemötande man får av män skiljer sig också enormt jävla mycket. Det räcker bara att göra skillnaden mellan att vara fräsch, snyggt klädd, sminkad etc och gå runt och se glad ut så hoppar det upp män som gubben i lådan och vill hjälpa en med saker, erbjuda sin plats å annat. Medans går man runt och är ofixad, sunkig och ser sur ut, ja då är de möjligtvis artiga om de måste interagera men inte fan får man det där glittrande leendet av ingen orsak...

Då är det bara skillnaden en person upplever baserad på hur tillsnofsad jag är. Skillnaden mellan en jävligt ful tjej och en jävligt snygg tjej i vilket bemötande de får från män, och dessvärre, från folk överlag, lär vara ENORM.
Citera
2018-08-13, 22:34
  #52
Avstängd
Milfotronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Alltså, det bemötande man får av män skiljer sig också enormt jävla mycket. Det räcker bara att göra skillnaden mellan att vara fräsch, snyggt klädd, sminkad etc och gå runt och se glad ut så hoppar det upp män som gubben i lådan och vill hjälpa en med saker, erbjuda sin plats å annat. Medans går man runt och är ofixad, sunkig och ser sur ut, ja då är de möjligtvis artiga om de måste interagera men inte fan får man det där glittrande leendet av ingen orsak...

Då är det bara skillnaden en person upplever baserad på hur tillsnofsad jag är. Skillnaden mellan en jävligt ful tjej och en jävligt snygg tjej i vilket bemötande de får från män, och dessvärre, från folk överlag, lär vara ENORM.

Fast den allmänna föreställningen är att mannen dominerar samhället, eller så säger den politiska klyschan åtminstone. Därför är det extra intressant att kvinnor beter sig som grisar överlag genom sitt inkludera/exkludera-beteende. Förstår du inte min poäng?
Citera
2018-08-13, 22:36
  #53
Avstängd
Milfotronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggLinus
Skärp till er och tävla bättre med andra män, typ mig


Sanningen är att kvinnor förtjänar idioter som du.
Citera
2018-08-13, 22:43
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Sanningen är att kvinnor förtjänar idioter som du.
Det är fel på hela världen utan just dig.
Du gör rätt och förtjänar egentligen bättre.
Citera
2018-08-13, 22:50
  #55
Avstängd
Milfotronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggLinus
Det är fel på hela världen utan just dig.
Du gör rätt och förtjänar egentligen bättre.


"Det är fel på alla utom dig" är dagissarkasm. Inte undra på att tjejerna gillar dig.
Citera
2018-08-15, 09:35
  #56
Medlem
Är det inte rätt självklart?
När du ser en kvinna så brukar du nog bedöma hennes duglighet sexuellt, det bara sker!
En kvinna bedömer en man men inte baserat på sex.
Bättre bedöma mannen än att inte göra, för lättare hänt att ge sig in i något destruktivt om man inte bedömer innan.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback