2018-07-30, 19:00
Medlem
Hur fungerar det egentligen?

Stämmer följande antagande? Om jag tar bort och raderar mitt KiK-konto, helt och hållet - Det man på KIK kallar för "Permanent".

Som jag har förstått det så kommer då meddelanden hos mottagaren att försvinna efter ett antal dagar?
Så att mottagaren varken kan se vem som skickade det eller läsa meddelandet?

Något som vet om detta stämmer?
Citera
2018-08-13, 17:22
Medlem
Jag har haft kontakt med en tjej på KiK. Hon håller på med utpressning. Kan en privatperson spåra en anonym KiK-användare?
Citera
2018-08-13, 19:22
Medlem
Alltså det är hon som hotar mig. Skriver att hon ska märka mig för livet om jag inte betalar till henne. Hon skriver att hon kan ta reda på var jag bor. Jag mår skitkass. Kan inte sova på nätterna.
Citera
2018-08-15, 11:04
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elof101
Alltså det är hon som hotar mig. Skriver att hon ska märka mig för livet om jag inte betalar till henne. Hon skriver att hon kan ta reda på var jag bor. Jag mår skitkass. Kan inte sova på nätterna.
Sluta tramsa och var rädd snälla. Ingen tjej försöker utpressa dig. Det är en kille som utger sig för att vara tjej. Hade du inte varit så desperat hade du aldrig hamnat i denna situationen. Men du behöver inte ligga sömnlös inget kommer hända.
Citera
2018-08-27, 19:03
Medlem
Jurgentysks avatar
Går de på något sätt att vara inne på två konton på samma mobil?
Citera
2018-12-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Sluta tramsa och var rädd snälla. Ingen tjej försöker utpressa dig. Det är en kille som utger sig för att vara tjej. Hade du inte varit så desperat hade du aldrig hamnat i denna situationen. Men du behöver inte ligga sömnlös inget kommer hända.

vad heter hon så du kan varna andra ?
Citera
2018-12-29, 18:25
Medlem
Om en person tagit bort mig på kik, hur ser jag detta utan att skicka meddelande till personen?
Citera
2019-01-10, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Om en person tagit bort mig på kik, hur ser jag detta utan att skicka meddelande till personen?

Ingen som har svar på detta?
Citera
2019-03-20, 21:32
Medlem
Här kommer jag med en ny fråga, som jag inte sett i tråden tidigare.

Jag har flera gånger fått upp personer i min kik som är garanterat okända för mig. Har inte deras telefonnummer i telefonlistan, känner dem inte från fejjan eller annan plattform, känner inte igen namn eller nick. Som sagt, helt okända personer som således dyker upp helt oinbjudna.

Ungefär som att de önskar kontakt, önskar chatta, men utan skriva något.

Känner någon igen detta ?
Citera
2019-06-30, 22:16
Medlem
Kan man inte skicka temporära bilder längre (som snap)?

Photobomb är borttaget.
Citera
2019-06-30, 22:19
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Ingen som har svar på detta?
Vet förvisso inte om du är intresserad längre, men du kan inte se om du är borttagen ens genom att skicka ett meddelande. Dock så kan du prova att starta en grupp med personen i. Om det inte går så är du borttagen.
Citera
2019-08-12, 15:05
Medlem
Hej!

Jag har glömt bort mitt lösenord på KIK. När jag skriver in mitt användarnamn så skickas det till en för mig okänd emailadress. Hur gör jag? Har testat att skriva in min email men kommer då till fel Kik konto. Har två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in