Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Jag tror att iskristaller som frysigt fast på motorerna, värms upp och blir ånga som dunstar på 30 sekunder. Det är vad contrails är för mig.
För dig är contrails när flygplan fyller himmlen med sträck som inte dunstar.. men för mig så är det chemtrails eftersom contrails dunstar då contrails bara är ånga som skapats av fastfrysta iskristaller på motorerna.
Contrails ser ut som ånga som dunstar.. men enligt dig så är det alltså iskristaller som dunstar efter att motorerna skapat iskristallerna genom sin extrema hetta.
Vi alla kan se både contrails och chemtrails.. bara en idiot skulle påstå att det är samma sak när alla kan se dom båda två i samma bildsekvens bara genom att söka på internet efter sånna videos.
Vi kan alla se hur totalt obildad du är i och med det jag citerar. Lätt byte för en sekt som tror på exempelvis konspirationsteorier som "chemtrails". Du har fallit offer för en karismatisk ledare som är lika obildad. Du kanske skulle sluta skolka från skolan och lära dig något i stället för att hitta på trams på nätet.
Contrails är vatten son "frysigt" fast på motorn? Herrejävlar... tror du verkligen det?
Så slutsatsen av ditt svammel är att cirrusmoln består av metalldamm?
Testa kommande vinter (om den blir kall nog) att ta ett glas med varmt vatten och kasta upp det i den iskalla luften och se vad som händer. Som kanske borde vara bekant så består ju avgaserna från flygmotorerna delvis av just vatten som är så hett att det är i gasform innan den svinkalla luften på 10 000 meter fryser is av det.
Vi har inte sett "chemtrails" av den enkla anledningen att de inte existerar. Påstår du att de existerar så bevisa det i stället för att sitta här och tramsa.