2018-08-12, 12:08
Medlem
Dexter007s avatar
Vet någon om onpoint skickar ut beställningar på söndagar? La en beställning i fredags men den står fortfarande som "skapad".
2018-08-12, 13:47
Medlem
SvaneGunds avatar
Erfarenheter av Tyson? Beställde nyss lite gräs från dom
2018-08-12, 14:32
Medlem
Fishdickss avatar
Lägger en varning för Primetime och deras verksamhet!

De påstår sig sälja Roche Rivotril från apotek. På annonsens sida syns en burk på bild och det står att det är äkta apoteksvaror.

Självklart tror man det bör vara så i och med dessa omständigheter, samt att Roche är svårare att förfalska och det hela kändes som ett säkrare kort då jag vill ha äkta vara för stabilitet och inte bli påverkad av medicinen.

De lurar säkert många på det här viset då äkta vara är en bristvara på FS.

Det man får är dock en helt annan sak..
Det är så extremt dåligt pressade tabletter att de måste vara pressade hemma i något kök med en dålig pillermaskin, så tom en nybörjare hade reagerat på det.
Trycken varierar även från tablett till tablett.
Detta säger väl det mesta..?

Noll stealth, kunde lika gärna stått vad som var i, ingen överdrift alls..
Förövrigt så var hälften av alla tabletter krossade. Hela påsen var helt vit och smulig pga dom dåligt pressade tabletterna. (50% av tabletterna var helt krossade).

Om det är någon som tvekar på mina påståenden så kan jag ordna bild på kalaset och vill se hur "äkta" rivotril ser ut från tablett till tablett..

Med tanke på övriga inlägg där folk inte får sina produkter så skulle jag undvika denna oärliga försäljare som pesten.

Falsk marknadsföring, falska varor och uteblivna leveranser... luktar lite unken räv här..
Senast redigerad av Fishdicks 2018-08-12 kl. 14:42.
2018-08-12, 15:38
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Erfarenheter av Tyson? Beställde nyss lite gräs från dom

mycket bra säljare.

Tyson
Bauta
Grinchen

där har du 3 bra kandidater till weed.
2018-08-12, 16:13
Medlem
Harbards avatar
Grönar Tigern. Bra brunt och snabbaste leveranstiden jag upplevt på FS!

Apoteksmamman's tjack var också bra, bättre än gatustandard och fick inga jobbiga effekter, bara skön vämre och speedad rakt igenom.
2018-08-12, 18:11
Medlem
SvaneGunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
mycket bra säljare.

Tyson
Bauta
Grinchen

där har du 3 bra kandidater till weed.

Ja, jag ändrade mig och beställde av Bauta i stället pga tidigare erfarenheter av dom. Redan markerat som skickat och vet att dom har bra grejer
Senast redigerad av SvaneGund 2018-08-12 kl. 18:16.
2018-08-12, 20:28
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishdicks
Lägger en varning för Primetime och deras verksamhet!

De påstår sig sälja Roche Rivotril från apotek. På annonsens sida syns en burk på bild och det står att det är äkta apoteksvaror.

Självklart tror man det bör vara så i och med dessa omständigheter, samt att Roche är svårare att förfalska och det hela kändes som ett säkrare kort då jag vill ha äkta vara för stabilitet och inte bli påverkad av medicinen.

De lurar säkert många på det här viset då äkta vara är en bristvara på FS.

Det man får är dock en helt annan sak..
Det är så extremt dåligt pressade tabletter att de måste vara pressade hemma i något kök med en dålig pillermaskin, så tom en nybörjare hade reagerat på det.
Trycken varierar även från tablett till tablett.
Detta säger väl det mesta..?

Noll stealth, kunde lika gärna stått vad som var i, ingen överdrift alls..
Förövrigt så var hälften av alla tabletter krossade. Hela påsen var helt vit och smulig pga dom dåligt pressade tabletterna. (50% av tabletterna var helt krossade).

Om det är någon som tvekar på mina påståenden så kan jag ordna bild på kalaset och vill se hur "äkta" rivotril ser ut från tablett till tablett..

Med tanke på övriga inlägg där folk inte får sina produkter så skulle jag undvika denna oärliga försäljare som pesten.

Falsk marknadsföring, falska varor och uteblivna leveranser... luktar lite unken räv här..

Låter sjukt kass, lägg upp bild! Delar din stealth- upplevelse, rent av skrämmande. Deras blistrade tabletter känns också egendomliga. Ser märkliga ut, smakar märkligt etc. En mycket skum aktör..testat något av pillren?
2018-08-12, 22:50
Medlem
Kvalitetsbutiken, någon med erfarenhet av deras Zopiklon?
2018-08-13, 00:04
Medlem
slicemenice1s avatar
Kvalitetsbutiken helt gröna samt 24h leverans.

Kan säga att det var de bästa Amfetaminet jag har tagit på länge, 14 års erfarenhet och detta tjack var inte att leka med, Pillertrillaren med tiden hade fint amfetamin och det är något tjack jag har mått bra av. Kan säga att detta var snäppet vassare än deras. Tjacket var vitt och var lite små fuktigt näst intill torrt. Du bankar ut det till mer än hälften utan som helst problem. Denna eufori var längesen man fick!

Rekommenderar starkt till Amfetamin brukare!
2018-08-13, 01:00
Medlem
billinge1992s avatar
Ursäkta om denna frågan ställts tidigare, kikade några sidor tillbaka iallafall men hittade inget.

Jag är inget benzoproffs, jag använder det vid behov helt enkelt. Men jag har en ganska enkel fråga, dessa Xanor 2MG stavar som personerna säger sig vara äkta Pfizer, är dessa verkligen äkta 2MG Pfizer stavar som man kan köpa på FlugSvamp? eller är det pressade tabletter? Pratar alltså om Alprazolam 2MG Stavar.
2018-08-13, 01:20
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Ursäkta om denna frågan ställts tidigare, kikade några sidor tillbaka iallafall men hittade inget.

Jag är inget benzoproffs, jag använder det vid behov helt enkelt. Men jag har en ganska enkel fråga, dessa Xanor 2MG stavar som personerna säger sig vara äkta Pfizer, är dessa verkligen äkta 2MG Pfizer stavar som man kan köpa på FlugSvamp? eller är det pressade tabletter? Pratar alltså om Alprazolam 2MG Stavar.

Nej, till 99% fejk. Håll dig till ksaol om du ska köpa alpra, det hade jag gjort iaf.
2018-08-13, 01:37
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicemenice1
Kvalitetsbutiken helt gröna samt 24h leverans.

Kan säga att det var de bästa Amfetaminet jag har tagit på länge, 14 års erfarenhet och detta tjack var inte att leka med, Pillertrillaren med tiden hade fint amfetamin och det är något tjack jag har mått bra av. Kan säga att detta var snäppet vassare än deras. Tjacket var vitt och var lite små fuktigt näst intill torrt. Du bankar ut det till mer än hälften utan som helst problem. Denna eufori var längesen man fick!

Rekommenderar starkt till Amfetamin brukare!
Håller med till 100% har lagt en till order hos dom på tjacket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in