2016-05-10, 15:37
Medlem
Någon annan som väntar post från BK och xtc? Markerat som skickat i söndags respektive fredag..
2016-05-10, 18:48
Medlem
SYLLDs avatar
Sluta nu, fått Lsd+Extacy från utlandet. . .allt kom fram.
2016-05-11, 11:58
Medlem
macdress avatar
Beställde från INKOGNITOS. Har inte kommit fram och har tagit över 7 dagar, arb. dagar..
2016-05-11, 12:55
Medlem
anapols avatar
Ska man börja bli nojig? Över en vecka sedan säljaren satte det som skickat..
2016-05-11, 19:14
Medlem
sturesons avatar
Har också väntat på ett paket som markerades skickat 2/5, så det har gått 7 arbetsdagar nu.

Väldigt konstigt, men känns bra att man inte är själv om det iallafall.

stureson
2016-05-11, 21:01
Medlem
Jag väntar också på leverans.. Order lagd 27/4, inte fått än. Däremot fått annat så sent som igår, beställt 2 dagar innan det kom. Lite orolig/frustrerad/irriterad blir man ju ändå

Btw, vem har bäst tjack inne just nu? Vad vet någon om MedicalC*C* ?
2016-05-11, 22:27
Medlem
macdress avatar
Samma här, har fått grejer från andra lagliga sidor typ tradera efter att jag lagt beställning på FS. Känns skumt att det är så många som det hänt för..

Har inte läst igenom tråden men står det något om detta i den:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=6407376

Är inte från Norrbotten men det verkar ju vara på kartan i alla fall.
Senast redigerad av macdres 2016-05-11 kl. 22:31.
2016-05-11, 23:00
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
Samma här, har fått grejer från andra lagliga sidor typ tradera efter att jag lagt beställning på FS. Känns skumt att det är så många som det hänt för..

Lät allt förutom bra det där...
Bara invänta & se vad fan den där nya lagen kommer innebära
2016-05-12, 02:15
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macdres

Det är ett tidskrävande arbete.. tror ej det går igenom men går det igenom så är det en stor sten som sätts i rullning. Tänk alla småföretagares brev/paket skall de gå igenom ? De är indentiska med många vendors...

men men går det igenom så kanske posten kan punktmarkera brev med folk som har narkotika brott eller diverse saker. puttar man lite på sekretesslagen så måste man ju göra något så "vanliga" människor inte drabbas tex genom att kolla brottsregister och då blir kanske påhittade lådor värdelösa. förstår ni ?.. Man använder näthandel för att det skall gå igenom får med sig alleman svensson "våga säga nig till droger och våld blabla" sen puttas det på massa andra saker..
2016-05-12, 02:20
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Någon annan som väntar post från BK och xtc? Markerat som skickat i söndags respektive fredag..
Haru fått paket från BK ? De hade lite strul förut men för min del styrde de upp det snyggt så för mig är dem LEGIT.

Om vi nu pratar om samma BK.
2016-05-12, 04:14
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Efter några år av felfria beställningar så verkar det som att mitt första brev som blivit skickat enligt säljare inte anländer.

Vad gör man nu? Rensa hela huset på dumheter och hoppas på det bästa eller är risken att de kommer hem till en så pass liten att man inte behöver bry sig? Inrikesbrev försvinner bara inte, så alternativen är att de blivit taget eller aldrig blivit skickat. Hur gör ni andra som varit i liknande sits?
Bara en liten fråga, vem är säljaren? Har också ett brev på vift, fått tre av fyra försändelser och det är jävla skumt.. =/
2016-05-12, 04:18
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Snorade just i mig ~100-150mg av Alliansens Röda Tjack (blir mer rosa när man mosar ut det och gör en lina) slog på riktigt fint nyss. Riiiktigt fint, har väl ingen direkt tolerans nu dock. Senast jag brukade var det flygresors/Littlefingers tjack som jag hade för någon månad sedan. Men detta röd/rosa är något annat, föredrar det helt klart!
Några benso på köpet också vilket är ett stort plus i min bok, då jag inte vill köpa några större mängder av dom.

Får se hur ruset tar sig, men jag är mycket nöjd so far stealth o leveranstid var kanon också
Älskar den röda skiten som ganska många har inne nu, bra jävla tryck i skiten.. Haha, ser ju ut som jävla playdolera dock.. Trodde jag hade blivit fetblåst när jag kollade första gången..

Döm om min förvåning när det fan var precis tvärtom. =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in