Jag köpte hårtrimmern från Wahl häromveckan. Redan klippt mig en gång själv så har redan sparat in vad trimmern kostade jämfört med att gå till frisör. Och det blev bra också
Skön maskin så återstår att se hur länge den håller med har kvar kvittot för ev garantiärenden.
Väldigt bra pris i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Expohunter
Vilka då? jag köpte några sådana med en gul etikett och de smakade horribelt. Fick kasta skiten. Men kan ha varit ett måndagsex.
Har köpt massa jalapenos på lidl och kvaliten kan variera, ibland är den överkokt och för mjuk och då är det ingen hit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amberfly
Överlägset på vad då? Utbud? Kvalitet? Något annat? På Lidl i stan där jag bor, så har de ett ganska klent utbud. Så där är Lidl inte överlägset bäst. När det gäller kvalitet, smak etc så märker jag ärligt talat ingen större skillnad mellan Lidls frukt och grönt, och andra butikers frukt och grönt. Så knappast bäst där heller.
Det är väl en av lidls strategier just att ha ett begränsat utbud. Istället för 'alla' sallatssorter som finns så har lidl kanske isberg, roman/cosmopolitan och det är det. Ica har säkert 12-16 olika sallater vilket så klart leder till högre svinn och förlorade pengar.
Lidl har inte 15 olika sorters sylt utan 2-3 stycken, osv. Det är en tydlig strategi.