2011-02-11, 14:59
Medlem
Tjippmunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Jag har tipsat om en del Lidl-favoriter tidigare i tråden, och ett nytt tips från mig till er som gillar chokladkakor (av den lite "finare" typen och ej av typen Marabou Mjölkchoklad) är Lidls egna chokladkakor av märket J.D. Gross. De finns i olika "styrkor", exempelvis Madagascar (46%), Ecuador (70%) och Arriba Superieur (81%) samt några till. Dessa är väldigt goda och prisvärda!
kan rekomendera den med karamell"crisp" i. 70%
Citera
2011-02-15, 07:41
Medlem
Lys avatar
Lidl har nån sorts fruktkvarg som är riktigt god. Den med vanilj var god iallafall. Och de har små vaniljpuddingar som inte är så dumma. Nu senaste tiden har de sålt väldigt fin litchie.
Citera
2011-02-16, 04:23
Medlem
Satanclauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emrish
köp inte deras ost, 2kg eller ngt .. smakar skitdåligt!
och en annan grej .. köpte rakhyvel 40st i 1 eller ngt sånt .. skärde mig flera ggr - slängde skiten

Jag har också i panik köpt Lidls hyvlar.. fiffan som att försöka skrapa av skägget med en rasp. Tom. bics billigaste ter sig som precisionsverktyg i jämförelse.
Citera
2011-02-16, 04:23
Medlem
Cracys avatar
Bra -

Energy Dryck
Choklad

Dåligt -

Allt annat
Citera
2011-02-18, 16:39
Medlem
Densomvet83s avatar
Finns croissants, 7 days tror jag dom heter, fyllda med choklad, för gott
Citera
2011-02-21, 08:29
Medlem
Cobra Styles avatar
Har inte hunnit testa så mkt ännu men köpte en påse av deras Jellybean som direkt gav mig en Flashback (no phun tended) till Londonresan och besöket inne på Selfriges Jellybeanaffär, även här beskrivs de olika färgernas smaker på baksidan på påsen och smakerna var fräscha, inte alls kemiska som man ibland kan få.

Håll er däremot ifrån deras ost & Guacamoledips i glasburkar, de är Slajmiga i konsistensen och smakar ren ondska!
Citera
2011-02-25, 16:55
Medlem
M&M kopian som jag glömt namnet på är goda.
Deras chokladmjölk är mkt bättre än arlas pucko på tetrapak.
Falukorven
Frukt Yoghurten från milbona
energi drycken
långskurna saltgurkan,trots att den innehåller färgämne som jag inte räknat med att saltgurka
ska göra.

Det sämsta jag köpt är nog hamburgare med bröd,förmodligen så var det inte mer än 20%kött
i burgaren heller.
Citera
2011-02-27, 01:58
Medlem
Lidls Cola Zero smakar så jävla äckligt, jag varnar er drick den för i helvete inte, lighten eller den vanliga är så mycket godare.
Senast redigerad av Dinka 2011-02-27 kl. 02:04.
Citera
2011-02-27, 09:33
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinka
Lidls Cola Zero smakar så jävla äckligt, jag varnar er drick den för i helvete inte, lighten eller den vanliga är så mycket godare.
Håller med. Går inte att dricka.

~Paul~
Citera
2011-02-27, 14:00
Medlem
Densomvet83s avatar
Citat:

Har inte provat Zero, inte ens provat på Coca Cola Zero, men den vanliga som lidl har är jävligt god, tycker jag.
Citera
2011-02-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densomvet83
Har inte provat Zero, inte ens provat på Coca Cola Zero, men den vanliga som lidl har är jävligt god, tycker jag.
Pratar du om den helt vanliga Freeway colan nu? Ja den är jävligt god om det är den du menar
Citera
2011-02-28, 01:12
Medlem
Densomvet83s avatar
Citat:
Pratar du om den helt vanliga Freeway colan nu? Ja den är jävligt god om det är den du menar

Exakt den jag menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in