2018-08-12, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Wow, har inte riktigt lagt märke till att AfS annonserar på Flashback. Någon skrev det tidigare minns jag nu i efterhand, men det är först nu som jag själv noterade att de annonserar flitigt. Nästan i varje forumdel (med några få undantag som sex- och drogforumet) annonserar de, och vid varje sidouppdatering brukar de finnas med någonstans på sidan. Smart att annonsera på Flashback där väldigt många invandringskritiker håller till. Gillar även den större annonsen som ibland dyker upp högst upp som jag såg för första gången nu:

"Dags att åka hem... för en halv miljon. Minst".

Gillar det där "minst" på slutet. En mycket viktig detalj.

Då verkar det vara ett givet läge att ta bort den flitiga grovjobbaren AD-Blocker på FB. Jag skulle bli mäkta besviken ifall jag går minste om sådana annonser. Här skall surfas oskyddat!
Citera
2018-08-12, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Är inte runt 100 pers ganska litet antal i en sådan stor stad som STHLM?

Det är snarare mycket. Just för att det är Stockholm, det är helg och det är vacker väder.
Ett nyetablerat parti dra inga stora folkmassor.

Jag tycker AfS gör rätt, dom streama sina möten och får ut sitt budskap utan att man behöver närvara, jag kan ligga gärna närvara i mobilen som att vara fysisk närvarande på möte.

Det kanske inte alltid är så lätt att få familjen att åka in till AfS möte, men dom säkerhets problem det finns med subversiva element ifrån VPK Ungdomsförbud.

Se bara på videon på https://www.youtube.com/watch?v=bSi5I78Vxvw , dagens poliser vet inte ens hur man swinga en batong och fostra kommunistpacket att uppföra sej. Se man bilder ifrån terrorstämplade FNL ifrån tidig 70 tal då slöddret protesterade emot USA frihetskrig i Indokina, då kunde polisen fostra kommunisterna att veta hut.

Notera att det är bara vit medelklass ungdom som skriker på videon ovan. Inga riktiga arbetare, har aldrig gjort ett hederlig handtag i hela sitt liv. Utan bara ett gäng skäggia tomtar som dyrka Motorhead och en samling fallna "tjejer" som skulle göra mer nytta på att sälja sina tjänster på Malmskillnadsgatan än att skrika om att AfS inte skall få hålla ett torgmöte.

Du får inga Södermalms journalister att skriva om AfS. Medan det skrivs spaltmeter om F! och den ondska som F! vill sprida till Svenska folket, så skriver inte journalisterna inte en endaste rad om de good guys som finns i AfS.

Asylrätten måste avskaffas snarast annars kommer vårt land att gå under.
Senast redigerad av Niggers 2018-08-12 kl. 03:30.
Citera
2018-08-12, 03:01
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Demokrati handlar om att folk har en åsikt, driver denna och inte straffas för det.

Verkligen? Så alla som talat emot massinvandringen, folkutbyte, kulturmarxistiskt flum som normkritik, HBTQ, genusgalenskap mm de senaste 30 åren har alltså inte straffas för det. Det är ju därför de goda demokratiska tidningar som till största delen ägs av Bonnierfamiljen ägnar sig åt att hänga ut invandringskritiska svenskar och statuera ett exempel om man inte rättar sig in ledet och håller tyst om de övergrepp som sker mot det svenska folket så förlorar du jobbet och blir brännmärkt för all evig tid. Du är ett praktexempel på ett korkat får. Du har ingen politisk bildning alls men Booma du loss, så får vi andra lite lyteskomik utan att betala för det.

Om nu SD ökar kraftigt kanske det är en kompass ifall de inte bedriver en politik som är tillräcklig att rädda Sverige att det finns potential för ett parti som AFS som kan axla den rollen istället.

I forntidens Grekland hade givetvis en sådan som Reinfeldt aldrig kunnat bli vald, landsförrädare blev dräpta utan rättegång.

Mäktigt med den jordbävning som kommer äga rum när AFS kommer in på valnatten, kan jag få en extra citronskiva till dina tårar?

Det har jag inte sagt. Det finns splittringar i samhället, idioter på vänsterkanten som hoppar på helt rationella människor, men också folk från NMR-håll och annat som gör detsamma. Folkvalda politiker som talar om att andra personer ska straffas för politik som de haft stöd för bland den stora skaran folk i Sverige ska inte vara politiker.

Att man har hängt ut folk i tidningar är fel. Men att straffa någon till dryga böter för "rasistiska" åsikter och i vissa fall faktiska rasistiska åsikter är en annan sak än att tala om att döma en tidigare statsminister för landsförräderi, som dessutom hade stort stöd bland befolkningen i stort.

Ni kommer ha väldigt svårt att värva röster med den inställningen, tyvärr. Men det är inte mitt arbete att inse det åt er. Ännu svårare blir det sedan att få inflytande.
Citera
2018-08-12, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Då verkar det vara ett givet läge att ta bort den flitiga grovjobbaren AD-Blocker på FB. Jag skulle bli mäkta besviken ifall jag går minste om sådana annonser. Här skall surfas oskyddat!

Jag använder också AD-blocker, förutom just på Flashback, då jag vill visa min uppskattning för Flashbacks existens. Plus att annonserna här knappast stör mig. På Youtube däremot är de ett absolut måste. Det var Youtube som drev mig till att skaffa AD-blocker, sedan dess har jag använt det överallt, förutom på Flashback som sagt. Det går nog inte att överskatta hur viktigt det här forumet är, framför allt när det gäller politiska- och samhällsfrågor.

Med tanke på hur många olika platser AfS kommer att besöka fram till valet, så vore det nästan som ett litet mirakel om det aldrig uppstod kaos från vänstern eller invandrare. Om så skulle ske så kommer det åtminstone ge AfS uppmärksamhet i MSM förhoppningsvis.
Citera
2018-08-12, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Det har jag inte sagt. Det finns splittringar i samhället, idioter på vänsterkanten som hoppar på helt rationella människor, men också folk från NMR-håll och annat som gör detsamma. Folkvalda politiker som talar om att andra personer ska straffas för politik som de haft stöd för bland den stora skaran folk i Sverige ska inte vara politiker.

Att man har hängt ut folk i tidningar är fel. Men att straffa någon till dryga böter för "rasistiska" åsikter och i vissa fall faktiska rasistiska åsikter är en annan sak än att tala om att döma en tidigare statsminister för landsförräderi, som dessutom hade stort stöd bland befolkningen i stort.

Ni kommer ha väldigt svårt att värva röster med den inställningen, tyvärr. Men det är inte mitt arbete att inse det åt er. Ännu svårare blir det sedan att få inflytande.

Quisling blev straffad efter det han gjorde emot Norge på 40 talet, då är det rimlig att de politiker som har gjort liknade gärningar emot Svenska folket också bli straffad. Reinfeldt flyktimgpolitik har skadat Sverige något enormt.
Senast redigerad av Niggers 2018-08-12 kl. 03:11.
Citera
2018-08-12, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Quisling blev straffad efter det han gjorde emot Norge på 40 talet, då är det rimlig att de politiker som har gjort liknade gärningar emot Svenska folket också bli straffad. Reinfeldt politik har skadat Sverige något enormt.

Quisling må ha varit en landsförrädare, men han försökte ändå inte ta död på alla norrmän genom ett lågintensivt folkmord, och göra Norge till en liten delstat i en större union som våra politiker planerar (EU). Jag har därför svårt att se jämförelsen, men jag förstår ju givetvis din tanke bakom och jag håller med. Reinfeldt (och många andra för den delen) ska ställas till svars.
Citera
2018-08-12, 03:14
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Quisling blev straffad efter det han gjorde emot Norge på 40 talet, då är det rimlig att de politiker som har gjort liknade gärningar emot Svenska folket också bli straffad. Reinfeldt politik har skadat Sverige något enormt.

Ok. Men du tycker inte att majoriten av befolkningen ska bestämma i Sverige? Vad jag vet så är det bara ett parti som driver frågan om åtal av politiker för landsförräderi och det är afs. Ska ni övertyga den övriga majoriteten som röstat på dessa politker att just dessa politiker ska åtalas? Hur tror ni det kommer gå?

Hur tänker ni här?
Citera
2018-08-12, 03:17
Bannlyst
Citat:

Vad du inte fattar att det finns inget tjänstemannaansvar längre som kan ställa till svars politiker som har bedrivit en skadlig politik, trots att du boomar loss kan du inte minnas att det var just Palme som tog bort detta vilket har lett till ödesdigra konsekvenser. Det är ingen på allvar inom AFS som vill förnöjes skull avrätta en annan person även om personen vore en skadlig politiker. Men där det har begåtts grova tjänstefel där biverkningar har lett till att flera tusen om inte hundratusentals svenskar har blivit märkta för sina liv pga av en skadlig politik t ex massinvandring. Så ska man inte kunna köpa sig fri från skuld för att man sålt ut sitt land till globalister för att sedan belönas med toppjobb på en bank efter avgått som partiledare som tack för tillgången till plundring av landet.

http://www.friatider.se/f-r-l-ng-och-trogen-tj-nst-reinfeldt-f-r-toppjobb-hos-bank-america-merrill-lynch

Jag har glömt det, vilka var det du röstade i förra valet och vilka kommer du rösta i detta val?
Citera
2018-08-12, 03:17
Bannlyst
Citat:
Ok. Men du tycker inte att majoriten av befolkningen ska bestämma i Sverige? Vad jag vet så är det bara ett parti som driver frågan om åtal av politiker för landsförräderi och det är afs. Ska ni övertyga den övriga majoriteten som röstat på dessa politker att just dessa politiker ska åtalas? Hur tror ni det kommer gå?

Hur tänker ni här?

Svenska folket visste inte vilken skit man skulle få med Reinfeldt. Man litade på att Reinfeldt skulle göra bra ifrån sej, sedan öppnade han kranen och släppte in allt bajsvatten som ville ha asyl i Sverige istället.
Citera
2018-08-12, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Quisling må ha varit en landsförrädare, men han försökte ändå inte ta död på alla norrmän genom ett lågintensivt folkmord, och göra Norge till en liten delstat i en större union som våra politiker planerar (EU). Jag har därför svårt att se jämförelsen, men jag förstår ju givetvis din tanke bakom och jag håller med. Reinfeldt (och många andra för den delen) ska ställas till svars.

Det är sant, det gör Reinfeldt handlingar till värre. Quisling samarbetade bara med en ockupationsmakt, som inte gjorde så mycket skada på Norge, Tyskarna rensade bort lite kommunister och andra dåliga människor. Tage Erlander var chef för dom Svenska lägren som gjorde likadant, man internerade dom onda människor som var farliga ha ute i samhället.

USA gjorde likadant med Japaner..
Senast redigerad av Niggers 2018-08-12 kl. 03:23.
Citera
2018-08-12, 04:32
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Det var bara idag som William Hahne i sitt tal sade att Fredrik Reinfelt var en landsförrädare och att han ska kämpa för att han ska dömas under riksrätt. 99% av Sveriges befolkning ryser när de hör sådant. Personer som ser så på vår demokrati på detta sätt är tveksamma val, men detta kommer afs ha problem med i framtiden, om de ens kommer in i riksdagen.

Jag är tämligen övertygad om att du har fel.

Många Svensson kokar inombords och jag tror att såna här uttalanden gynnar AfS.

Glöm inte att det är ett parti fyllt av riktigt smarta och strategiska människor. Inte karriärpolitiker som anlitar PR-bolag för att få igång bra kampanjer. Jag vågar nästan lova att allt som AfS gör är genomtänkt på många plan. Många i toppen kan det politiska spelet och t.ex. Kasselstrand har ju varit på nationalist scenen sen 2008ish? De vet hur man ska spela spelet och jag tror att efter idag, med tanke på att det säkert var 1000 Pers på Sergels torg så är riksdagsinträde i år fullt möjligt. Jag blir ännu mer övertygad när jag pratar med andra anhängare. Ordet sprids snabbt och högt, och SD har svikit Många, inkl. Mig.
Citera
2018-08-12, 06:37
Medlem
tclaessons avatar
Trevligt med lite siffror under upptakten på Långholmen. 1200 aktivister, 5000 beställningar med valsedlar utskickade och i snitt 200 nya beställningar trillar in varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in