"Kört rakt ner i diket med detta?"
Om han jobbat på Disneyklubben kanske.
Herregud vad ängsliga människor är idag. Funderar på om vi faktiskt behöver ett rejält jävla världskrig för att rensa ut alla dessa patetiska människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Asgard82
Patetiskt, hade han bara gillat läget och fattat vad "live" betyder så hade det varit lugnt. En så jävla korkad tönt.
Jag blir lite nyfiken ifall Harakiri-gubben har tillstånd, eller behövs det tillstånd ifall man inte lagrar filmen själv? Rimligtvis borde man behöva tillstånd ändå, hans kamera tar dessutom bilder en bra bit utanför sin vagn på allmän plats och därmed behöver man tillstånd enligt vad jag kan utläsa av Datainspektionen.
Ser du hur full han är? Hade han inte varit korkad i det tillståndet hade det varit något som var snett.
Gällande korvgubbens tillstånd så behöver han inte tillstånd för att det, just för att det är livestream. Att alla sedan kan sitta hemma och spela in det och lägga ut det på nätet spelar ingen roll i lagens mening. Ganska sjukt men så är lagen. Hade haft respekt för Petter om de faktiskt piskat upp korvis just för att det gäller det här med att filma och integritet. Han förtjänar hård misshandel för det han gör. Bor inte ens i Stockholm och besöker det ytterst sällan så det spelar inte mig någon roll i praktiken, men principen.