2018-08-11, 22:44
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=2PQpHIOv2s4

Slutet börjar hoten. Han kallar fram sina grabbar som tydligen ska sätta dit harakirigubben för att denne endast livear vilket han gjort nu i flera år.

Han var en ordentlig rap-mysgubbe för allmänheten under många många och låna år, varit med i SVT:s Så mycket bättre (där egentligen den svenska yttersta topp-eliten endast verkar få plats) och fått miljontals populiströster med detta, m.a.o omtyckt som aldrig förr och startat eget hamburgerhak på toppen av detta. Sponsorerna har väl knappast gömt sig. Men med denna tabbe gjort, har han med detta nu kört ner karriären i diket? Eller måste detta komma ut i ljuset för allmänheten (offentligheten) först?
Senast redigerad av Glandin 2018-08-11 kl. 22:48.
Citera
2018-08-11, 22:47
Medlem
Denoms avatar
Finns redan en tråd om Harakirigubben ni kan prata i, hans karriär är väl inte ens mycket att hurra för nu längre ändå heller?
Citera
2018-08-11, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Finns redan en tråd om Harakirigubben ni kan prata i, hans karriär är väl inte ens mycket att hurra för nu längre ändå heller?

Fast här belyses knappast Harakirigubben. Det är Petters tabbe diskussionen (i huvudsak) handlar om. Harakiri råkar bara vara "miljön" där det hänt.
Citera
2018-08-11, 22:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glandin
Fast här belyses knappast Harakirigubben. Det är Petters tabbe diskussionen (i huvudsak) handlar om. Harakiri råkar bara vara "miljön" där det hänt.
Han har väl alltid varit lite instabil?
Citera
2018-08-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glandin
https://www.youtube.com/watch?v=2PQpHIOv2s4

Slutet börjar hoten. Han kallar fram sina grabbar som tydligen ska sätta dit harakirigubben för att denne endast livear vilket han gjort nu i flera år.

Han var en ordentlig rap-mysgubbe för allmänheten under många många och låna år, varit med i SVT:s Så mycket bättre (där egentligen den svenska yttersta topp-eliten endast verkar få plats) och fått miljontals populiströster med detta, m.a.o omtyckt som aldrig förr och startat eget hamburgerhak på toppen av detta. Sponsorerna har väl knappast gömt sig. Men med denna tabbe gjort, har han med detta nu kört ner karriären i diket? Eller måste detta komma ut i ljuset för allmänheten (offentligheten) först?

Alltid kul när hycklande akademiker / akademikerungar och nyliberaler visar sina rätta jag. Hoppas det får stor spridning och att många inser att han är mest inne i det här för sponset och degen och mindre för att han är en så (o)schön snubbe.
Citera
2018-08-11, 22:57
Medlem
Eh nej...Han hade varit ute och druckit och ville inte bli live-sänd när han bara ville ha lite fyllekäk...?

Så vad hände då...

Ingenting?
Citera
2018-08-11, 23:03
Medlem
Fake news. Låter jättesannolikt att Petter som har en död karriär bakom sig orkar dyka upp hos harrakirigubben som har en, om möjligt ännu dödare karriär bakom sig. Kan inte båda bara slappa av och ta ett vanligt jobb som busschaufförer eller så?
Citera
2018-08-11, 23:07
Medlem
Patetiskt, hade han bara gillat läget och fattat vad "live" betyder så hade det varit lugnt. En så jävla korkad tönt.

Jag blir lite nyfiken ifall Harakiri-gubben har tillstånd, eller behövs det tillstånd ifall man inte lagrar filmen själv? Rimligtvis borde man behöva tillstånd ändå, hans kamera tar dessutom bilder en bra bit utanför sin vagn på allmän plats och därmed behöver man tillstånd enligt vad jag kan utläsa av Datainspektionen.
Citera
2018-08-11, 23:09
Medlem
Alltså shit vad cringe, ringer folk. Grow up.
Citera
2018-08-11, 23:12
Medlem
franges avatar
Jag vet inte - jag har själv arbetat med att langa fyllekäk under mina dagar i arbetslivet - och kan säga att Harakirigubben aktivt letar efter att skapa tjafs och att få tjafsa med folk. Detta av att kolla på hans egna klipp. Han är ju den som startar många av bråken

Så han får fan skylla sig själv.
Citera
2018-08-11, 23:21
Medlem
Det är en mänsklig rättighet att få vara full och dum ibland.

Inget handgemäng blev det ju heller så....

Lite pinsamt att han ringer efter ”boysen” i hans ålder men som sagt han var ju full. Då får man vara lite ubercool.
Citera
2018-08-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jag vet inte - jag har själv arbetat med att langa fyllekäk under mina dagar i arbetslivet - och kan säga att Harakirigubben aktivt letar efter att skapa tjafs och att få tjafsa med folk. Detta av att kolla på hans egna klipp. Han är ju den som startar många av bråken

Så han får fan skylla sig själv.

Han får ju PR av det. Hans livekamera har fått stort genomslag och många känner till stället. Jag har aldrig köpt mat av honom och är nog lite för artig oavsett berusningsgrad för att komma i närkamp med honom. Visserligen tar jag inte skit, men till skillnad från genomsnittet av människor som köper av honom så beställer jag genom att säga t.ex. "en grillad med bröd tack" och säger "tack" artigt när jag får korven. Väldigt få har jag sett som faktiskt beställer och talar särskilt trevligt med honom.

Förvånar mig faktiskt att folk är så dryga när man beställer eller köper saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in