2008-10-16, 01:38
Medlem
Bossemasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossemaster
Hela grejen för mig med kola är ju att inte bli uppfuckad som en nervös telefonkiosk. Vill ni bli kickade kör LSD eller snapsa absint. Har haft ett par bekanta som provat kola första gången o mer eller mindre suttit o väntat på den "stora smällen". Jag gillar kontroll o med kola så behåller jag den. En polare sa -:Fan va skön jag känner mig men när kickar det? Sen insåg han själv att det var ju exakt det som hänt. Droger är individuellt, vissa mår bäst på alkohol andra gillar att röka etc. Men man kommer alltid förvänta sig ett liknande rus som den drog man använt tidigare (inkl. alkohol som absolut klassas som en drog)

Rakt upp o ner skulle jag vilja tipsa om en dokumentär som HBO gjorde nåt år sedan. Dope Sick Love N.Y (finns på TPB). Hade rätt så hård bakis ångest efter för mycket näsa o dricka, kollade denna och kände att jag trots var i hyfsad fas Moralböga mig gärna men jag säger bara SE DEN!!!!!

Dags för en bira sen säng!

Glömde igen
Citera
2013-06-16, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOiD
Dagens i-landsproblem

Word bro! Jobbigt när kroppen säger ifrån så lite när det ger så mycket. Haha.
Citera
2013-06-16, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtongastar
Word bro! Jobbigt när kroppen säger ifrån så lite när det ger så mycket. Haha.
Är ditt medhåll så pass intressant så man behöver bumpa en flera år gammal tråd ?
Citera
2013-06-16, 15:10
Medlem
MrTruckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Är ditt medhåll så pass intressant så man behöver bumpa en flera år gammal tråd ?

Vad gör de? Fick du rännskita lr?
Citera
2016-08-25, 09:21
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Enligt wikipedia så har kola en biotillgänglighet som lyder:
Oral: 33%
Nasal: 19% (11%–26%)[1]
vilket betyder att den skulle ha högre biotillgänglighet oralt än nasalt, därmed mer kola för pengarna ifall man bombar och högre effekt...

http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine

Ursäkta trådlyftet, men wikipedia nämner numera helt andra siffror:

"Contrary to popular belief, both ingestion and insufflation result in approximately the same proportion of the drug being absorbed: 30 to 60%"

Bomba bör fungera således, men kicken uteblir och det är ju den man är ute efter. Bästa valet om man inte kan snorta borde väl vara att lägga en hög under tungan, eller gnida in i tandköttet.. Lider själv av en sabbad näsa för tillfället, så jag griper efter halmstrån..
Senast redigerad av GlennGBG 2016-08-25 kl. 09:24.
Citera
2016-08-28, 22:57
Medlem
Pissrannans avatar
Det jobbiga med ladd om man är sugen, men inte kan snorta p.g.a. känslig näsa är att det finns få alternativ. Som tidigare sagt, snoken eller i venen är det som gäller. Ett andra alternativ är att fixa tjack. Tjacket kan borde snortas, tas oralt, IV eller rektalt. Snorta och inta oralt (bomba) är det vanligaste sättet att inta det men vana användare som använt en längre tid går över till nålen då snorta och bomba det inte ger någon rush längre. Har du känsliga blodkärl i näsan så bör du undvika att inta narkotika nasalt. Tjack är alternativet om du inte kan tänka dig att injicera kokainet men till skillnad från kokain så håller ruset i sig längre och du kommer få svårt att både sova och äta inom de närmsta 24 timmarna och få brottas med ångest och dysfori när du landar. Kokainets rus är kortvarigare och kan fyllas på varje 30-45 min och när man festat klart för natten/kvällen så är det inga problem att ta en nattmacka och knoppa in.
Citera
2018-08-10, 21:01
Medlem
s0rk3ns avatar
Gammal tråd. Det jag var mest intresserad av när det gäller att bomba cola är att då skulle man slippa gå runt och dra sig för näsan och vara orolig att någon ska se att man ser ut som en sockerbagare, om man är på krogen eller liknande. näsan rinner ju och man låter som man har en dunderförkylning om man har hållit igång ett tag. Det skulle vara perfekt!

Btw om man ska röka det skulle det funka att slicka på en cigg, rulla i lite ladd och bara köra.

Och ni som säger att magen skulle fucka ur om man fick ladd i magen, vart tror ni laddet tar vägen efter man har dragit upp det i snoken. allt tas ju inte upp i näsan.

/ Nyfiken
Senast redigerad av s0rk3n 2018-08-10 kl. 21:04. Anledning: kom på mer
Citera
2018-08-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s0rk3n
Gammal tråd. Det jag var mest intresserad av när det gäller att bomba cola är att då skulle man slippa gå runt och dra sig för näsan och vara orolig att någon ska se att man ser ut som en sockerbagare, om man är på krogen eller liknande. näsan rinner ju och man låter som man har en dunderförkylning om man har hållit igång ett tag. Det skulle vara perfekt!

Btw om man ska röka det skulle det funka att slicka på en cigg, rulla i lite ladd och bara köra.

Och ni som säger att magen skulle fucka ur om man fick ladd i magen, vart tror ni laddet tar vägen efter man har dragit upp det i snoken. allt tas ju inte upp i näsan.

/ Nyfiken
Det är nog inte speciellt farligt att svälja 100mg ladd, men något rus kommer du inte få. Att röka direkt på en cigg kanske kan ge liten effekt, kanske mer effekt om du redan är laddad. Ska du röka så koka crack av det, det tar 10 minuter och allt du behöver finns på Konsum (tom laddet då )
Citera
2018-08-10, 21:16
Medlem
s0rk3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Det är nog inte speciellt farligt att svälja 100mg ladd, men något rus kommer du inte få. Att röka direkt på en cigg kanske kan ge liten effekt, kanske mer effekt om du redan är laddad. Ska du röka så koka crack av det, det tar 10 minuter och allt du behöver finns på Konsum (tom laddet då )

Hur fan bär man sig åt då?

red. kan ju googla

hittade ej något vettigt
Senast redigerad av s0rk3n 2018-08-10 kl. 21:34. Anledning: ändring
Citera
2018-08-11, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s0rk3n
Hur fan bär man sig åt då?

red. kan ju googla

hittade ej något vettigt
Crackrecept finns i överflöd på Internet. Googla på engelska så kommer du hitta. "How to make crack" eller "crack recipe" skulle jag tro funkar. Har själv googlat fram crackrecept, av ren nyfikenhet. Jag har aldrig kokat själv.

Men om du nu inte kan snorta av någon anledning så tror jag att rövpanna borde fungera, du får googla på det också
Citera
2018-08-11, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steven_cs
Har för mig att bomba cola inte har någon märkbar effekt...

Edit: man kan även "gnugga" in det på tandköttet, men sen hur bra det är i längden låter vi vara osagt just nu för jag orkar inte ens tänka på det för tillfället...

Hahaha.. asså ni är ju roliga.
Klart du kan bomba grabben, det blir bara lite dyrt för dig.
Bomba på!
Citera
2018-08-11, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Crackrecept finns i överflöd på Internet. Googla på engelska så kommer du hitta. "How to make crack" eller "crack recipe" skulle jag tro funkar. Har själv googlat fram crackrecept, av ren nyfikenhet. Jag har aldrig kokat själv.

Men om du nu inte kan snorta av någon anledning så tror jag att rövpanna borde fungera, du får googla på det också
Jag har en bättre idé.

1. Sälj kokainet
2. Köp mycket tjack
3. Stanna hemma och punda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här