2007-12-11, 15:36
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steven_cs
Troligtvis har du fått väldigt dålig cola... byt cola kran
Annars kan du testa att ta colan när du är full istället.. Ska tydligen ge en helt annan upplevelse av det...

Edit: glömde fråga.. hur mycket cola tog du och under hur långtid? när du väl tog då...

ne kolan var det inga fel på för jag var fan den enda som inte fick någon märkvärd effekt och vi alla var packade båda gångerna. så jag tror ärligt talat att jag haft lite för höga förväntningar på kola.

jag drog först ca0,6g och andra gången aningen mer jag väge inte upp det jag tog lite på ögon mått och inte efter mitt ögonmått utan efter min kola älskande polares ögonmått.
Citera
2007-12-11, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
ne kolan var det inga fel på för jag var fan den enda som inte fick någon märkvärd effekt och vi alla var packade båda gångerna. så jag tror ärligt talat att jag haft lite för höga förväntningar på kola.

jag drog först ca0,6g och andra gången aningen mer jag väge inte upp det jag tog lite på ögon mått och inte efter mitt ögonmått utan efter min kola älskande polares ögonmått.

kan stämma mycke väl att du hade alldels för höga förväntnigar...
va samma sak flr mej i början...ha inga förväntnigar o lör känna charmen med kola ruset så sk du se att du oxå kommer gilla de prova de några gånger nykter oxå effekten blir kanske lite mindre men ändå lättare att "upptäcka" de än om du är skitpackad o alrig tagit kola förr...lycka till
Citera
2007-12-11, 16:43
Medlem
Kola bör administreras genom en slemhinna (näsa, tandkött, kuken(?) för bästa effekt.
Citera
2007-12-11, 17:28
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jona..s.
Jag har ytliga blodkärl i näsan, och det gör ont att snorta

alla har ytliga blodkärl i näsan, och det "gör ont" på alla mer eller mindre (nu ska tuffingarna givetvis säga att "nä det gör inte alls ont, jag är så tuff" etc).

sluta lipa.......
Citera
2007-12-11, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
alla har ytliga blodkärl i näsan, och det "gör ont" på alla mer eller mindre (nu ska tuffingarna givetvis säga att "nä det gör inte alls ont, jag är så tuff" etc).

sluta lipa.......

Det gör faktiskt inte ont
Svida till kan det göra, men ont är väl att ta i
Citera
2007-12-11, 17:38
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steven_cs
Det gör faktiskt inte ont
Svida till kan det göra, men ont är väl att ta i

men det är ju det han menar, det svider lite så, "ajaja" då gör det ont och han kan inte snorta..
Citera
2007-12-11, 17:45
Medlem
Blue_berrys avatar
Kolan kommer väl att bedöva näsan rätt fint?
Citera
2007-12-11, 23:00
Medlem
Neffins avatar
Tycker att om du ska knarka så får du tåla lite smärta, Det går över mycket snabbt och du kommer inte tänka på det efter det

Skulle föreslå att du snyter dig innan och fuktar med lite vatten inne i näsan innan du snortar, Då blir det nog lättare.
Citera
2007-12-11, 23:05
Medlem
NOiDs avatar
Dagens i-landsproblem
Citera
2007-12-11, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _ryan
Hehe, inte lime va? Tror att det är kalk som åsyftas...
Av lime hade kolan hydroliserats precis som av magsyran..
Citera
2007-12-11, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

sluta lipa.......

yeah yeah, Jag har haft näsblod i en längre period, och bränt min näsa. Den är redan fuckad som den är, vill inte få mer skador på den. Förra gången jag snortade blödde jag i 2 dagar , rätt så konstant. dock av amf.
Citera
2007-12-13, 00:16
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jona..s.
Jag är medveten om att det finns ett kokain FAQ, men hittade inte så utförlig info där. Och får mer uppmärksamhet genom att skriva en ny tråd. ^^

Jag har ytliga blodkärl i näsan, och det gör ont att snorta, är dock ruskigt sugen på kokain, men har hört att det enda sättet att ta det är genom näsan. Finns det verkligen inget annat bra sätt? Som med tjack t ex.

Att gnida in det i tandköttet eller slicka upp det fungerar faktiskt. Inte riktigt lika bra som i näsan dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in