Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 00:13
  #3157
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdkennet
"Sakliga belägg". Du det räcker med ett sunt förnuft, även en femåring skulle förstå att det där är enbart rappakalja.

"Sunt förnuft" säger han som spekulera i att Fjälling skulle ha drabbats av ett psykisk sammanbrott på grund av syrebrist och att det skulle ha förklarat satsningen Graskning Sverige.

Eller med dina egna ord "pinsamt hatorgan".

Nej du, än så länge verkar du inte stå på en stabil grund i din kritik.

Du insinuerade att jag skulle ha tagit din kritik mot GS personligt, svaret är nej.

Däremot kan jag konstatera att du verkar lida av hjärnspöken.
Citera
2018-06-24, 03:15
  #3158
Medlem
Enmansdemos avatar
För låg aktivitetet, inte ett samtal på en månad nu.....och Gransknign i sverige sitter i exakt samma båt som jag (symbal)
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-06-24 kl. 03:56.
Citera
2018-08-10, 14:39
  #3159
Medlem
En månad kvar till valet. Johan Andersson kör på hos feministinspektionen och avslöjar faktiskt.se på SVT
https://youtu.be/9hxmF9FzfxY
Varför får Johan Andersson inte fler uppföljare?
Citera
2018-08-10, 23:32
  #3160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
En månad kvar till valet. Johan Andersson kör på hos feministinspektionen och avslöjar faktiskt.se på SVT
https://youtu.be/9hxmF9FzfxY
Varför får Johan Andersson inte fler uppföljare?

Haha. Anonyma GS muppar? Som ni ser i tråden, rätt bortglömda nu.

En stackars YT tråd? Fniss.

Fabian, om jag vore du så skulle jag lägga om strategi. Att vara anonyma och runka till vad nån makthavare säger är så ute.
Citera
2018-08-11, 01:07
  #3161
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Haha. Anonyma GS muppar? Som ni ser i tråden, rätt bortglömda nu.

En stackars YT tråd? Fniss.

Fabian, om jag vore du så skulle jag lägga om strategi. Att vara anonyma och runka till vad nån makthavare säger är så ute.

Granskning Sverige var nog det bästa som hänt och fler borde ta efter. Makten i Sverige fruktade dem och lyckades stänga ned dem från Youtube. De regimvänliga skrockar. Svenska folket vinner dock ingenting alls. När svensken lyssnde på alla GS-klipp blev han istället heligt förbannad. Så ruttet har det nya Sverige visat sig vara. Du Sotnosens hör till det genomruttna.

Skratta ni men svenska folket vinner inte på det. Å ena sidan skiter ju du i det. Sverige lär fortsätta att bli ett sämre land kännetecknat av tilltagande censur och hundratusentals fler MENA-invandrare kommer att invandra. Medvetet förstörs Sverige. Det blir fattigare, alltmer obehagligt och allt mindre svenskt
Citera
2018-08-11, 01:30
  #3162
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
En månad kvar till valet. Johan Andersson kör på hos feministinspektionen och avslöjar faktiskt.se på SVT
https://youtu.be/9hxmF9FzfxY
Varför får Johan Andersson inte fler uppföljare?
Bra fråga. Jag tror att det beror på flera samverkande faktorer. Dels är det många som ännu inte förstått HUR ruttet mycket är i Sverige, precis som MagnusBengtsen påtalar ovan. Dels är det svårt att göra det Johan gör. Jag tror att de som har kunskap och potential att göra det som Johan gör är fullt upptagna med egna projekt. Tiden räcker helt enkelt inte. Fler behöver ”vakna upp” innan det är för sent.
Citera
2018-08-13, 23:23
  #3163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Bra fråga. Jag tror att det beror på flera samverkande faktorer. Dels är det många som ännu inte förstått HUR ruttet mycket är i Sverige, precis som MagnusBengtsen påtalar ovan. Dels är det svårt att göra det Johan gör. Jag tror att de som har kunskap och potential att göra det som Johan gör är fullt upptagna med egna projekt. Tiden räcker helt enkelt inte. Fler behöver ”vakna upp” innan det är för sent.

Nä, anonyma fjantar som intervjuar makthavare och tror att man ska kunna ha en bra dialog?

Så jävla ute idag.

Stå upp för vilka man är så kanske man får lite respekt istället.
GS med omnejd är inget annat är fega.
Citera
2018-08-14, 00:08
  #3164
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Nä, anonyma fjantar som intervjuar makthavare och tror att man ska kunna ha en bra dialog?

Så jävla ute idag.

Stå upp för vilka man är så kanske man får lite respekt istället.
GS med omnejd är inget annat är fega.
Är demokrati ute, tycker du? Det är ett synsätt som stämmer bra med anti-demokrater som #jagärhär och dess gelikar. Du framträder även som en tydlig anti-demokrat i #jagärhär-tråden.

Dialogen omöjliggörs av makthavare som saknar vilja eller förmåga att följa de normer som får vårt samhälle att fungera. Det är ett uppenbart demokratiproblem som GS gång på gång påvisar. Här är ett lysande exempel bland många:
SVT:s fake news råkar avslöjas - av deras egen expert
https://www.youtube.com/watch?v=KIx_ss4C6Bk

Det är bedrövligt att höra hur den ansvariga på ”Faktagranskaren” blir svarslös och lägger på luren. ”Jag ska på möte” eller ”jag tror inte vi kommer längre nu” är klassiska sätt för fega makthavare att smita undan. Det är fegt om något.
Citera
2018-08-15, 21:46
  #3165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Är demokrati ute, tycker du? Det är ett synsätt som stämmer bra med anti-demokrater som #jagärhär och dess gelikar. Du framträder även som en tydlig anti-demokrat i #jagärhär-tråden.

Dialogen omöjliggörs av makthavare som saknar vilja eller förmåga att följa de normer som får vårt samhälle att fungera. Det är ett uppenbart demokratiproblem som GS gång på gång påvisar. Här är ett lysande exempel bland många:
SVT:s fake news råkar avslöjas - av deras egen expert
https://www.youtube.com/watch?v=KIx_ss4C6Bk

Det är bedrövligt att höra hur den ansvariga på ”Faktagranskaren” blir svarslös och lägger på luren. ”Jag ska på möte” eller ”jag tror inte vi kommer längre nu” är klassiska sätt för fega makthavare att smita undan. Det är fegt om något.

Demokrati?? Tror du har en annan syn på demokrati än vad jag har..
Att svara på frågor ska alla demokratiska företräden göra. Har hört GS intervjuer och läst GS mallar för hur en intervju går till och även hört hur extremt klippta dessa intervjuer är.
GS klipper och klistrar i ljudfilerna så att det ska passa deras agenda. Detta är inget nytt.
GS tror att ingen annan i världen har tillgång till ljudredigerarprogram tydligen.
Guess en gång till.

GS är totalt ute. Många skrattar bara åt dessa ljudfiler, intevjutekniken som är under det normala.
Så snälla GS, kloka er inte för journalister. Det är ett hån mot alla som faktiskt har journalistexamen.
Faktiskt.
Citera
2018-08-15, 22:22
  #3166
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Demokrati?? Tror du har en annan syn på demokrati än vad jag har..
Att svara på frågor ska alla demokratiska företräden göra. Har hört GS intervjuer och läst GS mallar för hur en intervju går till och även hört hur extremt klippta dessa intervjuer är.
GS klipper och klistrar i ljudfilerna så att det ska passa deras agenda. Detta är inget nytt.
GS tror att ingen annan i världen har tillgång till ljudredigerarprogram tydligen.
Guess en gång till.

GS är totalt ute. Många skrattar bara åt dessa ljudfiler, intevjutekniken som är under det normala.
Så snälla GS, kloka er inte för journalister. Det är ett hån mot alla som faktiskt har journalistexamen.
Faktiskt.
Du gör dig som vanligt till åtlöje genom att upprepa samma osakliga argument som du redan upprepat gång på gång UTAN några faktiska belägg. Visa konkreta exempel som belägger det du påstår. Annars framställer du bara dig själv som en babblande idiot.
Citera
2018-08-15, 22:29
  #3167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Du gör dig som vanligt till åtlöje genom att upprepa samma osakliga argument som du redan upprepat gång på gång UTAN några faktiska belägg. Visa konkreta exempel som belägger det du påstår. Annars framställer du bara dig själv som en babblande idiot.

Om du som lyssnare inte inte kan höra skillnaden på ljudfil och ljudfil som är redigerad så ska du nog vara tyst.
Jag vänder mig till de anonyma och fega i GS. Inte till dig Totius.

Du får lyssna bättre.
Citera
2018-08-16, 00:33
  #3168
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Om du som lyssnare inte inte kan höra skillnaden på ljudfil och ljudfil som är redigerad så ska du nog vara tyst.
Jag vänder mig till de anonyma och fega i GS. Inte till dig Totius.

Du får lyssna bättre.
Inte nog med att du avslöjar dig själv som en babblande idiot som aldrig kan belägga sina påståenden med konkreta exempel. Du avslöjar också att du inte kan något om medieproduktion. Att redigera råmaterialet är en självklar del av det redaktionella arbetet.

Du verkar väldigt korkad, Sotnosens. Men jag är tålmodig. Förklara nu på vilket sätt inspelningen i mitt inlägg 14/8 ovan är ”extremt klippt” så att det ska ”passa deras agenda”.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback