2018-05-22, 17:02
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Anledningen till att du nämns är mitt inlägg från den 16/4:

Dina inlägg finns här: https://twitter.com/search?l=&q=from%3AGnidleif1337%20%40GranskningSve %20OR%20%40FabianFjalling&src=typd

Det är ingen ”konspiration” att du och dina gelikar skriver en massa skit om GS som ni inte belägger med fakta. Det är faktiska förhållanden. Du skriver osakliga dumheter, som här:
Du frågar mig om jag har läst >250 sidor vansinnigt svammel om en journalist? Nej.. nej det har jag inte.
https://twitter.com/Gnidleif1337/status/985807165356150784

Du svamlar och hoppar på GS utan att veta vad du pratar om. Du agerar som en babblande idiot.

Idioten i den där tråden frågade om jag hade läst hela tråden, jag hade läst delar av tråden. Det dög tydligen inte. Detta är inte viktigt nog för mig för att jag ska slösa bort mitt liv på att läsa 250 sidor trams på flashback om ämnet. GS är skräp för att dom är äckliga hycklare och värdelösa foliehattstroll som ringer folk och beter sig som lågintelligenta apor som i efterhand måste klippa sönder sitt värdelösa material för att inte framstå som totalt meningslösa som dom faktiskt är. Jag vet inte riktigt vad du vill ha för substans mer än det, jag anser att de hjälper till att förstöra Sverige och hatar skiten ur varenda jävla idiot som har med det där att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
Vad jobbigt det måste vara att vara ett regerings/etablissemangstroll.

Pengarna på banken. Nu ska ja bara hitta på något att skriva. Jag kan va lite hånfull och använda fula ord. Det retar säkert någon.

Så kommer någon med en liten fråga och hela korthuset rasar.
Då drar man till med "Var nu snäll, ditt korkade jävla våp"

Pengarna på banken? Vad fan yrar du om? Hade jag fått betalt av någon för att skriva trams till er så hade ni drunknat i skiten, du inser det va? Ät skit, din värdelösa jävla kackerlacka.
Citera
2018-05-22, 19:07
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
Idioten i den där tråden frågade om jag hade läst hela tråden, jag hade läst delar av tråden. Det dög tydligen inte. Detta är inte viktigt nog för mig för att jag ska slösa bort mitt liv på att läsa 250 sidor trams på flashback om ämnet. GS är skräp för att dom är äckliga hycklare och värdelösa foliehattstroll som ringer folk och beter sig som lågintelligenta apor som i efterhand måste klippa sönder sitt värdelösa material för att inte framstå som totalt meningslösa som dom faktiskt är. Jag vet inte riktigt vad du vill ha för substans mer än det, jag anser att de hjälper till att förstöra Sverige och hatar skiten ur varenda jävla idiot som har med det där att göra.
Med ”substans” i denna tråd avses ”verkligt innehåll”, ”det väsentliga”, ”kärna” etc. (https://www.synonymer.se/sv-syn/substans) gällande reportagekanalen Granskning Sverige. Du presenterar inte någon sådan substans utan bara en mängd invektiv och subjektiva åsikter utan saklig koppling till Granskning Sverige. Sammanfattningsvis skitsnack.

Tråden på Twitter började här 2018-04-15:
Granskning Sverige @GranskningSve
Flashbacktråden om @MathiasStahle på @ekuriren är just nu klockren & avslöjar att han är mytoman. Han har råkat försäga sig & erkänt att han ljugit ihop historien om "Trollfabriken" (FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige #svpol
Det kan man kalla gräv!
https://twitter.com/GranskningSve/status/985770537224941568

Inlägget om Mathias Ståhle är detta 2018-04-15: (FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Där framkommer att Mathias Ståhle uppenbarligen ljög ihop ”granskningen” av ”Trollfabriken” och sedan VÄGRADE att låta Granskning Sverige komma till tals. Och detta med stöd av sin chef Eva Burman.
Citat:
[...]
Alltså: ”Men varför skulle jag svara? Det är två anonyma nättroll som leker privatdetektiver. Det finns ingen som helst anledning att föra en konversation med dem.

Så inihelvete vidrigt! Ljug ihop något som passar ditt syfte. Publicera och gör dig onåbar för de som drabbas. MED din chefs stöd! Fy fan.

VAD ger dig rätt att sprida en massa osanningar om Granskning Sverige?
Citera
2018-05-22, 19:21
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdkennet
För att Johan är totalt värdelös, likt hela satsningen "Granskning Sverige" som mest enbart framstår som riktigt, riktigt pinsamt. No offence Fabbe prinskorv.
Hur menar du? Tycker du att icke-svar som ”jag har inte tid”, ”måste gå på möte” eller ”nu tror jag inte att vi kommer längre” från, ofta skattefinansierade, makthavare som uppenbart missköter sina skyldigheter är acceptabelt?
Citera
2018-05-23, 18:40
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
För att Johan är totalt värdelös, likt hela satsningen "Granskning Sverige" som mest enbart framstår som riktigt, riktigt pinsamt. No offence Fabbe prinskorv.

Den är genialiskt, aldrig tidigare har avståndet mellan folket och makthavarna varit så stort under den moderna representantativa demokratin.

Det är bara totalitära idioter som du som inte fattar det.
Citera
2018-05-23, 22:11
Medlem
sdkennets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Den är genialiskt, aldrig tidigare har avståndet mellan folket och makthavarna varit så stort under den moderna representantativa demokratin.

Det är bara totalitära idioter som du som inte fattar det.

Förståndet måste vara bra svagt om man ser den som "genialisk". Inget illa menat.
Citera
2018-05-23, 22:27
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Förståndet måste vara bra svagt om man ser den som "genialisk". Inget illa menat.

Absolut är det genialiskt! Inte tu tal om den saken. Att ringa makthavare och byråkrater i dagens dekadenta skendemokrati kan inte vara annat än positivt i det här sammanhanget.

Du sitter och grinar över att GS är ett hatorgan för dom ringer och ställer lite "jobbiga" frågor till det svenskfientliga etablissemanget. Att du då kallar mig för ointelligent finner jag mest hysteriskt komiskt.

Gråt vidare du, över några samtal och frågor.. Din jävla nolla.
Citera
2018-05-23, 22:32
Medlem
sdkennets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Absolut är det genialiskt! Inte tu tal om den saken. Att ringa makthavare och byråkrater i dagens dekadenta skendemokrati kan inte vara annat än positivt i det här sammanhanget.

Du sitter och grinar över att GS är ett hatorgan för dom ringer och ställer lite "jobbiga" frågor till det svenskfientliga etablissemanget. Att du då kallar mig för ointelligent finner jag mest hysteriskt komiskt.

Gråt vidare du, över några samtal och frågor.. Din jävla nolla.

Hallå där! Det är du som grinar över att jag kritiserade "Granskning" Sverige. Du tycks nästan ta kritiken personligt...
Citera
2018-05-23, 22:53
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Hallå där! Det är du som grinar över att jag kritiserade "Granskning" Sverige. Du tycks nästan ta kritiken personligt...
Denna tråd handlar om reportagekanalen Granskning Sverige. Kritik i en sådan kontext förväntas innehålla något slags sakligt resonemang. Du kommer bara med debila oförskämdheter. Vad har du för saklig kritik att komma med?
Citera
2018-05-24, 09:58
Medlem
sdkennets avatar
Citat:
Denna tråd handlar om reportagekanalen Granskning Sverige. Kritik i en sådan kontext förväntas innehålla något slags sakligt resonemang. Du kommer bara med debila oförskämdheter. Vad har du för saklig kritik att komma med?

Oförskämdheter? Jag sa vad jag tyckte, sedan kom du och gav dig på mig med dina påhopp. Inte är du SD iaf, troligen galen AfS. Fy!
Citera
2018-05-24, 12:04
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Oförskämdheter? Jag sa vad jag tyckte, sedan kom du och gav dig på mig med dina påhopp. Inte är du SD iaf, troligen galen AfS. Fy!
Du borde vända dig till #jagärhär för en kurs i god ton. Det var du som började med att antyda att Fabian Fjälling kan ha fått (underförstått) hjärnskador på grund av tryckskador/syrebrist i sin yrkesutövning. Du påstod vidare att Granskning Sverige skulle vara Fabian Fjällings ”hatorgan” som ”är riktigt vidrigt”:
Citat:
Fabian Fjälling och hans hatorgan "Granskning Sverige" är riktigt vidrigt. Han har tidigare varit pilot, kan han ha drabbats av tryckskador / syrebrist? Någon som sitter inne på något?

Sedan påstod du att Johan och hela satsningen på Granskning Sverige är ”totalt värdelös” och ”pinsam”:
Citat:

Och så vidare. Det jag frågar efter är SAKLIGA belägg för att Granskning Sverige är ett ”värdelöst” och ”pinsamt” ”hatorgan”.
Citera
2018-05-24, 20:33
Medlem
sdkennets avatar
Citat:
Du borde vända dig till #jagärhär för en kurs i god ton. Det var du som började med att antyda att Fabian Fjälling kan ha fått (underförstått) hjärnskador på grund av tryckskador/syrebrist i sin yrkesutövning. Du påstod vidare att Granskning Sverige skulle vara Fabian Fjällings ”hatorgan” som ”är riktigt vidrigt”:

Sedan påstod du att Johan och hela satsningen på Granskning Sverige är ”totalt värdelös” och ”pinsam”:

Och så vidare. Det jag frågar efter är SAKLIGA belägg för att Granskning Sverige är ett ”värdelöst” och ”pinsamt” ”hatorgan”.

"Sakliga belägg". Du det räcker med ett sunt förnuft, även en femåring skulle förstå att det där är enbart rappakalja.
Citera
2018-05-24, 20:47
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
"Sakliga belägg". Du det räcker med ett sunt förnuft, även en femåring skulle förstå att det där är enbart rappakalja.
Är det då inte märkligt att Mathias Ståhle fick en massa priser för sitt gräv, eller menar Du att han fick ett pris för sin granskning av rappakalja?

Samt att bonniers fick google att stänga ner deras kanaler? Bör man inte få sprida rappakalja på youtube?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in