2018-04-25, 11:07
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
https://www.dn.se/arkiv/stockholm/kristersson-m-debuterade-i-talarstolen/
Enligt DN är Ulf Kristersson 169,5 cm lång.
Intressant att de inte kunde ge honom de där 5 millimetrarna och kalla honom 1,70 m lång.
Citera
2018-04-25, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Intressant att de inte kunde ge honom de där 5 millimetrarna och kalla honom 1,70 m lång.

Killen är inte mer än 160, tro mig😉
Citera
2018-04-29, 11:38
Medlem
Är han inte väldigt kort i rocken den nye moderatledaren?

Bild: https://gfx.omni.se/images/f569be7c-7380-4589-a553-1540c9e146f7?w=1360
Citera
2018-05-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Killen är inte mer än 160, tro mig😉

Jag uppskattar hans längd till 166 cm. Inte mer, inte mindre. 169,5 måste vara med boots på. Om han någonsin använder sådana.
Citera
2018-05-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabe
Jag uppskattar hans längd till 166 cm. Inte mer, inte mindre. 169,5 måste vara med boots på. Om han någonsin använder sådana.

Jämfört med jätten Reinfeldt ser han förkrymt ut...
Är Reinfeldt över medellängd?
Citera
2018-06-09, 15:08
Medlem
jay.simpsons avatar
Varför gav då dvärgen S en hel mandatperiod. Jag tolkar det som att varken S eller M vill sitta vid makten efter september. Det finns en inre önskan att SD får makt då kan man tillsammans med msm skylla sisådär 40 års misslyckad migrationspolitik på SD speciellt de sista tolv åren eller 90-talet och framåt

Citat:
Ursprungligen postat av omni.se
För första gången höll M-ledaren Ulf Kristersson sommartal på lördagen. Fokus låg på egna erfarenheter som kommunalråd i Strängnäs, där talet också hölls. Han talade också om hot mot demokratin och nämnde risken för utländsk påverkan och intrång i den svenska valrörelsen. Även landsbygdsfrågor och det svenska pensionssystemet avhandlades.
– Jag tror att jag och Stefan Löfven är oense om mycket men en sak är vi nog överens om: Det är en befrielse att den här mandatperioden snart är slut, sa Ulf Kristersson som avslutning.
Den stora nyheten i talet kom redan i förhand: Moderaterna vill se en ytterligare sänkning av skatterna för pensionärer.
Citera
2018-06-09, 16:35
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Jämfört med jätten Reinfeldt ser han förkrymt ut...
Är Reinfeldt över medellängd?
Reingrisen är 186cm
Citera
2018-07-20, 12:16
Medlem
Schweinmunds avatar
I en Aftonbladet-intervju 20 juli 1997 med rubriken "Makt är sexigt" framkommer det en del saker om hans barndom.

Citat:
Var du kort redan som barn?
- Ja, jag har alltid varit kort. Konstigt nog blev jag aldrig mobbad. Men en
gång var
jag med och mobbade en rödhårig kille. Vi tog hans jacka och drog den i smutsen.
Stackars sate. Jag skämdes verkligen efteråt.

Citat:
Vad jag också minns som pinsamt var när man skulle börja ha partyn och mina
föräldrar tvingade mig att bjuda alla i klassen. Att jag bjöd de riktiga
töntarna innebar att ingen som var häftig kom. Det var oerhört förnedrande.
Citera
2018-08-10, 11:52
Medlem
JerryCottons avatar
Fick höra ganska nyligen av en fd. kollega att Ulf brukade gå hos en domina för att bli piskad och förnedrad. Min fd. kollegan rör sig i promiskuösa kretsar i Sthlm och dominan är en vän till hen. Det handlade om hela faderullan med "gimp outfits" o.s.v. Han ville bli kallad för något specifikt, som hade kopplingar till partitillhörigheten, under sessionerna. Vad det var förtäljer inte historien. Kanske inte helt otänkbart då ett vanligt klientel hos dominor brukar vara män med makt.

Moderaterna har ju gjort detta lite till sitt varumärke. Sven Otto Littorin med köpesex, Anders "vifta med kuken på familjefest" Borg, sextrakasserierna inom MUF o.s.v. Vidare så framkom ett tjugotal fall av övergrepp och trakasserier inom Moderaterna under metoo-kampanjen. Undra hur det ser ut på deras partifester?

Min fd. kollega är inte ute efter att smutskasta Moderaterna, det är ett som är säkert, då hen är hardcore moderat. Fast det innebär ju inte att det är sant. Men skvaller är det i allra högsta grad.
Citera
2018-08-10, 12:13
Bannlyst
Ulf Kistersson verkar likt Reinfeldt vara en person med psykopatiska personlighetsdrag. Utan ånger och skrupler kan han roffa åt sig attraktiva lägenheter i innerstan som varit ägnade åt utsatta grupper i samhället, samt att åka på Kina-resor för skattebetalarnas pengar.

Hans fru är ingen "first lady" precis:

https://c.cdn-expressen.se/images/88/d3/88d3dbbe8de74f95baf64b02374ffde3/16x9/632@60.jpg
Citera
2018-08-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Ulf Kistersson verkar likt Reinfeldt vara en person med psykopatiska personlighetsdrag. Utan ånger och skrupler kan han roffa åt sig attraktiva lägenheter i innerstan som varit ägnade åt utsatta grupper i samhället, samt att åka på Kina-resor för skattebetalarnas pengar.

Hans fru är ingen "first lady" precis:

https://c.cdn-expressen.se/images/88/d3/88d3dbbe8de74f95baf64b02374ffde3/16x9/632@60.jpg
Ååh, herregud! Kände du dig tvungen att chocka oss så med att visa hennes anskrämliga nuna?
Det måste vara något annat än utseende som han dras till när det gäller frugan, kanske hon också är dominant? Ser iaf. lite manhaftig ut...
Citera
2018-08-10, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ååh, herregud! Kände du dig tvungen att chocka oss så med att visa hennes anskrämliga nuna?
Det måste vara något annat än utseende som han dras till när det gäller frugan, kanske hon också är dominant? Ser iaf. lite manhaftig ut...

Snacka om omaka par:

http://www.dagen.se/nyheter/ulf-kristerssons-fru-birgitta-ed-blir-prast-forverkligar-en-drom-1.1152270

Hon gillar garanterat att sätta på blöja på Ulf och ta fram ridpiskan. Tydligen börjat studera till präst, kan ju vara spännande kombination för Uffe, hora och Madonna på samma gång.

EDIT. Påminner inte Uffe lite om den s.k. Ipren-mannen?!?
Senast redigerad av kattemaks 2018-08-10 kl. 13:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in