Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 15:35
  #49
Medlem
ponnylover99s avatar
Som vältränad maktman i 50-årsåldern hade han ju lugnt kunnat lägra en 30-taggare. Ändå lever han tillsammans med någonting som inte är mer exotiskt än Ulla Löfven. Heteroalibi?
Citera
2018-08-13, 22:47
  #50
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Fick höra ganska nyligen av en fd. kollega att Ulf brukade gå hos en domina för att bli piskad och förnedrad. Min fd. kollegan rör sig i promiskuösa kretsar i Sthlm och dominan är en vän till hen. Det handlade om hela faderullan med "gimp outfits" o.s.v. Han ville bli kallad för något specifikt, som hade kopplingar till partitillhörigheten, under sessionerna. Vad det var förtäljer inte historien. Kanske inte helt otänkbart då ett vanligt klientel hos dominor brukar vara män med makt.

Moderaterna har ju gjort detta lite till sitt varumärke. Sven Otto Littorin med köpesex, Anders "vifta med kuken på familjefest" Borg, sextrakasserierna inom MUF o.s.v. Vidare så framkom ett tjugotal fall av övergrepp och trakasserier inom Moderaterna under metoo-kampanjen. Undra hur det ser ut på deras partifester?

Min fd. kollega är inte ute efter att smutskasta Moderaterna, det är ett som är säkert, då hen är hardcore moderat. Fast det innebär ju inte att det är sant. Men skvaller är det i allra högsta grad.

Edit. Detta ska ha tagit plats i Stockholm under en längre period innan han blev minister om jag uppfattade skvallret korrekt.
Citera
2018-08-14, 00:20
  #51
Avstängd
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Som vältränad maktman i 50-årsåldern hade han ju lugnt kunnat lägra en 30-taggare. Ändå lever han tillsammans med någonting som inte är mer exotiskt än Ulla Löfven. Heteroalibi?

Vältränad? Ulla Löfven är en fotomodell i jämförelse med Kristerssons padda.
Citera
2018-08-14, 01:15
  #52
Medlem
Han har tre adopterade döttrar. Som kuriosa har hans allianskollega Jan har två adopterade söner.
Även hans egen tidigare partikollega Bo Lundgren har adopterade barn.
Citera
2018-08-14, 02:30
  #53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Ulf Kistersson verkar likt Reinfeldt vara en person med psykopatiska personlighetsdrag. Utan ånger och skrupler kan han roffa åt sig attraktiva lägenheter i innerstan som varit ägnade åt utsatta grupper i samhället, samt att åka på Kina-resor för skattebetalarnas pengar.

Hans fru är ingen "first lady" precis:

https://c.cdn-expressen.se/images/88...6x9/632@60.jpg

Jag satte nattmackan i halsen när jag såg den där bilden, snacka om "trivselvikt"

Jag har dessutom något minne av hans fiffelaffärer i det forna, det var någon lägenhet som han "fixat" som egentligen skulle gå till utsatta kvinnor, han känns inte ärlig helt enkelt och har glidit fram i åratal på någon sorts räckmacka i egenskap av moderatpolitiker.
Citera
2018-08-14, 08:52
  #54
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag satte nattmackan i halsen när jag såg den där bilden, snacka om "trivselvikt"

Jag har dessutom något minne av hans fiffelaffärer i det forna, det var någon lägenhet som han "fixat" som egentligen skulle gå till utsatta kvinnor, han känns inte ärlig helt enkelt och har glidit fram i åratal på någon sorts räckmacka i egenskap av moderatpolitiker.
Ang lägenhetskontraktet säger han enligt en tidningsartikel:
Citat:
- Vi hade ett temporärt lägenhetskontrakt utan besittningsskydd under några år och det ifrågasattes och jag anklagades för alla möjliga saker. Det var bra att det utreddes grundligt.

Källa: https://www.expressen.se/nyheter/kri...nhetskontrakt/
Citera
2018-08-14, 10:29
  #55
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Som vältränad maktman i 50-årsåldern hade han ju lugnt kunnat lägra en 30-taggare. Ändå lever han tillsammans med någonting som inte är mer exotiskt än Ulla Löfven. Heteroalibi?





Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Han har tre adopterade döttrar. Som kuriosa har hans allianskollega Jan har två adopterade söner.
Även hans egen tidigare partikollega Bo Lundgren har adopterade barn.



Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag satte nattmackan i halsen när jag såg den där bilden, snacka om "trivselvikt"

Jag har dessutom något minne av hans fiffelaffärer i det forna, det var någon lägenhet som han "fixat" som egentligen skulle gå till utsatta kvinnor, han känns inte ärlig helt enkelt och har glidit fram i åratal på någon sorts räckmacka i egenskap av moderatpolitiker.

Vältränad ? han borde kanske ta med frugan på gymmet om hon har "trivselvikt"
Kanske inte når in vem vet
Ta med henne på gymmet Ulf
Citera
2018-08-19, 19:36
  #56
Medlem
oshin.cantwells avatar
Ulf ska tydligen ha en oäkta son: https://twitter.com/DesignerOchSon
Citera
2018-08-19, 19:45
  #57
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Ulf ska tydligen ha en oäkta son: https://twitter.com/DesignerOchSon

Kan det stämma?!

”Sonen” verkar i så fall verkligen gå all in för att sabba pappas kampanj

Verkar sjukt.
Citera
2018-08-19, 21:08
  #58
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Ulf ska tydligen ha en oäkta son: https://twitter.com/DesignerOchSon
Typisk ironisk reklambyråhumor. Helt säkert någon vänsterdragen formgivare som sköjar till det lite för att impa på andra vänsterdragna grafiska formgivare. ZzZz...
Citera
2018-08-19, 23:09
  #59
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Ulf ska tydligen ha en oäkta son: https://twitter.com/DesignerOchSon

Självklart skämt konto. Bilden är förmodligen en yngre Ulf.
Citera
2018-08-20, 21:05
  #60
Avstängd
kattemakss avatar
Är det en utländsk surrogatmamma till hans tre kines-barn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback