Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-09, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Okej, tack. Ska grotta ned mig mer i det här vid senare tillfälle.

Tilläggas kan också att enligt bibeln så var det det judiska rtablissemanget som drev på dödandet av Jesus.
Citera
2018-08-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
De har ju ett återvandringsprogram. Det är bara inte lika radikalt och farligt som ert.

Har ni någon politik för att få svenskar att skaffa fler ungar?

Sverige ska ha mycket färre medborgare. Ett subarkiskt litet land kan enkelt skötas av 4-5 miljoner innevånare.
Citera
2018-08-09, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Sverige ska ha mycket färre medborgare. Ett subarkiskt litet land kan enkelt skötas av 4-5 miljoner innevånare.
Men Sverige går väl inte ut på att bara skötas?
Citera
2018-08-09, 10:25
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Judarna hatades och fruktades av Faraonerna redan 1,500 år f.Kr. när deras Gud dödade alla förstfödda i "Egypten" och dränkte deras armé. Judehatet började i och med att Abraham påstod att det bara finns en gud och att det var hans gud och hans gud utvalt Abrahams stam/klan till att bli gudens speciellt utvalda folk (på gott och ont, de har ju fått lida extra mycket p g a att de misskött sig)

Detta har absolut inget med AfS att göra. Vad judar och muslimer tror och gör är fullkomligt likgiltigt för AfS och Sverige, därför ska de alla resa hem till sina länder och där kan de fortsätta strida. Judarna och MENA folken har egna länder, precis som vi riktiga svenskarna har ett eget land.

Bra talat! Trött på trolls som tar jude-arab-muslim snacket på AfS tråd!

Sverige åt svenskarna först!

Jag längtar tills AfS har makten och vi alla kan styra upp landet och återigen ta den till nya höjder. Nya rekord ska slås inom vetenskapen, infrastruktur, duktiga svenska arbetare, uppfinningar, välstånd och god framtid!!

Heja Sverige!
Citera
2018-08-09, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneDoesNotSimply
Men Sverige går väl inte ut på att bara skötas?
Jo det är precis vad det går ut på. Vi förvaltar det vi fått av våra förfäder för att lämna över något bättre till våra efterkommande.
Citera
2018-08-09, 10:50
Medlem
EugenWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Jag röstar AfS, bryr mig inte om homoadoptioner. Det är inte en ödesfråga.

Såg ett klipp på Youtube, med Anton Stigmark (före detta medlem i SDU) och där sa han att varje gång man var på skolbesök kom det alltid fram vänsterdårar som fråga vad SD tyckte om homoadoptioner.
Att ens dra upp skiten på den politiska dagordningen är efterblivet och det är efterblivet att välja parti ENBART vad man tycker om homoadoptioner.
Det är efterblivet att sälja ut sin konservatism för att slippa ta diskussionen med vänsterdårar.
Citera
2018-08-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Bra talat! Trött på trolls som tar jude-arab-muslim snacket på AfS tråd!

Sverige åt svenskarna först!

Jag längtar tills AfS har makten och vi alla kan styra upp landet och återigen ta den till nya höjder. Nya rekord ska slås inom vetenskapen, infrastruktur, duktiga svenska arbetare, uppfinningar, välstånd och god framtid!!

Heja Sverige!
Exakt!

Jag har lyssnat på ganska många avsnitt av Den Kokta Grodan som numera är en kanal för partiledaren Gustav Kasselstrand och kandidaten Erik Berglund. (Det finns en inaktiv tråd om Grodan på Flashback). För er som inte känner till Den Kokta Grodan är det prat om vad AfS vill men framför allt tycker om andra partier, deras politik och partiföreträdare. Initierat, bildat, rappt och kul om än ofta för spretigt och Erik för speedad.

Jag kör programmet på hastighet 0,9 och via Podcast Addict. Podbean är en värdelös app i min mobil.
Citera
2018-08-09, 11:35
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
Kommer bli kul om soyboysen i Afa eller ”kämpa sthlm” vågar dyka upp på Sergelstorg eller ute på Långholmen på lördag. Föga troligt dock.

https://minfil.com/s5b5Ibf5bf/0C62FDAB-21A5-4A2E-BBB7-CE314347B002.jpeg

https://minfil.com/jfc1I6f7bc/89DF5120-DFE8-4D3D-8F4D-9CC309BE65AF.jpeg
Spännande, men jag tror AfS bara kommer vinna på det. Det blir ännu mer uppståndelse, och ännu mer sannolikt att alternativmedia och pissmedia tar upp händelsen, vilket blir svårt att göra utan att nämna att det var under AfS torgmöte det skedde.

Ingen har ju ändå längre någon respekt för vänstermupparna, så att de skriker och gormar kommer inte påverka vanliga människors åsikt.
Citera
2018-08-09, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
För att inte tala om the Golden one, haha han kommer skicka dom här fjantarna till månen om de försöker med nåt.
Vem är the Golden One? Fallskärmsjägaren?
Citera
2018-08-09, 11:45
Medlem
Citat:
Vem är the Golden One? Fallskärmsjägaren?

Någon du garanterat inte vill hamna i slagsmål med.

https://www.instagram.com/thegloriouslion/
Citera
2018-08-09, 11:48
Medlem
Hur ställer sig Afs till etnopluralismen?
Är iofs nyfiken på hur SD ser på detta också men detta är ju en Afs-tråd...
Citera
2018-08-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Någon du garanterat inte vill hamna i slagsmål med.

https://www.instagram.com/thegloriouslion/
Haha, Helt klart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in