Citat:
Du gör ingenting annat än upprepar en massa dravel och lögner som vi andra har motbevisat typ 100-tals gånger i den här tråden.
Vi vet att kvarliggande kondensstrimmor har funnits åtminstone sedan 1940-talet. De finns ju för f-n i böcker som är tryckta då. Jag har själv sett dem sedan 1950-talet och vartenda år därefter.
Vi vet också hur contrails bildas. Enkel grundläggande fysik som även du borde ha lärt dig i skolan.
Och naturligtvis vet den som har tagit en bild när bilden är tagen!
Jag undrar varför du fortsätter med dina eviga predikningar där du återigen sprider en massa lögner och idiotier.
Är du anställd av någon som tjänar pengar på att smutsa ner luften och vår miljö? Genom att du skriver dina dumheter så bidrar du både till att:
- dra bort fokus från de verkliga, allvarliga miljöproblemen, och
- dra åtlöje över miljökämpar i allmänhet. Företag som smutsar ner kan peka på dig och säga "Se vilka idiotiska tokstollar som finns i miljörörelsen!"
Eller tillhör du någon snarast kvasireligiöst troende sekt? En sekt som redan "vet" hur det står till och som inte ändrar sig oavsett hur fel de har och oavsett hur många bevis de får emot sig? Du vägrar ju konsekvent att diskutera, du bara upprepar ditt svammel gång på gång.
Frågorna samlar sig.....
Vi vet att kvarliggande kondensstrimmor har funnits åtminstone sedan 1940-talet. De finns ju för f-n i böcker som är tryckta då. Jag har själv sett dem sedan 1950-talet och vartenda år därefter.
Vi vet också hur contrails bildas. Enkel grundläggande fysik som även du borde ha lärt dig i skolan.
Och naturligtvis vet den som har tagit en bild när bilden är tagen!
Jag undrar varför du fortsätter med dina eviga predikningar där du återigen sprider en massa lögner och idiotier.
Är du anställd av någon som tjänar pengar på att smutsa ner luften och vår miljö? Genom att du skriver dina dumheter så bidrar du både till att:
- dra bort fokus från de verkliga, allvarliga miljöproblemen, och
- dra åtlöje över miljökämpar i allmänhet. Företag som smutsar ner kan peka på dig och säga "Se vilka idiotiska tokstollar som finns i miljörörelsen!"
Eller tillhör du någon snarast kvasireligiöst troende sekt? En sekt som redan "vet" hur det står till och som inte ändrar sig oavsett hur fel de har och oavsett hur många bevis de får emot sig? Du vägrar ju konsekvent att diskutera, du bara upprepar ditt svammel gång på gång.
Frågorna samlar sig.....
Enligt fysik så går det inte att motbevisa en chemtrailsfylld himmel genom att påstå att det är kvarliggande contrails.. eftersom det vore väl moln som flygplanet skapade om det var kvarliggande chemtrails?
Vi som växte upp på 80-talet i en småstad, vet om att himmlen var sträckfri innan år 2001-2002.. och innan dess fanns sträck enbart brevid flygplatser där flygplan stiger och skapar contrails som dunstar efter 30 sekunder.
Jag är inte med i nån miljörörelse för att jag har studerat chemtrails sen dom började regna ner över våra huvuden. Jag är en vanlig människa som inte såg några sträck på himmlen under hela min uppväxt.. sen när jag fyllde 18 år så började chemtrailsfenomenet hända och då var det sträck på himmlen även över den småstaden.
Det du gör genom att chemtrailsförneka är:
-du får folk att bortse från att dom har förstört hela planeten tills utomjordingar började spraya chemtrails för att terraforma atmosfären och flytta in på deras nya hemplanet som mänskligheten inte klarade av att hantera utan att ta självmord och utplåna allt levande som fanns på Jorden.
-du saboterar för dina egna chanser at överleva chemtrailsfenomenet och slutet av tredje världskriget som började med chemtrails och ett elfte september då media skapade fienden som heter terroristen.. och som kriget krigas mot än idag.
OM bevis var nånting som man tror på så kanske jag kunde varit med i en sekt. En sekt går ut på att eliminera medlemmarnas förmåga att få en balanserad världsbild.. vilket media gjort ganska bra med de troende sektmedlemmar som tror på dom, gällande chemtrails.. som media ännu inte har nämnt trots att chemtrails varit livligt diskuterat på internet under cirka 16 år.
Det spelar ingen roll vad ni TROR att ni har för bevis, när chemtrailsen i sig motsäger allt som ni tror är bevis.. iomed att chemtrailsen inte rör sig som contrails eller moln.. då chemtrails sprider ut sig ojämnt med vindens hjälp.
Det står tillåmed om chemtrails i bibeln.. det står att stora insekter kommer ur rök i skyn (chemtrails) precis innan "en tredjedel" av mänskligheten blir torterade av stora gräshoppor med skorpionsvansar och pansarhud. Kapitel 9 i uppenbarelseboken tror jag chemtrailsröken står med.