Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Månen var kanske inte 100 procent, men den var det man rent praktisk vil kalla en fullmåne. Jag har tidigare skrivit att det KAN vara av praktiska orsaker han valde en fullmånenatt, lite bettre ljus och så.
Jo, månen påverkar oss menniskor, den styr bland annat kvinnors , eh syklus. Den drar så hårt i jorden att den lyfter havet och skapar det vi kallar
tidevann , vet inte svenska ordet.
Den påverkar också fisk, djur och växter, om den gör menniskor galna vet jag inte, men just där behövde nog inte Madsen månen.
Var så Madsen satanist? Asså satanism går ju ut på att renodla egoism, hjonen gör så gott dom kan att leka psykopater, häller inte här behöver Madsen hjälp. He is already there.
Ingenting är långsökt när det gäller Madsen, sanningen är antagligen mycket värre enn vi tror.
Ja, månen styr tidvattnet och kanske vattnet i våra kroppar påverkas, vet inte?
Kanske Madsen ville ha lite spotlight och valde därför fullmåne/månskensnatt.
Madsen är väl egentligen den ultimata satanisten - om man tänker på hans extrema, renodlade egoism. Är bara HAN som gäller, HAN själv och hans behov - inget annat räknas, ingen annan räknas. Allt är bara brickor i hans spel för att tillskansa sig själv fördelar, framgångar och njutning.
På bekostnad av andra människors känslor och liv - vilket totalt saknar betydelse för honom.
Nej, just det - ingenting är långsökt när det gäller honom.
Vi har egentligen bara fått en glimt av hans själsliv.
En glimt som gör förtärande ont och fyller en med skräck och avsky.
Tyvärr tror jag att vi bara öppnat dörren en aning på glänt, dörren till ondskans boning.
Att veta hela sanningen om Madsens liv och vad för ont han gjort - det vore nog detsamma som att öppna helvetets portar på vid gavel.
Finns inget ljust, inget fint, inget gott, inget vackert, inget mänskligt.
Bara nattsvart mörker, empatistörd hybris och egoism. Njutningsfulla tankar om kvinnor som torteras och slaktas. Som ska finnas för hans behovs skull. Som skall plågas och dö för hans behovs skull.
Om Madsen inte redan befinner sig i Helvetet så vet jag inte vad Helvetet är.
Han är en djävul, ett monster förklädd till människa, till nörd, till Raket-Madsen.
Ett blodtörstigt, sadistiskt megaäckel som aldrig, aldrig, aldrig - får släppas fri.