2018-08-08, 18:04
Medlem
Enda räddningen är skolan som har kontakt med barnen. Försök sekularisera barnen så gott det går. Stäng ner friskolorna omedelbart. Förklara för barnen att de är fria individer, kan bada med badkläder, får träffa vilken partner de vill och ha sex med vem de vill. Såklart kommer flertalet hedersmördas, men vad är priset för frihet?

Barnen måste slitas loss från dessa hyenor till extremister för att bli fria individer som förhoppningsvis resulterar i att de växer inte i det svenska värderingssamhället.
Citera
2018-08-08, 18:45
Medlem
A.Ericssons avatar
Värre kommer det att bli så länge vi lider under judiskt styre. Alla svenska städer och byar kommer bli som Malmö.
Citera
2018-08-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratanax2
Helt riktigt inte en enda pizza eller bar oxå för den delen som drivs av svenskar i hela Österlen, Simrishamn kan man roa sig med 85 kroner för en sketna 50 cl öl och i ystad var vi två svenskar o resten blattar på nattklubben, småbyarna runt om och speciellt Borrby är idag fullständig nerlusat med blattar medans Svensken visslar och låtsas som det ösregnar.

Härligt uteliv
Citera
2018-08-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auToExeC
Bor själv i Malmö och nyss fått vårt första barn. Planerar på att flygga nu för Malmö är förlorat sen många år och då bor vi ändå på fina område.
Vad bra! för här är ont om bostäder
Citera
2018-08-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Är Malmö inte väldigt segrigerat.
Rikt och välmående vid kusten.
Getto in mot landet.

Vi kommer däremot i e snar framtid få se en gravitationseffekt. Jag med många andra har svårt att tro att alla de som portionerats ut i byhålorna i norrland och småland kommer stanna där. De kommer att vilja söka sig till sina egna som bor i storstäderna. Och då kommer Malmös historia ta en ny vändning.

Vi väntar med förfäran på att se hur illa det kan bli. U.S och Chicago är en måttstock på hur illa det kan gå.

Eh..detta är inget nytt. Många kommer säkert att stanna i hålorna också
Citera
2018-08-08, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag bodde ett halvår i Rosengård. Visserligen fick man bli lite barsk ett par gånger när folk misstog en för "svenne" eftersom jag är blond, men det var snabbt utrett. Jag saknar Malmö, den billiga maten, vissa människor och känslan av att slippa Sverige, om än bara i smyg.

Skön stämning kallas det
Citera
2018-08-08, 19:51
Medlem
I Malmö är svenskar minoritet förutom i några delar av staden. Prata om diskriminering blir mest löjligt när Malmö är en icke-svensk stad idag där icke-europeiska utlänningar styr och ställer som de vill.

De som drivit igenom detta är Sossarna plus deras stödpartier Vpk och MP. De ger sig inte förrän den vite svensken är i princip utrotad. Det är den sjuka agenda som driver dessa partier som sponsras av Soros och andra globalist judar.
Citera
2018-08-08, 20:29
Medlem
thegoodshepherds avatar
125000 svensk födda med svenska föräldrar i en stad med 330000 invånare.

Vad kan gå fel?

Är du invandrare i Malmö och känner dig diskriminerad och utsatt för rasism så är det nog bättre du åker hem
Citera
2018-08-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratanax2
Helt riktigt inte en enda pizza eller bar oxå för den delen som drivs av svenskar i hela Österlen, Simrishamn kan man roa sig med 85 kroner för en sketna 50 cl öl och i ystad var vi två svenskar o resten blattar på nattklubben, småbyarna runt om och speciellt Borrby är idag fullständig nerlusat med blattar medans Svensken visslar och låtsas som det ösregnar.

Det finns ett undantag om man räknar Sjöbo till Österlen.
Finns olika åsikter om det.

Mitt vattenhål ligger i Sjöbo och där kan man fortfarande andas frisk luft.

Tomelilla och Hörby är fördärvat.
Krävs mer än silvertejp för att det inte ska brista på riktigt.
Senast redigerad av svartellervitt 2018-08-08 kl. 20:36.
Citera
2018-08-08, 21:31
Medlem
vaneriss avatar
Heroiskt att Malmö tar emot all denna skit. De tar en för laget och det skall sent glömmas när problemet är löst och vi kan återgå till den normala vardagen.
Citera
2018-08-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Flera skäl, först och främst att det är billigt att bo här, jag har en trerummare på 100 kv och betalar
5 000 kr i månaden och jag har tuktat gänget. Nu du är en cuck som stöder detta gäng.
Du har tuktat gänget?! Vilket gäng? Dräller av galna, knarpåverkade gäng i Malmö som skjuter ihjäl mer än gärna, stora tjocka släkten backar upp, men du svartekaptenen har tuktat gänget! Vad fan, då kan ju polisen lägga ner, vi har ju dig, en Dirty Harry som inte är polis. Som hämtat ur en dålig actionrulle. Okej badass, ditt namn och adress, vilket gäng är det du tuktat?
Citera
2018-08-08, 22:20
Medlem
Gissa landet:
https://www.google.com/maps/@55.5928473,13.0077513,3a,85.8y,84.69h,79.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1seAEqrRxxMlNQSmq3u7F3pg!2e0!7i1 3312!8i6656

Tror det har spårat ut en aning dock, när till och med Western Union väljer att ha sin skylt på arabiska istället för svenska. Men det blir säkert bra. Blir ju fler spännande turistmål inom landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in