2017-08-01, 14:52
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHugo
Det måste vara de där högutbildade nyanlända som börjat sitt arbete
med att bära upp det nya samhället. Precis som farbror svetsarn sa.

Tror jag också. De söker helt enkelt jobb, visar sig tillgängliga för arbetsmarknaden och arbetsgivare.
Visar upp sin kompetens och anställningsbarhet.
Bra jobbat av dem.
Först är de ju barn rätt många år.
Gå i skolan 8 år med andra barn(åk 5-9, 1-3) och sen blir de samhällsbärare i Sverige. Hurra
Citera
2017-08-01, 14:53
Medlem
FFL88s avatar
Kan knappast vara mongo hazarer utan snarare några andra MENA sopor, hazar skräpet lägger mer energi på heroin, Elvis frillan och våldtäkter än att pumpa upp sig, men visst, lite festligt skulle det vara att se en 1,60 transa-hazar med World Gym linne och hot pants, eller nej förresten glöm det.
Senast redigerad av FFL88 2017-08-01 kl. 14:57.
Citera
2017-08-01, 14:54
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Överallt stöter jag på hazarer i Malmö och vad som verkar vara pashtuner, allt från 18-45, sett till deras utseende.

De är aggressiva och stirrar mycket och söker bråk, har tatueringar, tränar kampsport i parken, har pumpat upp musklerna rejält även om de är korta jävlar, de har tagit hit sina egna småbarn och fruar (såg igår en hazar på 20+ med tre småsöner i 3-5 års åldern och en hazarkärring i slöja i Pildammsparken) och jag ser en del köra omkring i stora lyxbilar. Jag ser även att många inte bara är hazarer utan pashtuner och andra konstiga afghanfolk eftersom de ser olika ut men snackar med varandra på samma språk.

Så jag undrar, vad är det vi ser som håller på att ske? För min del är det glasklart att det rör sig om vuxna afghaner som är inte här bara för att våldta vita kvinnor och barn, leva på bidrag, utan också syssla med organiserad brottslighet och sprida islam. De har ju heroinet från sitt hemland.

Kan det även vara så att politikerna vill ha hit heroinlangarna från Afghanistan för att det är big business som vi vanliga inte känner till?
(FB) Pojke tände eld på ostbågar
Pashtuner är sunnimuslimer och är de som till största delen utgör talibanerna. Deras största hatobjekt efter amerikaner är hazarer som är shiamuslimer. Svårt att tro att de skulle samsas så väl. Har dessutom svårt att tro att det finns speciellt många pashtuner i Sverige. Som man brukar skriva: källa på det!
Citera
2017-08-01, 14:59
Medlem
wasd1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Överallt stöter jag på hazarer i Malmö och vad som verkar vara pashtuner, allt från 18-45, sett till deras utseende.

De är aggressiva och stirrar mycket och söker bråk, har tatueringar, tränar kampsport i parken, har pumpat upp musklerna rejält även om de är korta jävlar, de har tagit hit sina egna småbarn och fruar (såg igår en hazar på 20+ med tre småsöner i 3-5 års åldern och en hazarkärring i slöja i Pildammsparken) och jag ser en del köra omkring i stora lyxbilar. Jag ser även att många inte bara är hazarer utan pashtuner och andra konstiga afghanfolk eftersom de ser olika ut men snackar med varandra på samma språk.

Så jag undrar, vad är det vi ser som håller på att ske? För min del är det glasklart att det rör sig om vuxna afghaner som är inte här bara för att våldta vita kvinnor och barn, leva på bidrag, utan också syssla med organiserad brottslighet och sprida islam. De har ju heroinet från sitt hemland.

Kan det även vara så att politikerna vill ha hit heroinlangarna från Afghanistan för att det är big business som vi vanliga inte känner till?

Dom som Jugge kan väl hjälpa oss att skicka hem dessa äckelpack till öknen? Vi svenskar framstår ju som "rasister" varje jävla fucking gång vi hävdar oss.
Citera
2017-08-01, 21:39
Medlem
MALMÖ - En ondskans plats.

Våldet i stan har sin grund i en kultur av människor som inte äger någon som helst empati och rättskänsla. Dom lever som amputerade från mänskligt förstånd och civilt uppträdande. För dem är Malmö ett paradisisk miljö, det är bara att ta för sig, sparka och skjuta. Samhället och allt som rör sig är deras. Polisen räcker inte till.

Det går inte att tala ondskan tillrätta. Nya lagar behövs som internerar dessa människor i ett tillsvidarebeslut. Det handlar om tusentals beväpnade individer. Malmö har nått vägs ände. Här pågår en degenerering av mänsklig värdighet. Som rabiessmittade flockar löper de kriminella runt i sin kriminella mångkultur och förstör allt i sin väg. Jag lever i en stad som håller på att gå under. Det är det nya Sverige.
Citera
2017-08-02, 15:56
Medlem
"I mitten av juli satt 86 personer häktade i Malmö. I Göteborg satt vid samma tidpunkt 39 personer häktade och i Stockholm 32 personer"

http://www.expressen.se/kvallsposten/malmopolisens-trista-rekord-86-haktade/
Senast redigerad av Monologpolisen 2017-08-02 kl. 15:59.
Citera
2017-08-02, 16:07
Moderator
-Info-s avatar
Malmö är staden där det händer saker:

Citat:
Malmöpolisens trista rekord – 86 häktade

Under sommaren står det klart att Malmö ligger i topp på antalet personer som sitter häktade för olika typer av brott. I jämförelse med Göteborg och Stockholm har Malmö dubbelt så många häktade.

– Det talar sitt tydliga språk att det är i Malmö det händer och det är här resurserna måste finnas, säger Stefan Sintéus, polisområdeschef för Malmö.

http://www.expressen.se/kvallsposten/malmopolisens-trista-rekord-86-haktade/

Polisen själva förstår inte riktigt varför det är så här:

Citat:
– Det talar sitt tydliga språk att det är i Malmö det händer och det är här resurserna måste finnas. Det som är helt klart är att vi har extremt många frihetsberövade i Malmö, men vad det beror på är inte helt enkelt att säga, säger Stefan Sintéus, polisområdeschef för Malmö.

Hmm... Vad kan det här bero på? Närheten till "kontinenten"? Det varmare vädret?
Citera
2017-08-03, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Malmö är staden där det händer saker:

Polisen själva förstår inte riktigt varför det är så här:

Hmm... Vad kan det här bero på? Närheten till "kontinenten"? Det varmare vädret?

Polisen i Malmö saknar kuk (och intelligens). Så är det och så har det alltid varit. Man blir inte polis för att man jobbar för medborgarna utan för att man vet att man låser in ett jobb på livstid.

Om du är i Malmö en dag då det regnar så kommer du att se horder av zigenare som parkerat sig utanför portarna till garaget som går till boparkeringen bakom St Johannes kyrkan intill McDonalds. Man kommer ine förbi dem för att de har paerkerat sig där med allt sitt stöldgods och är man ska ner i parkeringen så smyger de efter bilen för att kunna plundra. Helt riskfritt. I Köpenhamn kastar de ut zigenarna.

Tiggeri sender kvinde i fængsel og retur til Rumænien
http://www.dr.dk/nyheder/indland/tiggeri-sender-kvinde-i-faengsel-og-retur-til-rumaenien

Om du har vägarna förbi Hermansgatan vid värnhem så är det en muslim i hörnet som satt upp sin muslimska flagga i fönstret. Det är också fri parkering på gatan för avskummet som ska kontrollera p-avgifter inte klarar av att göra sitt jobb. Så har det varit sedan maj månda och det r massor med kriminella som parkerar sina bilar där.

Lite längre bort runt 22 så kommer du att se en äcklig asiat (feminist som har en typ av mohawkfrisyr) som tränar på seven-eleven vid Schougens bro. Hon lindar in sina händer i papper (enorma bollar). Kanske inte så konstigt att det saknas papper där. Folk klagar på att det stinker men stanken beror på att ludret som jobbar där inte klipper upp de 60% av de låsta skåpen där stanken kommer ifrån. Känns som ludret har knullat till sig sitt jobb för man får inte sitt jobb å meriter och är så pantad.
Citera
2017-08-03, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Det är ganska illa i Malmö. Men det beror på. Vistas man på "vettiga ställen/gator/områden" så är det som vilken stad som helst. Jag bodde i Västra Hamnen och kände mig sjukt trygg. Dock blev jag dödshotad av en påtänd snubbe nere vid sjukhusområdet/pildammsparken, mitt på dagen en gång... han tyckte jag gick på fel sida av gångbanan, högg tag i mig och skrek åt mig frågandes om jag ville leva o.s.v. Stabilt.

Dock märker man att det händer mycket skit, även om det mesta är gängfolk som ger sig på annat gängfolk. Metalldetektorer/visitering för att komma in på många klubbar, en massa utryckningar konstant, händer ju att man ser uppeldade bilar här och där.

...sedan, precis innan jag flyttade därifrån, började folk göra inbrott i vår källare (notera att det var världens rikemansområde, och att de brutit upp låset till ytterdörren, samt den massiva ståldörren in till källaren), där de knipsat i princip allas lås, och bara gått igenom hela skiten - kastat ut allt de inte var intresserade av i korridoren. Notera även att vi hade inbrott i källarutrymmet TRE gånger på EN vecka! Hörde många sådana rånhistorier och sådär också.

Detta, samt att en polare från min hemstad fick näsan sönderslagen efter att ha sagt till några turkungar att vara tysta på biografen o.s.v.

Fin stad; jävligt mycket retardfolk om man är på fel plats.

det är därför du alltid ska ha en bandare igåg i mALMÖ. När man säger atty man bandat hela samtalet och att man kommer att ringa polisen skiter de oftast ner sig. Ser du var han bor ska du kontakta de som är ansvariga i fastigheten och anmäla honom för att vara psyksjuk.

Svartingarna och muslimerna härjar i Limhamn och kommer att härja där när MKB är klara med sina lägenheter sedan kommer de till Västra hamnen men jag antar att det är där journalist och politikerludrena bor och att det är därför man inte bygger så många htreslägenheter där.
Citera
2017-08-03, 03:27
Medlem
Malmö i måndags:

Ljusen slog om till rött när jag var på väg med cykel. En muslim i silvrig Mercedes blev irriterad för att jag inte passerade på rött för han väntade att jag skulle cykla förbi. Om han hade haft ett riktigt körkort så hade han sett det jag såg. Shariamuslimen blev irriterad och visade långfingret så han fick lika mycket tillbaka. Då blev han provocerad och körde efter mig och tutade så att jag skulle vända mig om. Muslimer, sharialöss brukar göra det för dels kan de inte trafikreglerna för de har skaffat körkortet svart och sedan anser de att de är mer värda för att de är muslimska kackerlackor och löss. Bara för att de ljuger för statstjänstemän som fått sina jobb genom att bli påsatta innebär det inte att alla har lika låg IQ som socionomer och AF patrask. Muslimer ska inte existera i moderna samhällen fast Malmö är ju mer ett ställe som passar de med lägst IQ (kommunister, feminister, pedofiler och kriminella (muslimer)).
Citera
2017-08-03, 03:40
Avslutad
Muslimer är fega as. De är bara tuffa om de har halva släkten bakom sig, bokstavligen.

Malmö kommer att ses som startskottet för det svenska sönderfallet, i framtiden.

Jag tänker ibland på hur framtida forskare kommer att förklara och diskutera svensk invandringspolitik och svenskt självhat. Kommer det att finnas en genuin förståelse varför svenskarna agerade som de gjorde, eller kommer debatterna att präglas av förakt och förvirring kring det svenska fördärvet?

Malmö kommer att berätta mycket för historien, både direkt och indirekt.
Citera
2017-08-03, 06:56
Medlem
En bil sprängdes 01.42 på Kungsörnsgatan Söderkulla i Malmö. När brandstyrkan kom fram såg man bildelar ligga en bit från den sprängda bilen. Polisen spärrade snabbt av ca 200 meter av gatan. Polis och brandpersonal undersökte platsen så ingen person kommit till skada vid sprängningen. Efter en stund beslutades att bomb och polistekniker skulle rekvirerades till platsen för att undersöka den sprängskadade bilen.

http://pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16417 %253APPBOMB1-20170803&catid=77%253Apppress&Itemid=435

En explosion inträffade under natten i en bil i Malmöstadsdelen Söderkulla.
En personbil exploderade strax före klockan 02 natten mot torsdag i stadelen Söderkulla i Malmö.

Polis och räddningstjänst larmades ut till platsen. Ingen brand hade startat och ingen människa hittades heller genast skadad i samband med explosionen.

Ingen förklaring
Bilen fick sprängskador och fönsterrutorna utblåsta, men enligt bilder från platsen har inte andra bilar som stod parkerade intill fått några större skador.

Svt Skåne
Senast redigerad av ascheberg 2017-08-03 kl. 07:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in